תהליך ניהול מוניטין

ניהול מוניטין

ניהול מוניטין
לפעמים אזכור אחד שלישי שמבוסס על שמועה או שקר יכולים להגיע לדף הראשון בגוגל וכך להרוס את תדמיתו של בעל העסק. זהו משבר שחווים אותו בעלי מקצוע שונים, פוליטיקאים, אני תקשורת אנשי דת ועוד. התדמית הרעה שלהם יכולה לרדוף אחריהם שנים, גם לאחר שהמקרה נשכח או לאחר שהם שילמו את חובם לחברה, אבל גוגל זוכר ומציג את הכתבות והאזכורים האלה בדף הראשון והם מוצאים את עצמם בבעיה. מה עושים במצב כזה? מתחילים בתהליך ניהול מוניטין ברשת.

פניה למקדם אתרים

ניהול מוניטין מקוון הוא תהליך שקשה מאוד לביצוע בשיטת עשה זאת בעצמך מכיוון שהוא דורש ידע בקידום אתרים וזמן. לכן חשוב לפנות למקדם אתרים שהינו מספק שירות ניהול מוניטין ברשת. קחו בחשבון, שתהליך זה יהיה יקר יותר מקידום אתרים כך שהרייטיינר החודשי יכול להתחיל מ 4000 ₪ ואפילו יותר בהנחה ומדובר במומחה SEO מנוסה.

כיצד מתבצע התהליך?

  • מיפוי – איתור ומיפוי כל המילים השליליות וכל האזכורים השליליים ברחבי הרשת. לפעמים התוצאה עצמה יכולה להיות טובה, למשל מאמר באחד מאתרי החדשות, אבל הטוקבקים, כולם יכולים להיות שלילים, או לפחות רובם. שבסופו של דבר למרות הכתבה הטובה ניהול מוניטיןהטוקבקים הופכים אותה למזיקה יותר מאשר מועילה ללקוח.
  • הקמת תשתיות – על מנת לעשות זאת וכדי לגרום לשם של הלקוח להופיע עם כמה שיותר מקורות בדף הראשון של גוגל וכך לדחוק את התוצאות השליליות, יש להקים את תשתיות כמו בלוגים, כרטיסי עסקים באינדקסים שונים, אתרים, פרופילים ברשתות חברתיות כמו לינקדאין, פייסבוק, טוויטר. דף יוטיוב ועוד.
  • תוכן – חשוב מאוד לפרסם תוכן איכותי בכל הפלטפורמות האלה. למשל מאמרי דעה על הלקוח, כתבות תדמית וכל מה שרלוונטי לעסק שלו. כמו כן כדאי גם לפרסם כתבות בכלי תקשורת גדולים כי כאשר כתבה עולה במקום כזה, יש לה סיכוי טוב יותר להתברג בדף הראשון של גוגל ללא כל פעולה נוספת.
  • בניית קישורים – כדי לקדם את התשתיות יש לבנות קישורים לכל המקורות האלה. על שמם בעל העסק,  שם החברה שלו ומילים רלוונטיות אחרות. חשוב ליצור פרופיל קישורים טבעי ולא רק על מילות מפתח ממוקדמות כדי לא לחטוף עונש מגוגל.
בלוג קידום אתרים שיווק באינטרנט שיווק עסקים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
האם התחלתם אי פעם לחשוב איך העתיד של טכנולוגיית הסלולר יכול לשנות את כללי המשחק?
עם eSIM, המהפכה כבר כאן – והספקים לא יכולים להשאר מאחור. אז מה בדיוק eSIM עושה לנו ולספקי הסלולר? בואו...
קרא עוד »
אוג 12, 2024
לשדרג את העסק שלך: איך מערכת CRM יכולה להיות המפתח להצלחה?
בין אם אתה מנהל עסק קטן או בעל חברה גדולה, יש משהו אחד שכולנו יודעים: הצלחה בעסק דורשת יותר מאשר סתם...
קרא עוד »
דצמ 24, 2024
ערוצים באינטרנט – להפוך את הטלוויזיה למחשב
יותר ויותר אנשים בישראל ובכלל בעולם, בוחרים להתנתק מ"העולם הישן" של חיבור לחברות טלוויזיה רב ערוצים,...
קרא עוד »
מאי 06, 2018
מערכת לניהול עובדים
מערכות ניהול עובדים הופכות לאחד הכלים החשובים ביותר עבור חברות לשימוש על מנת להגדיל את...
קרא עוד »
אוג 03, 2022
מהי ההזדמנות המושלמת לשדרוג הבית שלכם בעיצוב קלאסי מודרני?
עיצוב פנים הוא עולם שאותו ניתן לחיות, לנשום ולחוות. כשמדובר ביצור שילוב נכון, קלאסיקות מאיטליה יכולות...
קרא עוד »
נוב 10, 2024
UX UI – אפיון חווית המשתמש
בכל פעם שמקימים אתר או אפליקציה חדשים, יש להביא בחשבון את חווית המשתמש והגורמים שיכולים להשפיע לטובה...
קרא עוד »
יונ 14, 2021
הגנת סייבר לעסקים: שמירה על הנתונים שלך בענן
הגנת סייבר לעסקים הופכת חשובה יותר ויותר בעולם הדיגיטלי. עם עליית מחשוב הענן, עסקים יכולים כעת לאחסן...
קרא עוד »
מאי 16, 2023
איך לבחור חברה לפיתוח מערכות עסקיות? מדריך לאומץ עסקי
בחירת חברה לפיתוח מערכות עסקיות היא לא משימה קלה, במיוחד כשיש שפע של אפשרויות בשוק. הכלים הדיגיטליים...
קרא עוד »
ספט 12, 2024
טעויות נפוצות בהנגשת אתרים ואיך לתקן אותן: פיקניק דיגיטלי בעולם המתקדם
בשנים האחרונות, חוק נגישות אתרים עם vee הפך לאחת הדרישות המרכזיות בכל תחום תוכן דיגיטלי. נכון, מאז...
קרא עוד »
מרץ 12, 2025
תובנות לגבי הדפסת תלת מימד: מה שאתה צריך לדעת
כסמכות מובילה בתחום הדפסת תלת מימד, אני כאן כדי לספק תובנות חשובות לגבי הטכנולוגיה החדשנית הזו. בואו...
קרא עוד »
מרץ 28, 2024
הגדלת המרות באתר אינטרנט
  המרות באתרי אינטרנט הן למעשה הפעולות שמבצעים הגולשים שנכנסים לאתר שמגשימות למעשה את המטרה העיקרית...
קרא עוד »
מאי 08, 2013
וילונות: הדרך החכמה לחיסכון באנרגיה בבית ובמשרד – אתם חייבים להבין את זה עכשיו!
יש לכם בית? משרד? אתם כבר יודעים כמה חשמל עולה היום, נכון? אז למה עדיין מפספסים הזדמנות ענקית לחסוך?...
קרא עוד »
יונ 26, 2025