האינסטגרם היא הרשת החברתית השנייה בגודלה בעולם רק אחרי פייסבוק. עם מיליוני משתמשים ישראלים ומאות מיליונים מסביב לעולם הפעילים מדי יום ברשת חברתית זו, זך אך טבעי שבעלי עסקים ירצו להשקיע בפרסום וקידום העסק באינסטגרם. השלב הראשון בדרך לשם הוא יצירת תכנים איכותיים שכאשר עוקבים מגיעים לעקוב אחר העמוד יהיה לכם כבר במה להסתכל ולהתרשם. לאחר מכן חשוב לעבוד על הגדלת עוקבים באינסטגרם וזאת תוכלו לעשות במגוון דרכים.

הסוד הגדול שאנשים עם מיליוני עוקבים לא יגידו לכם:

כל המותגים הגדולים למיניהם, בין אם מדובר על אומנים/זמרים/רקדנים שקודמו על ידי סוכנים שונים ובין אם מדובר על בעלי עסקים שסוכנויות דיגיטל עובדות על הקידום שלהם, העוקבים הראשונים יהיו בדרך כלל עוקבים קנויים. בדומה לקידום סרטון ביוטיוב שיש לו מיליוני צפיות. אם לא מדובר באומן/זמר בעל שם עולמי, סביר להניח שהסרטונים יקבלו תחילה בוסט באמצעות קמפיין ממומן ויקבלו את הצפיות הראשונות שלהם והחשיפה הראשונית. לאחר מכן אם הסרטון הוא טוב או המותג מוכר ואהוב – הוא יקבל יותר צפיות גם בצורה אורגנית.

כיצד ניתן להגדיל את העוקבים באינסטגרם?

האופציה המומלצת ביותר לטעמנו להתחיל לצבור עוקבים באינסטגרם במהירות היא לקנות עוקבים, ללמשל בלייק בוסטר. לפחות את כמה אלפי העוקבים הראשונים בהחלט ניתן לקנות ולא בהרבה כסף. רק תוודאו שאכן מדובר באנשים ישראלים, לא מחו"ל (אלא אם כן קהל היעד שלכם הוא מחו"ל) ולא בתוכנה רובוטית כמובן ששולחת לייקים מפרופילים לא אמיתיים. מכאן תייצרו חשיפה ראשונית למותג שלכם וגם אם היא לא תהיה בהכרח קהל היעד שלכם במלואה, הרי שחלק מהם כן עשויים להתעניין בכם וכמובן לבנות את הקהל הבסיסי לקידום המותג שלכם שכן אנשים הרואים כי עמודים/פרופילים פופולריים עם הרבה עוקבים, תגובות ולייקים וקל להם יותר להתחבר ולהיות מעורבים גם כן. 

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *