הוכח שסרטוני תדמית יכולים להשיג תוצאות עסקיות ושיווקיות בצורה מדהימה. הם גם מתאימים מאוד להצגה של מוצרים באינטרנט או לפני משקיעים או לפני קהל שמגיע לכנסים. אך לצד סרטונים רגילים, הולכים ומתבססים סרטונים שהם למעשה הדמיות תלת מימד. במקרים רבים, הם יכולים להזניק את המוצר שלך בצורה הטובה ביותר שאפשר.

 

המחשה של טכנולוגיה חדשנית

מוצרים טכנולוגיים חדשניים יכולים לחולל מהפכות אבל לא תמיד הם מובנים מאליהם. לפעמים, הציבור אפילו לא מודע עד כמה טכנולוגיה או מוצר חדשני יכולים להקל על החיים או להפוך דברים להרבה יותר נוחים. אם המוצר שלך מבוסס על טכנולוגיה חדשנית או שהוא שיפור עצום של טכנולוגיה קיימת, הדמיית תלת ממד תקרב את הקהל. הדמיה תלת מימדית תוכל להסביר בצורה תמציתית וטובה איך המוצר עובד, איך הוא פועל ולמה זה כדאי.

 

משיכת תשומת לב לעומת מסרים שיווקיים של מתחרים

גם אם המוצר שלך איננו חדשני ביותר, הדמיית תלת מימד יכולה לתת לו פוש ולהזניק אותו. הדמיית תלת ממד שסובבת סביב המוצר, התפעול, הריגוש שהוא מקנה וכדומה, יוצרת בידול לעומת האחרים. בצורה כזאת אפשר גם להעביר מסרים מורכבים בצורה נגישה (למשל הפעלה של מוצרים רפואיים לטיפול ביתי).

 

המחשת תועלות בצורה מוצלחת מאוד

הדמיית תלת מימד עוזרת מאוד להעביר את עקרונות התפעול או השימוש במוצרים שונים. כאשר מראים לציבור באמצעות הדמיה שמטמיעים באתר, בעמוד פייסבוק או מעלים ליו טיוב אילו תועלות משיגים בזכות המוצר, המכירות מזנקות. לא מספיק להסביר באמצעות הרצאה יבשה או מצגת. לאנשים אין כיום הרבה סבלנות לזה. הדמיה תלת מימדית בשילוב קריינות יוצר עניין, מעוררת סקרנות ומהווה אמצעי המחשה ושיווק יעיל במיוחד.

 

למידע נוסף, פנו עוד היום לחברת הילטופ.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *