כמה עולה לי קידום ברשתות החברתיות?

ניהול מסמכים לעסקים

כל אדם שניסה את כוחו בעולם קידום ברשתות חברתיות  יודע, שאין דבר מורכב יותר מלגרום לתוכן שלכם להראות. וכיום כבר ידוע שללא השקעה מסוימת בקידום ממומן מסוג כלשהו. זה יכול להיות קידום במנועי החיפוש  בכלל, או ברשתות החברתיות באופן ספציפי. כך או כך, מדובר בשני תחומים קרובים מאוד, ויש שאלה אחת שכל אדם שנתקל בתחום זה ישאל את עצמו: "כמה זה עולה לי?"

ניהול תקציב בקמפיינים ממומניםקידום אתרים ברשת

באופן כללי, ניתן לומר שהשאלה החשובה יותר היא: "כיצד להפיק את המקסימום מהסכום המושקע?" שהרי הקידום הממומן זה לא פשוט "זריקת כסף" על כך שהשם שלכם יופיע בכל מקום (למרות שבסכומים מסוימים זה יצדיק את עצמו) אלא יצירת מאזן חיובי בין ההשקעה לתוצאה המתקבלת. מקדמים מקצועיים יוצרים בדרך כלל את ההשוואה הבאה: כמה כסף נדרש כדי להביא X של אנשים? כמה מהאנשים האלה הגיבו לפרסום? וכמה מאלה שהגיבו הפכו ללקוחות (עסקה)? היחס הזה יוצר עלות בסיסית של עסקה. לפיכך, ככל שהעלות של עסקה יחידה נמוך יותר – כך הקידום טוב יותר. אך יש לכך ממד נוסף – כמה כסף מביאה כל עסקה? במידה והיא מביאה עשרות אלפי שקלים, ניתן לומר שעלות של אלפיים ש"ח לעסקה זה דיל טוב, אך כאשר הרווח שלכם הוא בסך הכול אלף שקל – אז העלות של העסקה מבחינת בצריכה להיות הרבה יותר נמוכה.

לאן צריך לכוון?

על מנת להחליט על סכום מרבי שאתם מוכנים להשקיע בקידום ממומן, חשוב לעשות הצבת מטרות ריאליות, גם מבחינת היכולות לספק שירות. לדוגמא, אם המרפאה שלכם פועלת אך ורק שלושה ימים בשבוע, לא תרצו שירשמו אליכם 50 איש ליום, כי לא תוכלו לתת שירות ברמה מספיק גבוהה. כך שבמקרה זה גם אין צורך לעשות קידום בעלות של אלפי שקלים. אך אם אתם מעוניינים למכור מוצר שיש לכם בכמויות גדולות – אז ככל שתקדמו יותר, כך תוכלו למכור יותר. חשוב מאוד לבדוק את הביצועים לכל אורך הקמפיין, לראות את העלות של כל עסקה (נתוני ההמרה) ולעשות שינויים בהתאם. באופן טבעי, ככל שלגורם העוסק בעניין זה יש ניסיון נרחב יותר בעולם האינטרנט והרשתות החברתיות – כן ייטב.

משרדה של נאוה עינבר מורכב מצוות מיומן בניהול קמפיינים ממומנים מצד אחד, ובעבודה עם תחום הרפואה והבריאות מצד שני. הדבר יאפשר לכם להבטיח את הביצועים הטובים ביותר ולתת תמורה מלאה ואיכותית לתקציב שתשקיעו בתחום קידום ברשתות חברתיות.

למידע נוסף על קישום בפייסבוק- לחצו כאן

בלוג קידום אתרים שיווק באינטרנט שיווק עסקים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חברה לפריוריטי – למה לשמור על חברה מקצועית Near by
אחרי שלומדים להיעזר בפריוריטי עבור שימור פרטים הנוגעים לעבודת הקבלן, קשה מאוד שלא להתמכר לתוכנה. הרי...
קרא עוד »
מרץ 19, 2022
תיאטרון בובות: הקסם שמחיה את עולם הילדים
תיאטרון בובות הוא לא רק סתם צורת בידור; הוא עולם מופלא שמצליח לתפוס את מלוא תשומת הלב של ילדים בכל גיל...
קרא עוד »
ינו 31, 2025
5 טיפים לכתיבה שיווקית בפייסבוק
אחד הדברים בכתיבה למדיה חברתית או פייסבוק זה להגיע לחתך הגדול ביותר שמבלה לא מעט במקום ומאפשר לאתר את...
קרא עוד »
אפר 16, 2022
מי צריך לרכוש קישורים?
בניית קישורים הוא חלק בלתי נפרד מכל עבודת קידום אתרים אורגני. למעשה מדובר בחלק חשוב מאוד ואף קריטי....
קרא עוד »
אוק 07, 2021
עיצוב לוגו כחלק ממיתוג כולל
כל חברה חייבת לעבור תהליך של מיתוג, על מנת לבדל ולייחד את עצמה ביחס למתחרים. רוב הלקוחות היום מעדיפים...
קרא עוד »
מאי 18, 2020
הפקת אנימציה – מה זה אומר?
אנימציה או 'הנפשה' היא דרך להעביר סיפור (קצר או ארוך) באמצעות פיקסילים ממוחשבים ואלמנטים גרפיים...
קרא עוד »
ספט 19, 2019
מה היתרונות של כרטיס דיגיטלי מוצלח?
יש לא מעט יתרונות שונים שאפשר לזקוף לזכות כרטיס ביקור דיגיטלי של GetMarketing, וביניהם הגדלת הלידים שתוכלו...
קרא עוד »
יול 16, 2020
דף נחיתה לאיסוף לידים
כשמדובר על האינטרנט ועל שעות ארוכות של שוטטות בו ומדובר על המון אנשים שעושים את זה, למה שלא נמשוך את...
קרא עוד »
אוק 28, 2018
כל הסיבות להעביר את העסק שלך לתוכנת CRM
ארגונים ועסקים, חייבים בראש ובראשונה לגלות יעילות. בשל סיבה זו, תוכנת CRM של מיקרוסופט, איננה בגדר...
קרא עוד »
דצמ 09, 2020
שגעון בחלל – חללי עבודה משותפים – למה זה פתרון מצוין לפרילנסרים
מה הם חללי עבודה משותפים ומדוע הם כל כך אידיאליים לפרילנסרים? במאמר הבא נסביר הכל על חללי עבודה...
קרא עוד »
יול 15, 2017
UX UI – אפיון חווית המשתמש
בכל פעם שמקימים אתר או אפליקציה חדשים, יש להביא בחשבון את חווית המשתמש והגורמים שיכולים להשפיע לטובה...
קרא עוד »
יונ 14, 2021
סרטי תדמית – צריכים להיות מרשימים
על מנת ליצור סרטי תדמית שישאירו אפקט ותועלת רבה עבור העסק שלכם תהיה צריכים לשים לב כי אתם בוחרים...
קרא עוד »
אוק 17, 2021