אין תחליף לאדם המספק מענה אנושי. ארגונים גדולים וכן עסקים בינוניים וקטנים הגיעו למסקנה זו בשנים האחרונות ולכן רבים מעדיפים להחליף את המענה הקולי המתכתי והקר במענה אנושי אשר מסוגל לתקשר עם האדם מעבר לקו ולהבטיח לו כי הוא יקבל את המענה המתאים.

 

יחס אישי משמע מענה אנושי

חשוב לקחת בחשבון כי התקדמות הטכנולוגיה היא אחד הדברים הטובים ביותר אשר קרו לכל אחד מאיתנו. התקדמות זו הולידה את האינטרנט, מכשור רפואי מתקדם, רובוטיקה, מענה קולי ועוד שלל המצאות אשר פתחו בפני כל אחד מאיתנו אפשרויות רבות ועזרו לנו להתקדם בחיינו. למרות שהמענה הקולי אוטומטי והמצאות טכנולוגיות נוספות הם יתרונות בחיינו, ניתן לומר כי לא תמיד הם מהווים תחליף לאנושיות וליחס אישי. בעשור האחרון קיים דגש רב על שירות ויחס אישי של חברות אל לקוחותיהם. המודעות והיישום אמנם החלו במדינות שונות ברחבי העולם, אך בשנים האחרונות המודעות הגיעה גם לישראל ובאה לידי ביטוי בהחלפת המענה הקולי במענה אמיתי, דהיינו מענה אנושי.

 

כל היתרונות באחד

  • יחס- מענה קולי אינו יכול לספק את אותו יחס של בן אדם. אינטונציות של אדם ותגובותיו לדרים הנאמרים מעניקים ללקוח תחושה כי אכן לחברה חשוב כי יהיה משהו מעבר לקו אשר יקשיב לדבריהם ויתייחס אליהם בהתאם.
  • אמינות- לקוחות מאמינים יותר לאנשים המבטיחים להם כי יחזרו אליהם מאשר אל מכונות אשר קולטות את ההודעות הקוליות שלהם.
  • זמינות- חברה חיצונית אשר מספקת שירותי מיקור חוץ של מענה אנושי ועוד יכולה לספק שירות במשך כל שעות היממה ועל ידי כך תמיד יש מענה והחברה אינה "מפספסת" לקוחות בדרך.
  • התאמה אישית- חשוב לקחת בחשבון כי התסריטים נבנים לכל עסק בנפרד וזאת בהתאם לדרישותיו, קהל לקוחותיו, המוצרים והשירותים שלו ועוד.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *