כשמדובר על האינטרנט ועל שעות ארוכות של שוטטות בו ומדובר על המון אנשים שעושים את זה, למה שלא נמשוך את המשתמשים האלו אלינו לאתר? פתרון מעולה לדבר הוא דפי נחיתה. דף נחיתה נועד לאסוף מידע ובעיקר לידים (פניות) לעסק שלנו. כאשר קופץ לנו דף נחיתה מול העיניים על מסך המחשב או בסמארטפון, הוא יבקש מאיתנו למלא את הפרטים היבשים שלנו, למשל, שם מלא, מספר טלפון ואימייל. דפי הנחיתה יעילים בעיקר לפעולות האלו.

דף נחיתה לאיסוף לידים

משום שמדובר על עמוד אחד, הוא צריך להיות ברור מאוד, פשוט, יעיל ומושך את תשומת הלב ומעודד פעולה (במקרה הזה, למלא את הפרטים של אותם הלקוחות הפוטנציאליים). כאשר אנו בונים דף נחיתה משלנו, אנו חושבים על הצבעוניות של העמוד עצמו, על הפונטים שאנו רוצים להציג ומה משמעותם ובעיקר אנו נחשוב על איזה פרטים אנו רוצים להוציא ממלא דף הנחיתה.

לרוב דפי נחיתה יהיו כתוספת לאתר אינטרנט. כאשר המשתמש נכנס לאתר, אנו מציגים לו מידע שונה ואז אם הוא מעוניין, לרוב ילחץ על כפתור ואז יפתח דף הנחיתה על מנת שנוכל לאסוף את אותם הפרטים. לפעמים, הגולש אינו לוחץ על כלום ודף הנחיתה שלנו פשוט נפתח, ללא צורך בפעולה מקדימה. אין שום בעיה לתכנת את זה כך, רק שאולי נחשוב לפניכן כמה אנו מטרידים את הלקוחות, מעבר לכסף שאנו משקיעים בדפי נחיתה.

דף נחיתה יכול לשמש לעסק שלנו, לאתר שלנו ובעיקר, כפי שכבר ציינו – לאיסוף לידים. איסוף לידים בעינינו הוא הדבר החשוב ביותר לעסק. כדי שיהיו לנו לקוחות אנו צריכים אנשים המתעניינים בעסק שלנו. כאשר דף הנחיתה נוחת להם מול העיניים, אנו נדע בדיוק האם הם מתעניינים או סתם עוברי אורח. אם הם מתעניינים אמיתיים, הם ימלאו את ה"טופס" שהוא בעצם דף הנחיתה שלנו ואז יהיה לנו את הפרטים שלהם. מי שמילא את דף הנחיתה, הוא לקוח עם הפוטנציאל הכי גבוה לקנייה אצלנו. הוא באמת התעניין במוצר אותו אנו מציעים ויכול להוות דוגמא לשאר הלקוחות שלנו, ותיקים וחדשים כאחד.

כאשר אנו רוצים לבנות דף נחיתה לעסק שלנו, או נלך לאיש מקצוע שעושה זאת בצורה המקצועית ביותר וגם למעצב גרפי שיודע לתקשר עם אנשים אל מעבר למסך. צבעוני, חד וברור והכי חשוב, מושך את תשומת ליבם.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *