המרות באתרי אינטרנט הן למעשה הפעולות שמבצעים הגולשים שנכנסים לאתר שמגשימות למעשה את המטרה העיקרית של האתר. מה זה אומר? כשגולש נכנס לאתר ומבצע רכישה דרך לינק לחנות מקוונת הוא למעשה יוצר המרה עבור בעל האתר, שהקים את האתר עבור מכירת מוצרים כלשהם. כשגולש נכנס ויוצר קשר עם אנשי החברה הוא למעשה מבצע המרה באתר האינטרנט כשהוא לוקח את המידע ומתרגם אותו לפעולה שיווקית כפי שהתכוונו בוני האתר.

איך משפרים המרות באתר האינטרנט?

ישנם כמה כלים פשוטים שמאפשרים לכל בעל אתר לשפר באופן משמעותי את ההמרות באתר האינטרנט שלו. הדבר הראשון הוא פרטי יצירת הקשר. כדי לשפר המרות באתר אינטרנט כלשהו חשוב שפרטי אנשי הקשר יהיו בולטים לגולש. מספר הטלפון של החברה צריך להופיע באופן קבוע בכל עמוד בתוך האתר כדי לעודד יצירת קשר מהירה ויעילה. בנוסף, חשוב לבנות דף שכולל טופס יצירת קשר איכותי וקל למילוי. רצוי מאד שטופס יצירת הקשר יהיה בכל עמוד שאליו עשוי להגיע הגולש.

יצירת קשר מהיר ואיכותי

עוד אלמנט חשוב שיכול לעזור להגדיל המרות באתר אינטרנט הוא יצירת קשר אישי מיידי דרך האתר. היום ישנן מערכות שמתלוות לאתר האינטרנט ומאפשרות מענה מיידי לשאלות דרך נציגת שירות אוטומטית. נציגה זו מאפשרת לגולש לפנות לחברה באופן ישיר והחברה יכולה לעקוב ולבדוק מה בדיוק הוא מחפש ורוצה בתוך האתר. זוהי דרך יעילה מאד להציג שירות יעיל וטוב ולאפשר לגולש לבצע פעולות כאשר כל השאלות שיש לו נענות מהר ובקלות.

שקיפות של פרטי החברה ודרכי יצירת הקשר, עיצוב נכון ואטרקטיבי שמאפשר לגולש לבצע פעולות בצורה נוחה ויצירת קשר מיידי עם הגולש – כל אלו דברים שיעזרו ליצור המרה איכותית.

 

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *