בניית קישורים הוא חלק בלתי נפרד מכל עבודת קידום אתרים אורגני. למעשה מדובר בחלק חשוב מאוד ואף קריטי. גוגל ומנועי החיפוש האחרים נעזרים בקישורים כדי לחזק את ההבנה של מנוע לגבי התוכן בעמוד מסוים, לגבי איכות ואמינות של אתר מסוים שמקבל המלצות (קישורים) מרחבי הרשת, מסתייעת  בקישורים על מנת לסרוק עמודים חדשים יותר מהר ועוד. מי צריך לרכוש קישורים? מה נחשב לקישור טוב? ממה חשוב להיזהר ברכישת קישורים? על כך ועוד בכתבה זו.

מי צריך לקנות קישורים ולמה?

קישורים יכולים לשמש כל בעל אתר המקדם את עצמו בגוגל או מעוניין לקבל אקסטרה פרסום לאתר שלו. כמובן שעיקר העבודה של הקישורים המפוזרים ברחבי הרשת הם לסייע בקידום האורגני של האתר שבפסקה הראשונה הסברנו על החשיבות של הקישורים להליך הקידום. גם מקדמי אתרים וחברות פרסום רוכשים קישורים לצורך קידום לקוחותיהם ולא מסתמכים בדרך כלל רק על האתרים שהם מטפחים ומפתחים לטובת מטרה זו.

מה נחשב לקישור טוב?

לאור העדכונים של גוגל בשנים האחרונות יש חשיבות גבוהה יותר לאיכות הקישור ולא לכמות הקישורים המקשרים לאתר מסוים. לכן כדאי לוודא שהקישור שאתם יוזמים או קונים לאתר שלכם יהיה קישור מאתר טוב ושהקישור עצמו לא יהיה קישור ספאם כמו למשל קישור מוסתר או כזה היוצא מתפריט הפוטר או התפריט הצדדי באתר. מומלץ להוציא קישור מתוך טקסט במאמר שעלה לאתר אחר. בדרך כלל הקישור יצא מתוך ביטוי רלוונטי אולם לעתים הקישור יופיע בצורתו הטבעית ולא מתוך ביטוי ולעתים אפילו כחלק ממשפט מסוים. לדוגמה אם אתם מקדמים אתר של וילות להשכרה תוכלו לשתף פעולה עם אתר של מעצב/ת פנים למשל עם מאמר על עיצוב פנים של צימרים/וילות להשכרה ולקשר מהביטוי הזה לאתר שלכם.

קראו גם על קידום ממומן בגוגל >>>

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *