התקדם ביוטיוב? ככה עושים את זה

יוטיוב הוא האתר השלישי בגודלו בעולם (רק אחרי גוגל ופייסבוק) ונחשב למנוע החיפוש הפופולארי אחרי גוגל (על אף שאינו מיועד בהכרח לזה אלא משמש כאתר וידאו) ובאופן טבעי בעלי עסקים רבים מנצלים את הפלטפורמה המצליחה לפרסם ולקדם את העסק שלהם, לבנות יחסי אמון עם הלקוחות שלהם, להרחיב את הקהל וכמות הלקוחות בעסק ולהגדיל את ההכנסות. הדרך רצופה בכוונות טובות אולם אם לא תבצעו את העבודה בצורה נכונה אתם תבזבזו כסף, זמן ומשאבים לחינם.

לפרטים על קידום ביוטיוב  בקרו באתר >>>

אז איך מתקדמים ביוטיוב?

העלאת סרטון בפני עצמו היא דבר אחד. צריך לחשוב על רעיון, להכין תוכן, לצלם, לערוך, להכין עיצובים גרפיים ואז להעלות את התוצר הסופי לערוץ היוטיוב שלכם. כעת הסרטונים יהיה זמין עבור הציבור אולם צריך שהוא ימצא אתכם. סביר להניח שיש סרטונים רבים דומים לשלכם ואם לא אז כנראה שאין הרבה חיפושים למה שאתם מצלמים עליו ולכן תצטרכו שיטה אחרת להגיע אל הקהל שאתם רוצים. במילים פשוטות – אתם רוצים לתת לסרטון פרטים ומאפיינים שונים כדי שהקהל ביוטיוב ימצא את הסרטון שלכם, בין אם בחיפוש ישיר דרך מנוע החיפוש ובין אם באמצעות סרטונים קרובים של קולגות או נושאים קרובים.

אופטימיזציה לסרטון ביוטיוב:

רוצים להתקדם ביוטיוב? ככה תעשו את זה נכון. לכל סרטון שלכם תבצעו אופטימיזציה. יש לכם אפשרות לערוך את כותרת הסרטון ותיאור הסרטון. בתיאור הסרטון תוכלו להשאיר גם לינק לאתר שלכם לצורך העניין אולם אל תחסכו במילים ובפירוט. השתדלו גם לתייג ביטויי מפתח רלוונטיים. הביטוי הראשי שהגולש עשוי לחפש חייב להיות בכותרת של הסרטון שלכם, כחלק מהכותרת עצמה. הכותרת גם צריכה להיות משכנעת ומעניינת. אם תצליחו לגרום לגולשים להישאר זמן רב בממוצע בצפייה בסרטון הרי שזה עשוי לתרום ליוטיוב להבין שמדובר בסרטון טוב ואיכותי ויעלו אותו בתוצאות החיפוש.

פרטים נוספים באתר: https://www.youhoo.co.il/

 

בלוג קידום אתרים שיווק באינטרנט שיווק עסקים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
גולשים בטיל: איך בוחרים ספק אינטרנט – שגם ייתן עבודה?
מחפשים ספק אינטרנט חדש? איך בוחרים ספק כזה, אשר יסייע לכם באופן הטוב ביותר בעבודה? אלה כמה נקודות מפתח,...
קרא עוד »
פבר 05, 2022
הצורך בהקמת חנות וירטואלית לכל בית עסק
אלו מכם שירצו להבטיח שהעסק שלכם יוכל להתחרות באופן מיטבי ולהשתלב בצורה נהדרת בעידן של היום יהיו...
קרא עוד »
ינו 27, 2021
מענה אנושי
  אין תחליף לאדם המספק מענה אנושי. ארגונים גדולים וכן עסקים בינוניים וקטנים הגיעו למסקנה זו בשנים...
קרא עוד »
יונ 13, 2013
קופירייטר
כמה פעמים נתקלתם בסלוגן יצירתי ואמרתם לעצמכם: איך לא חשבתי על זה בעצמי?" אתם אומנם אומרים זאת בדיעבד,...
קרא עוד »
דצמ 22, 2016
מערכת erp לעסקים
ERP  ראשי תיבות של Enterprise Resource Planning System. זוהי תוכנה המנהלת את כל הפעולות והתהליכים העסקיים של...
קרא עוד »
דצמ 26, 2022
פרסום בגוגל
תפקיד הפרסום משתנה. מנועי החיפוש הפכו ליותר ויותר אינטליגנטיים והם אפשרו ליצור מגוון רחב של תוכן...
קרא עוד »
יול 13, 2022
מהם פתרונות הענן שכל עסק צריך?
פתרונות ענן לעסקים מתייחסים למגוון שירותים וטכנולוגיות המסופקים דרך האינטרנט, המאפשרים לארגונים...
קרא עוד »
יול 26, 2023
טכנולוגיות מתקדמות בגנרטורים: צעדים לעתיד ירוק יותר
בימינו, כשכולם מדברים על שמירה על כדור הארץ והצורך לעבור לאנרגיה מתחדשת, לא ניתן להתעלם מהתפתחויות...
קרא עוד »
נוב 19, 2024
כותב תוכן שיווקי, איך הוא עוזר לעסקים?
כותב תוכן שיווקי הוא אדם הכותב סוגים שונים של תוכן שיווקי, כגון בלוגים ארגוניים, מסמכים לבנים, סרטוני...
קרא עוד »
פבר 20, 2023
משחקי רצפה ענקיים לפעילות גיבוש ODT
כל מי שעוסק בניהול של צוות, קבוצה או חבורה של אנשים מכיר זאת: אנחנו רוצים ליצור קבוצה שתהיה כמה שיותר...
קרא עוד »
יול 18, 2017
פרסום בגוגל – האם זה משתלם לנו?
מתחילת שנות האלפיים נכנס לעולם הפרסום שחקן חדש, גוגל שמו. מרביתנו מכירים את גוגל בזכות מנוע החיפוש...
קרא עוד »
דצמ 22, 2020
הגדלת המרות באתר אינטרנט
  המרות באתרי אינטרנט הן למעשה הפעולות שמבצעים הגולשים שנכנסים לאתר שמגשימות למעשה את המטרה העיקרית...
קרא עוד »
מאי 08, 2013