פרסום מאמרים בתשלום – האם שיתוף הפעולה בין בעלי אתרים מת?
כאשר אנחנו רוצים לפרסם תכנים שלנו באינטרנט עומדות בפנינו כמה אפשרויות. אנחנו מכירים את התוכן המקודם בתשלום ואת התוכן האורגני, אנחנו מכירים גם את שירות בניית הקישורים באתרים שונים וגם את ערוצים הפרסום בתשלום ודחיפת תכנים בערוצים כמו יוטיוב או מודעות בגוגל. כמו כן, ידועה ומוכרת המדיה החברתית כמו פייסבוק ואינסטגרם. אבל מה אנחנו עושים כאשר האופציה הטובה לנו ביורת היא פרסום כתבה רצינית שחושפת שירות ומוצר שיש לנו ואנחנו יודעים בוודאות שקהל הלקוחות שלנו מחכה דווקא באתרי אקטואליה שונים? המקרים כאלה אנחנו פונים לשירות מאמרים בתשלום שמתפרסמים באתרים השונים תמורת תשלום למי שמקשר בינינו לבין אתרים כאלה.
באילו כתבות מדובר ולמה לא שיתוף רגיל?
אם יש לנו אתר שהטראפיק אלין משמעותי אנחנו יכולים להרוויח ממנו בכמה דרכים. אחת מהן היא פרסום מודעות, אולם כאשר רבים כל כך מתקינים חוסמי מודעות אנחנו מחפשים דרכים לעקוף זאת על ידי פרסום מאמרים ותכנים מעשירים שלקוחות פוטנציאליים ירצו להיכנס אליהם. חלק מתכנים אלה הם מאמרים מקודמים בתשלום ומוצעים לקוראים כשירות מידע בנושאים שמעניינים אותם. הכתבות יהיו תמיד מקצועיות ואיכותיות, כתובות וערוכות ברמה מקצועית הולמת כדי לכבד את הפלטפורמה אבל גם את המותג שלכם. שירות זה ניתן על ידי משרדים המתמחים בכך והם אפקטיביים לא פחות משירות קידום אורגני בעזרת מאמרי קידום. דומה אך לא אותו דבר.
מה מקבלים בזכות כתבות בתשלום המקודמות כך?
- הערכה של לקוחות וביסוס אוטוריטה מקצועית אם הכתבה כתובה טוב. אי אפשר ולא מומלץ לפרסם כתבה מרושלת שאינה כתובה כמו שצריך ומכבדת את הקורא ואת המותג שלכם.
- בניית מוניטין חיוביים בגוגל כאשר היא מקודמת כמה שיותר גבוה ככל שהקוראים נכנסים אליה יותר.
- מיקוד מדויק בקהל הלקוחות שלכם שנכנס לאתר ממילא, בין אם הוא ישראלי או קהל זר שזהו אתר פופולרי אצלו במיוחד.
- בניית קישורים יכולה להיעשות גם כאן, כאשר הכתבה מובילה מאתר מבוקש כלשהו לאתר שלכם ובכך גם מקפיצה אתכם בגוגל עוד.
- חשיפה גבוהה לקהל שלכם במשך זמן רב.