SEO – שמענו את המונח הזה לא פעם. זהו כמובן קידום אתרים החיוני כל כך להתפתחותו של כל עסק. קידום אתרים נכון משפיע על המיקומים בגוגל, ולכן בעלי עסקים רבים מוכנים לשלם סכומי כסף גדולים כדי להופיע ראשונים בחיפוש. מאמרי SEO הם חלק בלתי נפרד מקידום אתרים, והם מסייעים לכל אתר להיראות טוב יותר ואיכותי יותר.

מאמרי SEO

כיצד כותבים מאמרי קידום טובים

כתיבת מאמרי SEO  היא אמנות של ממש, ויש להקפיד על כמה כללים כדי לייעל את הפעילות באתר:

  • חקר מילות מפתח – המאמרים נועדו לקדם את מילות המפתח שלכם, ולכן חשוב לבצע מחקר ולקבוע אילו מילות מפתח מתאימות לאתר ולמוצרים/שירותים שאתם מספקים. לאחר מכן, יש צורך להטמיע בעדינות את מילות המפתח, כך שהן ישתלבו עם המאמר באופן טבעי.
  • תוכן מקורי – חשוב לכתוב תוכן מקורי לאתר האינטרנט. תוכן מזויף או מועתק פוגע בקידום האתר ויכול אף לגרור עונשים מצד גוגל. וזה עוד מבלי שדיברנו על תביעות מצד לקוחות. אמנם כותב התוכן יכול להיעזר במקורות שונים כדי לכתוב מאמר עשיר יותר, אך עליו לשמור על סגנון הכתיבה ולכתוב במילותיו שלו.
  • תוכן עם ערך מוסף – גוגל שמה דגש על כתיבת תוכן איכותי לאתרי אינטרנט, תוכן אשר נותן משמעות כלשהי לגולש. הערך יכול להיות עובדות מעניינות בנושא כמו חליבת פרות, רעיונות למתנות יום הולדת או טיפים לניקוי הבית.

לבצע אופטימיזציה

לאחר שהמאמר נכתב, יש צורך לבצע עבורו אופטימיזציה, כלומר להתאים אותו לאתר ולמנוע החיפוש של גוגל. אחד התוספים היעילים ביותר לאופטימיזציה הוא תוסף יוסט של מערכת לניהול התוכן וורדפרס. התוסף מראה בבירור באמצעות שלושה צבעים (אדום, כתום וירוק) היכן יש צורך לשפר את נראות העמוד, האם כדאי להוסיף מילות מפתח או שיש יותר מדיי מהן ועוד.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *