קידום אתרים לחנות חיות

עבודת קידום אורגני היא עבודה סיזיפית הפועל על עשרות פרמטרים שונים המשפיעים על מיקום אתר במנוע החיפוש. קידום אתרים בתחומים שונים עשוי להיות מעט שונה בין תחום לתחום בהתאם לסוג האתרים של אותם בעלי עסקים באותו התחום, בהתאם למידת התחרות בתחום, מבנה העמודים בתוך אותם אתרים ועוד. לדוגמה: באתרי חנות חיות למשל נקדם גם מוצרים וגם שירותים ולכן עבודת קידום אורגני לחנות חיות תעשה בכמה מישורים בו זמנית כדי שמוצרי החברה גם יופיעו בסרגל התוצאות המהיר בגוגל וגם שאתר החברה יופיע בתוצאות האורגניות הראשונות בגוגל.

ביצוע מחקרים ראשוניים

ראשית יש לבצע מחקרים ראשוניים. מחקר מילות מפתח, מחקר מתחרים, מחקר של השוק ועוד. כך תוכלו להעריך את עלויות המוצרים שלכם ביחס לממוצע השוק, לראות אילו ביטויים המתחרים שלכם מקדמים ולהתרשם מהאתרים שלהם וכמובן גם לבצע מחקר מילות מפתח שיסייע לכם לבחור את הביטויים שאתם רוצים להתקדם בהם ועשויים להביא לכם מספיק קהל לקוחות חדש לעסק.

הזנת תכנים באתר וביצוע אופטימיזציה

לאחר מכן יש להזין תכנים חדשים באתר ולבצע להם התאמה (אופטימיזציה) לצרכי מנועי החיפוש ובכלל לשיפור חוויית המשתמש באתר. יש לזכור כי התכנים מצד אחד מותאמים למנוע החיפוש כדי שהאלגוריתם של גוגל יבין במה העמוד עוסק ומצד שני צריך תוכן ייחודי ואיכותי שיספק את הקהל שלכם.

שיפור חוויית המשתמש

מוטב לבצע פעולות שונות לשיפור חוויית המשתמש באתר כמו למשל לשפר את מהירות הטעינה של האתר, להתאים את האתר רספונסיבית לגלישה במסכים שונים, להתקין תוסף נגישות, לשפר את תפריטי הניווט ועוד.

הכנסת קישורים מרחבי הרשת

לבסוף בכל עבודת קידום אתרים לחנות חיות ובכלל בכל עבודת קידום ובפרט חנות אונליין חשוב ליזום קישורים מרחבי הרשת המוצגים לגוגל כמעין המלצות. חשוב לדאוג לקישורים איכותיים ולא ספאמיים שכן האיכות שלהם חשובה יותר מהכמות.

 

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *