כמה עולה לי קידום ברשתות החברתיות?
כל אדם שניסה את כוחו בעולם קידום ברשתות חברתיות יודע, שאין דבר מורכב יותר מלגרום לתוכן שלכם להראות. וכיום כבר ידוע שללא השקעה מסוימת בקידום ממומן מסוג כלשהו. זה יכול להיות קידום במנועי החיפוש בכלל, או ברשתות החברתיות באופן ספציפי. כך או כך, מדובר בשני תחומים קרובים מאוד, ויש שאלה אחת שכל אדם שנתקל בתחום זה ישאל את עצמו: "כמה זה עולה לי?"
ניהול תקציב בקמפיינים ממומנים
באופן כללי, ניתן לומר שהשאלה החשובה יותר היא: "כיצד להפיק את המקסימום מהסכום המושקע?" שהרי הקידום הממומן זה לא פשוט "זריקת כסף" על כך שהשם שלכם יופיע בכל מקום (למרות שבסכומים מסוימים זה יצדיק את עצמו) אלא יצירת מאזן חיובי בין ההשקעה לתוצאה המתקבלת. מקדמים מקצועיים יוצרים בדרך כלל את ההשוואה הבאה: כמה כסף נדרש כדי להביא X של אנשים? כמה מהאנשים האלה הגיבו לפרסום? וכמה מאלה שהגיבו הפכו ללקוחות (עסקה)? היחס הזה יוצר עלות בסיסית של עסקה. לפיכך, ככל שהעלות של עסקה יחידה נמוך יותר – כך הקידום טוב יותר. אך יש לכך ממד נוסף – כמה כסף מביאה כל עסקה? במידה והיא מביאה עשרות אלפי שקלים, ניתן לומר שעלות של אלפיים ש"ח לעסקה זה דיל טוב, אך כאשר הרווח שלכם הוא בסך הכול אלף שקל – אז העלות של העסקה מבחינת בצריכה להיות הרבה יותר נמוכה.
לאן צריך לכוון?
על מנת להחליט על סכום מרבי שאתם מוכנים להשקיע בקידום ממומן, חשוב לעשות הצבת מטרות ריאליות, גם מבחינת היכולות לספק שירות. לדוגמא, אם המרפאה שלכם פועלת אך ורק שלושה ימים בשבוע, לא תרצו שירשמו אליכם 50 איש ליום, כי לא תוכלו לתת שירות ברמה מספיק גבוהה. כך שבמקרה זה גם אין צורך לעשות קידום בעלות של אלפי שקלים. אך אם אתם מעוניינים למכור מוצר שיש לכם בכמויות גדולות – אז ככל שתקדמו יותר, כך תוכלו למכור יותר. חשוב מאוד לבדוק את הביצועים לכל אורך הקמפיין, לראות את העלות של כל עסקה (נתוני ההמרה) ולעשות שינויים בהתאם. באופן טבעי, ככל שלגורם העוסק בעניין זה יש ניסיון נרחב יותר בעולם האינטרנט והרשתות החברתיות – כן ייטב.
משרדה של נאוה עינבר מורכב מצוות מיומן בניהול קמפיינים ממומנים מצד אחד, ובעבודה עם תחום הרפואה והבריאות מצד שני. הדבר יאפשר לכם להבטיח את הביצועים הטובים ביותר ולתת תמורה מלאה ואיכותית לתקציב שתשקיעו בתחום קידום ברשתות חברתיות.
למידע נוסף על קישום בפייסבוק- לחצו כאן