מאגר תמונות ללא זכויות יוצרים חינם, יש חיה כזו

הקמתם אתר ואתם מעוניינים לבצע עבורו קידום בגוגל וברשתות החברתיות? אם כבר התחלתם בתהליך ואפילו שילמתם לגוגל עבור קמפיין ממומן שחשבתם עליו מראש, כעת הגיע הזמן לשלב החשוב יותר הקידום האורגני. אם כבר קראתם מעט אודות התחום או שאפילו קיבלם הנחיות לכך ממקדם האתרים שלכם, אתם ודאי כבר יודעים כמה חשובה גם הנראוּת של האתר, ולא רק התוכן המילולי שבו.

התוכן הוא כבר לא המלך?

למעשה, בשנים האחרונות הבלוגרים וה"פרשנים" העוסקים בחקר האלגוריתם ובקידום אורגני משערים כי חשיבותו של הוויזואל עולה יותר ויותר על פי דירוג מנוע החיפוש של גוגל, והדבר אכן עולה בקנה אחד עם עלייתו של הוויזואל בכל הפלטפורמות הדיגיטליות באשר הן: הרחבת גודל הפררים בסרטונים של האתר יוטיוב, החשיבות הרבה שפייסבוק מקנה לתמונות ולסרטונים, ובכלל צמיחתן הגואה ועולה של אפליקציות כמו סנפצ'ט ואינסטגרם.

אמנם עדיין לא מדובר ב"ניצחונו" של הדימוי הוויזואלי על פני המידע המילולי, אך בהחלט ניתן להגיד כי אנו מתקרבים להשוואה בין השניים (שאולי המנצח הגדול בהקשר זה הוא השילוב ביניהם: סרטוני מידע בווידאו), ולכן יש חשיבות רבה מאד גם לשילובן של תמונות באתר, מלבד תוכן מילולי (שהוא חובה בקידום אורגני), ושילוב סרטונים (שזוהי המלצה חמה מאד).

אז מאיפה להשיג תמונות?

אם כבר נשמעתם להוראתו של יועץ לקידום אתרים או מקדם האתרים שלכם ואתם מחפשים תמונות שישולבו באתר, ייתכן ונבהלתם מהמחירים המוצעים לכם עבור כל תמונה, ואולי אפילו החלטתם לוותר בתירוץ העצמי שאולי דימוי ויזואלי אינו חשוב כל כך. אך חשוב שתדעו כי ישנם לא מעט אתרים המציעים מאגר תמונות ללא זכויות יוצרים חינם, ולעתים אפילו ללא הגבלה. בחלק מהאתרים האפשרות לכך אמנם תהיה מוגבלת ל– free trial, אולם יש הרבה אתרים המכילים מאגר תמונות שבהם כל התמונות ניתנות לשימוש חופשי, ללא זכויות ובחינם לגמרי.

האם כל האתרים המאפשרים מאגר תמונות ללא זכויות יוצרים חינם דומים זה לזה?

חשוב לדעת כי לא בכל האתרים הללו התמונות ניתנות להעתקה ללא קרדיט וללא תשלום, ובאתרי תמונות מרכזיים כמו פליקר ודומיו למשל, יש אפשרות לבצע חיפוש לפי מנגנוני סינון בהם גם תמונות ללא קרדיט וללא עלות כלל עבור השימוש בהן.

כללי קידום אתרים שיווק באינטרנט שיווק עסקים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כל מה שרציתם לדעת על מערכת בילינג לניהול מינויים
אחת הפעולות המשמעותיות ביותר בכל עסק השייך לכם או שהנכם מנהלים אותו היא נושא החיוב עבור השירות...
קרא עוד »
נוב 10, 2020
הכוונה בשוק ההון – הדרך הנכונה להשקיע
לפני שאתם משקיעים את הכסף שלכם בבורסה ללא כל ידע מקדים, יהיה כדאי לכם לקבל הכוונה בשוק ההון ממשקיעים...
קרא עוד »
פבר 25, 2018
מנהל רשתות – האם העתיד טמון בו?
ככל שעולם המחשוב תופס נפח רחב יותר בעולם המודרני, כך התפקיד של הרשתות מהווה חלק אינטגרלי מאותו עתיד....
קרא עוד »
ספט 18, 2020