כל מיזם מצליח באינטרנט, זקוק לבניית אתר

מערכת ERP

כמעט בכל שבוע אנו נחשפים לכתבה על סטארט אפ חדש שנמצא כבר אחרי שלבי הפיתוח וגיוס המשקיעים ועומד לשנות ב-180 מעלות תחום מסוים בארץ ולפעמים גם בעולם. ישראלים רבים עוסקים בהמצאה ובפיתוח רעיונות חדשים הרי Waze, Get Taxi, ושאר פיתוחים ישראלים בהחלט שינו משהו בעולם הזה.  רק לא מזמן, הייתה סדרת כתבות על סטארטפיסטים בישראל שמנסים את מזלם בתחום וחולמים על פריצת דרך בפיתוח אפליקציה חדשה, מיזם או רעיון שאף אחד לא חשב עליו קודם, וגם אם כן, לא עשה איתו שום דבר. ובכן, רק אחוז קטן מכל אותם מיזמים ורעיונות חדשים באמת פורצים את הדרך הזו, מצליחים ומכניסים כסף למפתחים ולמשקיעים. השאלה היא מדוע?. מלבד העובדה שמדובר באסטרטגיה עסקית ושיווקית אותה יש לתכנן לפרטי פרטים, המבוססת על עבודה בשלבים, עלינו גם למצוא את הדרך היעילה והטובה ביותר לגייס משקיעים.

 

ובכן אחת הדרכים להצליח בגיוס משקיעים היא להרשים אותם שבאמת לרעיון ולמיזם שלנו, יש פוטנציאל מימוש והצלחה. האינטרנט היא אחת הדרכים היותר טובות ויעילות להשיג את אותו גיוס, שבלעדיו הרעיון שלנו כנראה לא ייצא לפועל, כי כל רעיון או מיזם חייב משאבים. זו אחת הסיבות שבגללן כל מיזם מצליח באינטרנט, זקוק לבניית אתר אינטרנט. דרך האתר יוכלו ממציאי ומפתחי הרעיון להציג את המוצר או השירות באופן ייחודי, מקורי בין אם על ידי סרטון או הדמיה או בין אם על ידי מענה על צורך שקיים בציבור. אם האתר ייבנה בצורה מדוייקת שמותאמת לקהל היעד אליו הוא פונה – משקיעים פוטנציאליים, יש סיכוי גבוה שהוא באמת יעשה עבודה ויגרום לאנשים להשקיע כסף בפיתוח. אתר אינטרנט איכותי מהווה חלון ראווה לחברת הזנק שנמצאת עדיין בחיתוליה ומספק פלטפורמה מושלמת להצגת הרעיון.

 

אתר אינטרנט הדרך המושלמת לבדוק אם המיזם שלך באמת יצליח

בתור ממציאי רעיונות, לא תמיד אנו מצליחים לראות את הקשיים או הכשלים הפוטנציאליים שאנו עלולים להיתקל בהם בזמן הפיתוח. אתר אינטרנט, אשר מושך אליו מסת גולשים רחבה, מאפשר להבין את הבעיות הקיימות או את אלו שעלולות לצאת ולהבין האם באמת אפשר לפתור אותן תוך כדי תהליך. יחד עם זאת, דרך האתר אנו יכולים למצוא את הדרך להעניק למשתמשים ערך מוסף, בתקופה הראשונית של המיזם, מה שמאפשר ליצור סוג של גירוי עתידי שגם ימשוך גולשים חדשים. אתר אינטרנט גם יכול להיות עבורנו גם מורה דרך שילמד אותנו את השוק בו המיזם שלנו שוחה.

לסיכום, כמו שאין היום עסק, חברה או ארגון שאין להם אתר אינטרנט קיים ופעיל, כך אסור שיהיה מיזם או רעיון עתידי בלי אתר אינטרנט פעיל. דרך האתר אפשר לראות לאיזה כיוונים המיזם שלנו הולך ולראות האם באמת כדאי להמשיך את ההשקעה לכיוונים נוספים.

למידע נוסף על תמחור אתרי אינטרנט- לחצו כאן

כללי קידום אתרים שיווק באינטרנט שיווק עסקים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איפה אפשר לקנות מזגן fujitsu בארץ?
לא נגזים אם נאמר שחברת fujitsu היא מפלצת. זו החברה השנייה בגודלה ביפן בייצור מערכות מיזוג אוויר והיא...
קרא עוד »
נוב 21, 2020
בודק תוכנה ידני? האם כדאי ללמוד פיתוח אוטומציה?
אין ספק כי פיתוח אוטומציה מהווה את אחת הדרכים הנוחות והמומלצות ביותר, עבור כל מי שמעוניין לשדרג את...
קרא עוד »
אוק 27, 2020
שיווק באמצעות תוכן
הגיע הזמן לדבר על תוכן, אותו תוכן שמניע לא מעט עסקים ומביא לא מעט לקוחות, אתם יכולים לכנות את זה תכנית...
קרא עוד »
מרץ 07, 2017