איך לבחור מקדם אתרים?
קידום האתר של העסק באינטרנט הוא דבר בסיסי שכל בעל עסק חייב לתת את דעתו עליו. בשלב כלשהו – מוטב מוקדם ככל האפשר – יצטרך אתר האינטרנט שלכם קידום.
תפקיד מקדם האתר הוא להתאים בין מה שהגולשים מחפשים לבין מה שאתר האינטרנט מציע. אפשר לעשות זאת על ידי התאמת האתר לתכנים שהגולשים מחפשים וקשירתו בחזקה למנועי החיפוש השונים ובמיוחד לגוגל.
פעולת קידום האתר היא הכרחית וחשובה כמעט עבור כל אתר. בכל עת יש מספר מסוים של גולשים המחפשים תוכן מסוים. על החיפוש הזה מתקיימת תחרות בין אתרים על הגישה אל האתר המספק את התוכן – מי מן האתרים יגיע לגולש ראשון ויצליח לגרום לו להיכנס לאתר ולבצע את הפעולות שבעל האתר מעוניין שיתבצעו.
רוב הבירורים והחיפושים לגבי מכלול המוצרים בעולם מתבצעים כיום דרך האינטרנט. עסק שאין לו חשיפה אינטרנטית טובה יתקשה מאוד, בלשון המעטה, לגייס לקוחות חדשים.
חשוב לזכור שכמו בכל תחום פופולרי וחשוב גם בתחום קידום האתרים צצו כפטריות אחרי הגשם אנשים רבים המציעים את שירותיהם כמקדמי אתרים אף על פי שאין להם הרבה או בכלל מה להציע. הם מסתמכים על כך שהאדם הממוצע לא מבין כלל בקידום אתרים.
ועוד טיפים לבחירת מקדם אתרים
אם קבלתם טלפון חשוד מחברה שמציעה לכם קליקים בלתי מוגבלים בגוגל, או מקום ראשון מובטח על ביטוי מסוים, דחו את הצעתה – אחרת גם אתם תיפלו בפח הזה.
הכי חשוב לזכור שאף מקדם אתרים אמין לא יכול להתחייב על דירוגו של האתר שלכם בגוגל או בכל מנוע חיפוש אחר! הסיבה לכך פשוטה – מנועי החיפוש מבצעים מידי פעם שינויים באלגוריתמים שלהם. שינויים שיכולים להשפיע על דירוג האתרים ויכול להוריד את הדירוג.
אתם משלמים עבור שירות טוב. מקדם אתרים טוב ישביח את האתר שלכם, אתם בהחלט צריכים לצפות לעליה בתנועה לאתר עם הזמן, וגם התקדמות בתוצאות החיפוש, אחרת – עזבו אותו לאלתר.
השוו מחירים! קידום אתרים איננו שירות זול ולכן היזהרו ממחירים זולים במיוחד!
לפני שתפנו לחברה כלשהי קבלו המלצות מחברים ומאנשים בעלי אמון בתחום!
לפני שאתם חותמים על חוזה בקשו מחברת הקידום להציג לפניכם הוכחות להצלחה בשטח!
אל תוותרו על תחנות יציאה בהן אתם יכולים לצאת מן החוזה כמעט בכל עת!
בקשו שקיפות מלאה לגבי השינויים שבוצעו באתר שלכם בכל זמן!
זכרו שאחת לחודש אתם אמורים לקבל דו"חות מפורטים לגבי קצב ההתקדמות בקידום האתר!