פרסום בגוגל – האם זה משתלם לנו?

מתחילת שנות האלפיים נכנס לעולם הפרסום שחקן חדש, גוגל שמו. מרביתנו מכירים את גוגל בזכות מנוע החיפוש שלו, תיבת המייל ומוצרים אחרים של החברה מהם אנחנו יכולים ליהנות, במקרים רבים בחינם. 

אך המוצר החשוב והעיקרי של גוגל היא מערכת הפרסום שלה. מדובר במערכת שמיועדת לעסקים קטנים וגדולים, בעלי מקצוע ולמעשה לכל אדם שרוצה לפרסם מוצר, שירות, אירוע או כל דבר אחר. המערכת עובדת הן במנוע בחיפוש והן ברחבי האינטרנט דרך אתרים שמקושרים לרשת הפרסום של גוגל.

הרעיון הוא מאוד פשוט. אנחנו נרשמים למערכת, מעלים פרסום בגוגל שאמור להוביל לקישור באתר שלנו או לדף נחיתה שאנחנו בונים, מבססים את הפרסום פר ביטויים מסוימים, קהלים אליהם נרצה להגיע, שעות פרסום ועוד. אנחנו יכולים להחליט האם נרצה שהפרסום ירוץ בכל רחבי האינטרנט או רק במנוע החיפוש, וכך הוא יתבצע.

התשלום מתבצע על פי סוג של מכרז. כלומר, אנחנו משלמים ביחס לערך הכספי של הביטוי כפי שגוגל קובעת, בהתאם לפופולאריות שלו, כאשר מי שמשלם יותר מקבל פרסום נרחב יותר.

 

האם משתלם לנו לפרסם בגוגל?

התשובה היא חד משמעית כן. גם אם הגולשים לא ייכנסו לקישור שלנו, עדיין, הם ייחשפו אלינו ואל מה שאנחנו רוצים לשווק, מה שאנחנו מפרסמים.

מעבר לכך, הרי שמערכת הפרסום של גוגל, עוזרת לנו לבצע פרסום בצורה איכותית וטובה. בין אם זה אומר שהיא מעניקה ציונים לפרסומים שלנו, היא נותנת לנו הדרכה כיצד לעשות את זה בצורה נכונה, וכן היא עוזרת לנו ליהנות ממיקוד, הן בקרב סוג קהל, אזורים או כל דבר אחר. כך הפרסום שלנו יגיע לאנשים שבאמת מעוניינים במוצרים כמו שלנו ולא לכלל הגולשים.

כללי קידום אתרים שיווק באינטרנט שיווק עסקים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כותב תוכן שיווקי, איך הוא עוזר לעסקים?
כותב תוכן שיווקי הוא אדם הכותב סוגים שונים של תוכן שיווקי, כגון בלוגים ארגוניים, מסמכים לבנים, סרטוני...
קרא עוד »
פבר 20, 2023
כל מה שרציתם לדעת על מערכת בילינג לניהול מינויים
אחת הפעולות המשמעותיות ביותר בכל עסק השייך לכם או שהנכם מנהלים אותו היא נושא החיוב עבור השירות...
קרא עוד »
נוב 10, 2020
UX UI – אפיון חווית המשתמש
בכל פעם שמקימים אתר או אפליקציה חדשים, יש להביא בחשבון את חווית המשתמש והגורמים שיכולים להשפיע לטובה...
קרא עוד »
יונ 14, 2021