מיתוג עסקי- חובה לכל עסק

פתרון מקיף לשיווק באינטרנט

 

מאמר זה יעזור לקוראים להבין מהו מיתוג עסקי וכיצד הוא יכול להוביל להצלחה של חברה או מוצר אותו היא משווקת. תהליך המיתוג זה תמיד יערב בניית זהות למוצר או לחברה, בניית קונספט עיצובי שיבדיל את המוצר מאחרים ועוד.

 

בידול הוא שם המשחק

המטרה העיקרית של מיתוג עסקי היא בידול ואין זה משנה אם מדובר על חברה, מוצר או שירות. יש לקחת בחשבון כי צרכנים תמיד שמים לב ולעיתים מעדיפים מותגים. מותג מבחינתם יכול להיות סמל סטאטוס חברתי (לובשים בגדים של מעצבים מפורסמים וכן הלאה) ותמיד בעל ערך כלשהו. בנוסף, מחקרים מצביעים על כך שהצרכנים בדרך כלל נשארים נאמנים למותגים נוספים. בעולם רווי מוצרים, שירותים ותחרות בלתי פוסקת, בידול הכרחי. שכן רק כך ישימו לב לחברה, מוצריה ו/או שירותיה. בידול הוא השלב הקודם אל המיתוג ועל מנת להגיע אליו יש להחליט מראש מיהו קהל היעד אליו מייעדים את המוצר ומה היתרון של אותו מוצר או שירות לעומת מוצרים ושירותים דומים לו.

 

מהו מיתוג עסקי?

מיתוג של עסק מוצריו ושירותיו חייב להתבצע על ידי מומחים בתחום. נכון להיום התחרותיות גדולה מאוד ואם לא מצליחים למתג את המוצר באופן מוצלח, קרוב לוודא שהוא "יטבע" בים המוצרים אותם מציעות חברות רבות. מיתוג של חברה תמיד יגע בערכים/מסרים אותם היא מעוניינת לייצג, השפה הייחודית לה, התפיסה השונה של החברה את לקוחותיה. לאחר ההחלטה על שלושת הדברים הללו ניתן להמשיך ולהחליט מה יהיה הלוגו של החברה, כיצד יהיה מעוצב אתר האינטרנט שלה, הסלוגן שלה, אילו צבעים ישקפו אותה בצורה הטובה ביותר וישויכו לה, מה תהיה השפה המיוחדת שלה לקהל היעד שלה, מי יהיה קהל היעד ועוד.

למעשה, שמדברים על מיתוג עסקי – ניתן לחשוב על מיתוג ובידול באותה נשימה – שכן חלק הכרחי מתהליך המיתוג בעולם תחרותי, הוא בידול מהמתחרים שלנו. עלינו לחשוב, בעזרת אנשי מקצוע – כיצד האסטרטגיה והחזון העסקי שלנו עוזרת להבדיל אותנו מהשאר ולהתבלט בתחומים מסוימים בהם אנו יכולים – ולהדגיש את זה בשפה העיצובית והמותגית שלנו.

 

לסיכום, מיתוג עסקי הוא תהליך שיווקי של תדמית המוצר, השירות או חברה מסוימת. כאן, תמיד יהיה מעורב עולם שלם של רגש, תפיסה מסוימת של החיים, ערכים ושפה ספציפית.

 

בלוג קידום אתרים שיווק באינטרנט שיווק עסקים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הטכנולוגיות המתקדמות לאיתור נזילות סמויות במצלמה תרמית – איך לשמור על הבית, הבריאות והכיס בלי לשבור את הראש
נזילות בבית – סיפור ישן כמו הזמן. המים העוברים בשקט בתוך הקירות, מתגנבים אל המקום שהם לא אמורים להיות...
קרא עוד »
אוג 07, 2025
הבנת חברות מועדוני לקוחות: חשיפת תובנות מפתח
כמומחה מוביל בתחום, אני נרגש לשפוך אור על המורכבויות של חברות מועדוני לקוחות. ישויות אלה חוללו מהפכה...
קרא עוד »
ינו 17, 2024
כל מ שרציתם לדעת על מחזור משכנתא
לא מעט אנשים מנסים מדי פעם בפעם להוזיל את עלויות החבילות הסלולריות שלהם על ידי התמקחות מול החברה או...
קרא עוד »
ספט 30, 2020
טכנולוגיה חכמה במטבח: למה להסתפק בנמל המתים כשאפשר לקפוץ אל העתיד?
כולנו אוהבים לבשל, נכון? להרגיש את הארומות, לראות את הצבעים וכמובן – לטעום. אבל מה אם אני אגיד לכם...
קרא עוד »
אוק 13, 2024
קידום אתרים בירושלים יהושע – איך עושים את זה נכון
תחום קידום אתרים מתחלק בגדול לשניים. קידום אתרים אורגני וקידום אתרים ממומן. כל מי שמתעסק בקידום אתרים...
קרא עוד »
פבר 19, 2022
איך לשמור על דק נקי כמו שועל – עם שיטות קלות ופשוטות!
אם יש משהו שיכול להוציא אותנו משלווה בבית, זה דק מלוכלך. הכניסה לאזור בפינת הגינה שלנו, שבו בילינו...
קרא עוד »
נוב 19, 2024
איך למצוא מקלדת גיימינג איכותית?
הצורך במקלדת גיימינג גדל בשנים האחרונות. המקלדות המכניות הופכות יותר ויותר פופולריות, כאשר פחות...
קרא עוד »
יול 25, 2022
מענה אנושי
  אין תחליף לאדם המספק מענה אנושי. ארגונים גדולים וכן עסקים בינוניים וקטנים הגיעו למסקנה זו בשנים...
קרא עוד »
יונ 13, 2013
מנהל רשתות – האם העתיד טמון בו?
ככל שעולם המחשוב תופס נפח רחב יותר בעולם המודרני, כך התפקיד של הרשתות מהווה חלק אינטגרלי מאותו עתיד....
קרא עוד »
ספט 18, 2020
קידום חנויות באינטרנט
קידום חנויות מקוונות הוא אחת המשימות החשובות ביותר של חברות מסחר אלקטרוני. הם צריכים להגדיל את...
קרא עוד »
אוג 17, 2022
העצמת מחקרים ועבודות אקדמיות עם תמלילים ברורים ומפורטים – הפנקס הסודי של ההצלחה האקדמית
למה תמלילים ברורים הם הכוח שמאחורי מחקר מעולה?   תחשוב רגע – עשית מחקר מטורף, מוזמנים עודף,...
קרא עוד »
מאי 18, 2025
מה היתרונות של כרטיס דיגיטלי מוצלח?
יש לא מעט יתרונות שונים שאפשר לזקוף לזכות כרטיס ביקור דיגיטלי של GetMarketing, וביניהם הגדלת הלידים שתוכלו...
קרא עוד »
יול 16, 2020