מהי הדרך לא לפספס אף פולואפ ללקוח פוטנציאלי בעסק?

כל עסק בנוי ונשען בעיקר על הלקוחות שלו. גם עסק שלא מפגין כלל את התלות הזו בלקוחות והא מראה את עצמו כבטוח לגמרי עם כל מה שהוא עשוה, יודע היטב בתוככי ליבו וגם במעמקי כיסו כי אם הוא לא ישקיע בכך שיהיו לו לקוחות ואם הוא לא יפתח קשר טוב ואיכותי מול קהל הלקוחות שלו, הרי שהתוצאה עשויה להיות גרועה ממש.

בגלל שיש היום תחרות עזה וקשה כל כך בין כל נותני השירות בכל התחומים, הרי שעסק שלא ידאג ללקוחות שלו ולא ייתן להם תחושה של משפחתיות, לא ישמור אמונים דווקא לחנות אליה הוא רגיל ללכת. אחרי הכול הוא הרי לא התחייב לה דבר. אך אם בחנות שאליו הוא רגיל ללכת ושם הוא קונה באופן קבוע לא ממש מתלהבים ממנו ולא ממש מגישים לו את התמיכה העוטפת של חנות שמקרבת ומתחזקת את הלקוחות שלה, הרי שהתוצאה עשויה להיות דלילה מאוד וכמעט בלתי שימושית.

קראו על מערכת ניהול קשרי לקוחות >>>

כך לא תפספסו אף לקוח

כדי לא לפספס לקוחות חייבים לעשות עבודה. העבודה חייבת להיות מורכבת מתחזוקה שוטפת של הלקוחות, היא צריכה להיות כרוכה בטיפול בלקוחות, בהענקת מתנות, בשלילת צ'ופר לכבוד החג, בהתייחסות בימי הולדת וכן הלאה – וזה אפשרי באמצעות CRM.

חשוב כמובן לדאוג לפולאפ לכל לקוח פוטנציאלי כי זה שמייצר בסופו של יום את המעגל של העסק ואת מעגל הלקוחות שמחים את העסק ומעניקים לו את הכוח המשמעותי ביותר.

נעזרים באנשי מקצוע

כדי לתחזק בצורה חכמה ונכונה את הלקוחות בלי להתרפס מצד אחד אך גם בלי לפספס אותם מצד שני, חשוב לפנות אל אנשי מקצוע בתחום שיסייעו להוביל את העסק למקומות טובים וחדשים.

כללי קידום אתרים שיווק באינטרנט שיווק עסקים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
דגשים לקבלת תשלום שיקים בעסק שלכם
כל עסק יודע שעל מנת למשוך כמה שיותר לקוחות לרכוש דווקא אצלו על פני העסקים המתחרים לו, כדאי מאוד שהוא...
קרא עוד »
מאי 06, 2020
סקירת השוק היומית לתאריך: 16.9.14
סקירה יומית: וול סטריט פתחה את שבוע המסחר במגמה מעורבת; המסחר בשוק האמריקאי התנהל בתנודתיות עם...
קרא עוד »
ספט 17, 2014
מה ההבדל בין דאטה אנליסט לדאטה אינג'ניר
האדם פיתח בעשרות השנים האחרונות טכנולוגיות מרחיקות לכת. הכניסה של טכנולוגיה מתקדמת ושל מחשבים חזקים...
קרא עוד »
מרץ 23, 2022