קידום אורגני היא אחת מטכניקות השיווק המובילות באינטרנט כיום והיא מכילה עשרות ואולי אף מאות פרמטרים שיש לקחת בחשבון. אחד הפרמטרים הללו הוא פרסום מאמרים. כמובן שיש לעשות זאת בצורה נכונה אחרת במקום להועיל זה עשוי להזיק לתהליך הקידום.

אז מדוע הם עוזרים לתהליך הקידום?

מנועי החיפוש הם למעשה תכנה המכילה נוסחאות רבות המרכיבות את דירוג האתרים. אחת הנוסחאות מתבססת על כך שמוניטין האתר, בין היתר, נקבע על ידי המלצות שהוא מקבל ממקורות אחרים ברשת. תארו לכם שתגיעו למפגש עם מאות אנשים מאותו תחום שלכם ובשיחות עם אותם אנשים בהפסקות כל פעם תשמעו את אותו שם שמוזכר בצורה חיובית מפיהם את אנשים שונים… וודאי תחשבו לעצמכם "מי זה אותו אדם? אם כולם מדברים בשבחו ככל הנראה שווה לנו להכיר אותו גם כן ואולי אף לעשות אתו עסקים…"

אותו דבר גם באינטרנט. אם אתרים שונים ממליצים על אותו אתר, כנראה שהאתר הזה הוא באמת טוב, כנראה שהתוכן המוצג בו או המוצרים/שירותים שיש לאתר להציע הנם בעלי ערך עד כדי כך שכל כך הרבה אתרים אחרים ממליצים עליו. לכן, מכאן ניתן להבין כי פרסום מאמרים והוצאת קישור מהם לאתר שאנו מקדמים עשויה לתרום להעלאת האתר שלנו במעלה תוצאות הדירוג של גוגל.

היכן כדאי לפרסם את המאמרים שלי?חברה לקידום אתרים

מכיוון שלאורך ההיסטוריה אנשים ניסו לנצל לרעה נתון זה והחלו לפרסם המון מאמרים בכל חור אפשרי כדי לקדם את עצמם ואת לקוחותיהם, גוגל החלה לבצע עדכונים שונים במנוע ובנוסחאות הדירוג שלהם, כך שבהליך קידום בגוגל הדגש יהיה על איכות הקישור ולא על כמות הקישורים הנכנסת. מכאן ניתן להבין שכדאי לפרסם את המאמרים באתרים מובילים, גדולים ומוכרים, מאשר באתרים זוטרים שנפתחו אתמול או להוציא קישורים מפורומים וכו'. אם תוכלו לעשות שיתופי פעולה עם אתרים בתחומים קרובים, להעלות אליהם מאמר ולהוציא ממנו קישור אליכם אז מה טוב.

כמה קישורים זה מספיק?

מתוך המאמר מומלץ לא להוציא יותר מ3 קישורים אולם במאמר ארוך מאוד אפשר להוציא גם קצת יותר. בנוגע לתדירות פיזור המאמרים ברשת – כדאי לפרסם בקצב שניתן לעמוד בו פחות או יותר לאורך זמן. פרסום של 80 מאמרים בשבוע אחד ואז 3 שבועות ללא פרסום מאמר נוסף המקשר לאתר עשוי להיראות לגוגל לא טבעי והיא עשויה שלא לראות זאת בעין יפה.

איך ניתן לשפר את המאמר אף יותר?

ככלל, גוגל ממליצה כי הדף יהיה בנוי בצורה שתהיה נחה לגלישה על ידי כולם, התאמת האתר לבעלי מוגבלויות וביצוע תהליך של הנגשת אתר יכולה לגרום למאמרים להסרק טוב יותר. לרוב בעת ביצוע עבודת נגישות מתקינים גם תוסף נגישות שמאפשר הגדלה והקטנה של הגופן באתר ובמידה ונעשה שימוש בגופן מיוחד להפוך את הגופן לקריא יותר, כתוצאה מכך יותר גולשים יכולים להחשף למאמר ולקרוא אותו.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *