פרסום מאמרים בתשלום – האם שיתוף הפעולה בין בעלי אתרים מת?

קידום אתרים

כאשר אנחנו רוצים לפרסם תכנים שלנו באינטרנט עומדות בפנינו כמה אפשרויות. אנחנו מכירים את התוכן המקודם בתשלום ואת התוכן האורגני, אנחנו מכירים גם את שירות בניית הקישורים באתרים שונים וגם את ערוצים הפרסום בתשלום ודחיפת תכנים בערוצים כמו יוטיוב או מודעות בגוגל. כמו כן, ידועה ומוכרת המדיה החברתית כמו פייסבוק ואינסטגרם. אבל מה אנחנו עושים כאשר האופציה הטובה לנו ביורת היא פרסום כתבה רצינית שחושפת שירות ומוצר שיש לנו ואנחנו יודעים בוודאות שקהל הלקוחות שלנו מחכה דווקא באתרי אקטואליה שונים? המקרים כאלה אנחנו פונים לשירות מאמרים בתשלום שמתפרסמים באתרים השונים תמורת תשלום למי שמקשר בינינו לבין אתרים כאלה.

קידום אתרים

 

באילו כתבות מדובר ולמה לא שיתוף רגיל?

אם יש לנו אתר שהטראפיק אלין משמעותי אנחנו יכולים להרוויח ממנו בכמה דרכים. אחת מהן היא פרסום מודעות, אולם כאשר רבים כל כך מתקינים חוסמי מודעות אנחנו מחפשים דרכים לעקוף זאת על ידי פרסום מאמרים ותכנים מעשירים שלקוחות פוטנציאליים ירצו להיכנס אליהם. חלק מתכנים אלה הם מאמרים מקודמים בתשלום ומוצעים לקוראים כשירות מידע בנושאים שמעניינים אותם. הכתבות יהיו תמיד מקצועיות ואיכותיות, כתובות וערוכות ברמה מקצועית הולמת כדי לכבד את הפלטפורמה אבל גם את המותג שלכם. שירות זה ניתן על ידי משרדים המתמחים בכך והם אפקטיביים לא פחות משירות קידום אורגני בעזרת מאמרי קידום. דומה אך לא אותו דבר.

 

מה מקבלים בזכות כתבות בתשלום המקודמות כך?

  • הערכה של לקוחות וביסוס אוטוריטה מקצועית אם הכתבה כתובה טוב. אי אפשר ולא מומלץ לפרסם כתבה מרושלת שאינה כתובה כמו שצריך ומכבדת את הקורא ואת המותג שלכם.
  • בניית מוניטין חיוביים בגוגל כאשר היא מקודמת כמה שיותר גבוה ככל שהקוראים נכנסים אליה יותר.
  • מיקוד מדויק בקהל הלקוחות שלכם שנכנס לאתר ממילא, בין אם הוא ישראלי או קהל זר שזהו אתר פופולרי אצלו במיוחד.
  • בניית קישורים יכולה להיעשות גם כאן, כאשר הכתבה מובילה מאתר מבוקש כלשהו לאתר שלכם ובכך גם מקפיצה אתכם בגוגל עוד.
  • חשיפה גבוהה לקהל שלכם במשך זמן רב.
בלוג קידום אתרים שיווק באינטרנט שיווק עסקים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קורס שוק ההון – מתחילים ללמוד אונליין
מעוניינים להתחיל להפוך למשקיעים רציניים? בין אם אתם חושבים להשקיע את הכסף שלכם בעצמכם ובין אם לעבוד...
קרא עוד »
אפר 19, 2022
שירותי ענן לארגונים – כך תייעלו את העסק שלכם
האם קרה שחיפשתם מסמך חיוני לעסק לצורך שליחה לשותף, לרשויות, עבור לקוח או ספק, ופשוט לא מצאתם אותו? עם...
קרא עוד »
אוק 17, 2019
פורטלים
פורטלים הקוונים הם מאוד פופולאריים ביותר מאחר ויש להם מגוון רחב של תוכן והם קלים לשימוש. הם גם אחראים...
קרא עוד »
יונ 16, 2022
מה חשוב לדעת על NFT
המידע באדיבות ניב נינבורג מומחה NFT אסימונים הם צורה חדשה של נכס דיגיטלי. הם יצרו דרך חדשה ייחודית...
קרא עוד »
ספט 29, 2022
לקנות ספר או להוריד ספר?
אנליסטים חזו פעם שספרים אלקטרוניים יעקפו את הספרים המודפסים עד שנת 2022. אחרי הכול, קל יותר לארוז אותם...
קרא עוד »
מרץ 28, 2022
הצלחת סטארט-אפ: תובנות מפתיעות ליזמים
כשמדובר בהשקת סטארטאפ מצליח, יש שפע של עצות זמינות. עם זאת, כמה היבטים מרכזיים לרוב נעלמים מעיניהם....
קרא עוד »
דצמ 30, 2023
ניתוח סטטיסטי לעבודת מחקר – מה צריך לדעת?
אין הרבה קופצים על לימודי סטטיסטיקה ומדעים ואולי בגלל זה הם לימודי חובה בחלק לא קטן מתוכניות הלימוד....
קרא עוד »
ינו 30, 2022
איך לשמור על דק נקי כמו שועל – עם שיטות קלות ופשוטות!
אם יש משהו שיכול להוציא אותנו משלווה בבית, זה דק מלוכלך. הכניסה לאזור בפינת הגינה שלנו, שבו בילינו...
קרא עוד »
נוב 19, 2024
טיפים לשימוש חכם במספר וירטואלי מקוצר – המעבר לעולם הדמוי
בעידן הדיגיטלי המהיר והמתפתח, ניהול עסק כולל לא רק שמירה על שירות איכותי, אלא גם שימוש בטכנולוגיות...
קרא עוד »
ספט 15, 2024
מאירים את המשרד הביתי: טיפים לתאורה נכונה שיגרמו לכם לעבוד כמו מקצוענים!
באמצע יום העבודה, כששמש מנסה לחדור דרך הווילונות, מה אתם עושים? יושבים בחושך, או מכתבים את העולם...
קרא עוד »
נוב 19, 2024
באילו מקרים הדמיית תלת מימד יכול להזניק את המוצר שלך
הוכח שסרטוני תדמית יכולים להשיג תוצאות עסקיות ושיווקיות בצורה מדהימה. הם גם מתאימים מאוד להצגה של...
קרא עוד »
דצמ 29, 2020
דוגמאות לכתיבה שיווקית
אחד מסגנונות הכתיבה הפופולאריים ביותר בימנו היא כתיבה שיווקית. אנחנו יכולים למצוא את זה במגוון רחב...
קרא עוד »
ספט 23, 2018