מהי מכונת MAKEBLOCK?

מכונת MAKEBLOCK הינה מכונת חיתוך וחריטה בלייזר מתקדמת אשר בנויה לביצוע עבודות גדולות. היא בעלת יתרונות רבים ומסוגלת לבצע חיתוכים בחומרים שונים כולל קשים מאוד. היא ממוחשבת ומופעלת על ידי תוכנה ייחודית שבעזרתה ניתן לתכנן היטב את החיתוך או החריטה הנדרשים.

היא אף מצוידת במצלמה עם טכנולוגיית ציורים ושרטוטים ידניים לחומרי גלם רשמיים ומוכרים. כך, היא מגדירה אוטומטית את הפרמטרים לחיתוך וחריטה לפי סוג ועובי החומר. התוצאה המתקבלת הינה עבודה מדויקת ונקיה בכל סוגי החומרים.

קצות החומר לאחר החיתוך נשארים נקיים. בעץ, למשל, הקצוות משנים צבעם לחום כהה יותר ובאקרילק לא מבחינים בשום שינוי.

מפרט עשיר

המכונה מגיעה עם מפרט נוסף עשיר מאוד. המצלמה המקצועית מצוידת בפילטר לסינון אוויר וקומפרסור מובנה להזרמת אוויר לעדשה ופוקוס אוטומטי. בנוסף, משטח עבודה עם ציפוי מיוחד למניעת החזרת קרן, מסילות ליניאריות בכל הצירים, היא בעלת חיבור WIFI או חיבור קווי USB אשר באמצעותם ניתן לשלוח קבצים למחשב. בעלת תוכנת ייחודית המאפשרת גם סימון על החומר בה עושים שימוש רב מאוד בסימון מתכות.

כל אלו פלוס מחיר נוח הופכים את ההשקעה במכונה כמו מייקבלוק לכדאית מאוד.

שימוש לצרכים רבים

מכונת חריטה בלייזר כזאת מתאימה לעסקים העוסקים בייצור, למפעלים וכדומה. באמצעותה ניתן לעבד ולייצר מוצרים שונים. היא בעלת תקני בטיחות רשמיים ממוסדות ידועים באירופה ובעולם, ולכן, בטוחה מאוד לשימוש. תפעולה קל ונוח וניתן ללמוד אותו ללא קושי מיוחד. מומלץ לרכוש אותה וציוד אחר מהסוג הנ"ל אצל משווקים ידועים.

הם רוכשים אותו מיצרנים בינלאומיים. ניתן לראות מכונות מגוונות באתר החברה המפורט. השירות כולל ייעוץ, תנאי מכירה נוחים כולל מבצעים, הובלה ומשלוח, הרכבה והתקנה, שירותי תיקונים ועוד. הכול בחבילה מושלמת אחת.

כללי קידום אתרים שיווק באינטרנט שיווק עסקים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך לבצע קידום אתרים לחנות חיות?
עבודת קידום אורגני היא עבודה סיזיפית הפועל על עשרות פרמטרים שונים המשפיעים על מיקום אתר במנוע...
קרא עוד »
אוג 18, 2021
מה שרציתם לדעת על מתכנת אפליקציות
אפליקציות כמו Google Docs, Microsoft Word ו-Dropbox משמשות אנשים רבים בחיי היומיום שלהם. הן מאוד שימושיות והן הפכו...
קרא עוד »
יול 18, 2022
איך תדעו אם הבניין שלכם עומד בסטנדרט ביקורת של כיבוי אש?
בכל בניין כדאי שיהיו אמצעים לכיבוי אש. זאת מאחר שהאש עלולה לפרוץ בנסיבות שונות ולהביא לפגיעה חמורה...
קרא עוד »
מאי 23, 2022