נכון להיום יש בישראל כמות גדולה מאוד של מעצבי אתרי אינטרנט, חלקם עובדים בצורה פרטית וחלקם מהווים חלק מצוות של חברת בניית אתרים. אם החלטתם כי אתם מעוניינים בעיצוב אתרים בהתאמה אישית ולכן אתם מעוניינים לבחון האם מעצב החברה מתאים לכם או לבחור מעצב אתרים פרטי, חשוב שתקראו את הדברים הבאים.

מעצב אתרים- שייכות

הקמת אתרהדבר הראשון אותו יש לבחון הוא לאן אותו מעצב אתרים משתייך. האם מדובר על איש מקצוע שעובד כחלק מצוות בניית אתרים בחברה מסוימת או האם מדובר על מעצב שעובד בצורה עצמאית. חשוב  לדעת כי יש הבדל משמעותי בין השניים. בדרך כלל מעצב אתרי אינטרנט שעובד כשכיר בחברה יעבוד בהתאם לכללי החברה ולחבילת העיצוב אותה היא מספקת לכלל לקוחותיה. העלות של מעצב פרילנס בדרך כלל יקרה יותר. יש גם חברות שעובדות בשיתוף פעולה עם מעצבי אתרים ולכן הם יכולים לספק ללקוחותיהם הצעות מחיר אטרקטיביות ועיצוב בהתאמה אישית.

עיצוב אתרים ותיק עבודות

הצעד החשוב ביותר בעת בחינת מעצב אתרים הוא תיק העבודות שלו. זוהי ההוכחה הטובה ביותר לטיב העבודה שלו. בנוסף, הלקוח יוכל לראות האם הוא אכן מתחבר לעיצוב הסגנוני של אותו מעצב אתרים. רוב מעצבי אתרים מפרסמים את הפורטפוליו שלהם באתר האינטרנט שלהם ולכן ניתן לפנות ישירות אל האתר ולהתרשם. בהתם, ניתן להחליט האם אותו מעצב הוא איש המקצוע בו אתם מעוניינים ומהם אותם אתרים שהרשימו אתכם בתיק העבודות שלו.

פרמטרים נוספים

  • ניסיון- ניסיון הוא אחד הפרמטרים החשובים ביותר בעת בחירת מעצב אתרים. כלל שלמעצב יש יותר ניסיון כך מובטחות ללקוח פחות טעויות ויותר מקצועיות. חשוב לוודא כי אותו ניסיון בא לידי ביטוי בעיצוב אתרים ולא בעיצוב באופן כללי. יש הבדל בין השניים.
  • שיטת עבודה- חשוב לברר עם המעצב מהי שיטת העבודה שלו. האם הוא עובד לבד ולאחר מכן מציג את הסקיצות בפני הלקוח או שמא הוא עובד בשיתוף פעולה מלא עם הלקוח לאורך כל התהליך. מה כמות הסקיצות אותן הוא מחויב להראות ללקוח והאם הוא מחויב לעבוד אחת לאחת על פי האפיון של הלקוח.
  • עלות- חשוב ביותר לדעת מראש מהם המחירים ולוודא כי התקציב שלכם אכן מספיק.

מידע נוסף על עיצוב ובניית אתרים: http://www.iestudio.co.il/about.html

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *