התקדם ביוטיוב? ככה עושים את זה

יוטיוב הוא האתר השלישי בגודלו בעולם (רק אחרי גוגל ופייסבוק) ונחשב למנוע החיפוש הפופולארי אחרי גוגל (על אף שאינו מיועד בהכרח לזה אלא משמש כאתר וידאו) ובאופן טבעי בעלי עסקים רבים מנצלים את הפלטפורמה המצליחה לפרסם ולקדם את העסק שלהם, לבנות יחסי אמון עם הלקוחות שלהם, להרחיב את הקהל וכמות הלקוחות בעסק ולהגדיל את ההכנסות. הדרך רצופה בכוונות טובות אולם אם לא תבצעו את העבודה בצורה נכונה אתם תבזבזו כסף, זמן ומשאבים לחינם.

לפרטים על קידום ביוטיוב  בקרו באתר >>>

אז איך מתקדמים ביוטיוב?

העלאת סרטון בפני עצמו היא דבר אחד. צריך לחשוב על רעיון, להכין תוכן, לצלם, לערוך, להכין עיצובים גרפיים ואז להעלות את התוצר הסופי לערוץ היוטיוב שלכם. כעת הסרטונים יהיה זמין עבור הציבור אולם צריך שהוא ימצא אתכם. סביר להניח שיש סרטונים רבים דומים לשלכם ואם לא אז כנראה שאין הרבה חיפושים למה שאתם מצלמים עליו ולכן תצטרכו שיטה אחרת להגיע אל הקהל שאתם רוצים. במילים פשוטות – אתם רוצים לתת לסרטון פרטים ומאפיינים שונים כדי שהקהל ביוטיוב ימצא את הסרטון שלכם, בין אם בחיפוש ישיר דרך מנוע החיפוש ובין אם באמצעות סרטונים קרובים של קולגות או נושאים קרובים.

אופטימיזציה לסרטון ביוטיוב:

רוצים להתקדם ביוטיוב? ככה תעשו את זה נכון. לכל סרטון שלכם תבצעו אופטימיזציה. יש לכם אפשרות לערוך את כותרת הסרטון ותיאור הסרטון. בתיאור הסרטון תוכלו להשאיר גם לינק לאתר שלכם לצורך העניין אולם אל תחסכו במילים ובפירוט. השתדלו גם לתייג ביטויי מפתח רלוונטיים. הביטוי הראשי שהגולש עשוי לחפש חייב להיות בכותרת של הסרטון שלכם, כחלק מהכותרת עצמה. הכותרת גם צריכה להיות משכנעת ומעניינת. אם תצליחו לגרום לגולשים להישאר זמן רב בממוצע בצפייה בסרטון הרי שזה עשוי לתרום ליוטיוב להבין שמדובר בסרטון טוב ואיכותי ויעלו אותו בתוצאות החיפוש.

פרטים נוספים באתר: https://www.youhoo.co.il/

 

בלוג קידום אתרים שיווק באינטרנט שיווק עסקים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תובנות חיוניות על מוצרי תאורה לבית ומנורות
בחירת מוצרי התאורה והמנורות הנכונים לבית שלך חורגת מלהאיר רק חללים; מדובר ביצירת אווירה, שיפור...
קרא עוד »
אפר 16, 2024
מתי נכון להפיק סרט תדמית לעסק?
התדמית של עסק יכולה להשפיע עמוקות על התבססותו ועל הצלחתו לאורך זמן. השאלה מתי נכון להפיק סרט תדמית...
קרא עוד »
ינו 11, 2022
איך לבחור הוצאת ספרים שתביא את הסיפור שלך מחלום למציאות?
בואו נתחיל במשהו פשוט: כשאתם לוקחים את הזמן לכתוב ספר, אתם משקיעים לא רק את המחשבות שלכם, אלא חלק...
קרא עוד »
ספט 30, 2024
תהליך ניהול מוניטין
לפעמים אזכור אחד שלישי שמבוסס על שמועה או שקר יכולים להגיע לדף הראשון בגוגל וכך להרוס את תדמיתו של...
קרא עוד »
יול 24, 2016
קורס קידום אתרים
תחום קידום האתרים פורח בישראל בשנים האחרונות וניתן לראות כי יותר ויותר אנשים מתעניינים בלימוד מעמיק...
קרא עוד »
ספט 13, 2016
כרטיסי ביקור – מוצר חובה או הוצאה מיותרת?
  כרטיסי ביקור נפוצים מאוד בקרב עסקים גדולים וקטנים כאחד, ניתן למצוא כרטיסי ביקור גם בחברות ענק...
קרא עוד »
מאי 19, 2014
תקועים מול המחשב כל היום? כך תהפכו את "קללת המסך" להזדמנות לעשות כסף בשוק ההון
השעון מראה עוד יום עבודה שמתקרב לסיומו (או שאולי רק התחיל, תלוי מתי אתם קוראים את זה). העיניים קצת...
קרא עוד »
מאי 21, 2025
מעל הנפצים: מסחר אלקטרוני וזכויות יוצרים – זירה של אתגרים והזדמנויות
עידן המסחר האלקטרוני הביא עמו לא רק אפשרויות בלתי מוגבלות לרכישת מוצרים ושירותים, אלא גם אתגרים...
קרא עוד »
אפר 10, 2025
הגדלת המרות באתר אינטרנט
  המרות באתרי אינטרנט הן למעשה הפעולות שמבצעים הגולשים שנכנסים לאתר שמגשימות למעשה את המטרה העיקרית...
קרא עוד »
מאי 08, 2013
בניית אתר מכירות מקצועי
חנויות מקוונות ואתרי מכירות מקצועיים הפכו להיות סוג של עיסוק מבוקש ותחום מבוקש בעקבות פריחת התחום של...
קרא עוד »
יול 22, 2022
פיתוח אפליקציות עם המקצוענים בתחום
בעולם המהיר של טכנולוגיה, שבו חדשנות מניעה התקדמות, אפליקציות מובייל הפכו לאבן יסוד של החיים...
קרא עוד »
אוג 02, 2023
מאמרי SEO
SEO - שמענו את המונח הזה לא פעם. זהו כמובן קידום אתרים החיוני כל כך להתפתחותו של כל עסק. קידום אתרים נכון...
קרא עוד »
יונ 24, 2018