אחד הדברים בכתיבה למדיה חברתית או פייסבוק זה להגיע לחתך הגדול ביותר שמבלה לא מעט במקום ומאפשר לאתר את כל הלקוחות שלכם שצריכים את השירות או המוצר שלכם וזקוקים למידע שאתם מביאים – הפעם באמצעות כתיבה. אז מה קודם למה ומה חשוב לעשות? במיוחד עבורכם 5 טיפים לכתיבה שמביאה יותר לקוחות הפעם באמצעות הפייסבוק. 

טיפ מס' 1 כמה שיותר חשיפה כך יותר טוב 

השלב הראשוני הוא החשיפה, לכן במסגרת כתיבת פוסטים לפייסבוק חשוב לשים לב לעניין החשיפה של העסק באמצעות פנייה מדויקת לבעיה עצמה. 

טיפ מס' 2 פנייה ראשונית לקהל היעד 

בכדי להבין את הבעיה של הלקוח, חשוב קודם כל למצוא את קהל היעד שלו ולכן, ההמלצה לפני הכתיבה היא לדבר עם הלקוח ולהבין את זה כדי להציף את הבעיה בכתיבה. 

טיפ מס' 3 כמו במכירה כך גם בכתיבה להגיע לליבו של הלקוח 

הרעיון בעניין הכתיבה הוא להבין במדויק את הבעיה ולצור את הקשר הטוב ביותר עם הלקוח במטרה להביא אותו למסקנה אחת, העסק שלכם הוא בהחלט המקום שיספק את הפתרון לבעיה. 

טיפ מס' 4 עקרון ההוכחה – כשכותבים חשוב להביא הוכחות ממחקרים 

הטיפ הרביעי מתייחס לעקרון ההוכחה בו אתם כותבים ללקוחות סימוכין ומחזקים את מה שאתם רוצים לומר, לשווק ולמכור. 

טיפ מס' 5 אל תשכחו לצ'פר את הלקוחות שלכם 

אחרון חביב הוא לתת ללקוחות שלכם תחושה שהם באמת אהובים ורצויים ולצ'פר אותם לפחות בתור התחלה במתנה קטנה שהיא הנחה מסוימת או אפילו מתנה בעת רכישת השירות או המוצר אותו אתם רוצים לשווק.

בסופו של דבר, כתיבת תוכן לאתר היא סוג של מוכרן ולכן, כשאתם כותבים חשוב שתהיו מוכנים וערוכים למה שקהל היעד של הלקוחות שלכם באמת צריך.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *