תהליך ניהול מוניטין

ניהול מוניטין

ניהול מוניטין
לפעמים אזכור אחד שלישי שמבוסס על שמועה או שקר יכולים להגיע לדף הראשון בגוגל וכך להרוס את תדמיתו של בעל העסק. זהו משבר שחווים אותו בעלי מקצוע שונים, פוליטיקאים, אני תקשורת אנשי דת ועוד. התדמית הרעה שלהם יכולה לרדוף אחריהם שנים, גם לאחר שהמקרה נשכח או לאחר שהם שילמו את חובם לחברה, אבל גוגל זוכר ומציג את הכתבות והאזכורים האלה בדף הראשון והם מוצאים את עצמם בבעיה. מה עושים במצב כזה? מתחילים בתהליך ניהול מוניטין ברשת.

פניה למקדם אתרים

ניהול מוניטין מקוון הוא תהליך שקשה מאוד לביצוע בשיטת עשה זאת בעצמך מכיוון שהוא דורש ידע בקידום אתרים וזמן. לכן חשוב לפנות למקדם אתרים שהינו מספק שירות ניהול מוניטין ברשת. קחו בחשבון, שתהליך זה יהיה יקר יותר מקידום אתרים כך שהרייטיינר החודשי יכול להתחיל מ 4000 ₪ ואפילו יותר בהנחה ומדובר במומחה SEO מנוסה.

כיצד מתבצע התהליך?

  • מיפוי – איתור ומיפוי כל המילים השליליות וכל האזכורים השליליים ברחבי הרשת. לפעמים התוצאה עצמה יכולה להיות טובה, למשל מאמר באחד מאתרי החדשות, אבל הטוקבקים, כולם יכולים להיות שלילים, או לפחות רובם. שבסופו של דבר למרות הכתבה הטובה ניהול מוניטיןהטוקבקים הופכים אותה למזיקה יותר מאשר מועילה ללקוח.
  • הקמת תשתיות – על מנת לעשות זאת וכדי לגרום לשם של הלקוח להופיע עם כמה שיותר מקורות בדף הראשון של גוגל וכך לדחוק את התוצאות השליליות, יש להקים את תשתיות כמו בלוגים, כרטיסי עסקים באינדקסים שונים, אתרים, פרופילים ברשתות חברתיות כמו לינקדאין, פייסבוק, טוויטר. דף יוטיוב ועוד.
  • תוכן – חשוב מאוד לפרסם תוכן איכותי בכל הפלטפורמות האלה. למשל מאמרי דעה על הלקוח, כתבות תדמית וכל מה שרלוונטי לעסק שלו. כמו כן כדאי גם לפרסם כתבות בכלי תקשורת גדולים כי כאשר כתבה עולה במקום כזה, יש לה סיכוי טוב יותר להתברג בדף הראשון של גוגל ללא כל פעולה נוספת.
  • בניית קישורים – כדי לקדם את התשתיות יש לבנות קישורים לכל המקורות האלה. על שמם בעל העסק,  שם החברה שלו ומילים רלוונטיות אחרות. חשוב ליצור פרופיל קישורים טבעי ולא רק על מילות מפתח ממוקדמות כדי לא לחטוף עונש מגוגל.
כללי קידום אתרים שיווק באינטרנט שיווק עסקים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
האם יותר משתלם לעיתים להוציא ספר דיגיטלי ולא מודפס?
פרסום ספר דיגיטלי יכול לעתים קרובות להיות רווחי יותר מפרסום ספר מודפס, בשל מספר גורמים: עלויות...
קרא עוד »
יול 12, 2023
איך מקדמים אתרי וורדפרס
אתרי וורדפרס הפכו לפופולאריים בשנים האחרונות וזאת משום שהם קלים לבנייה, התבניות שלהם מעולות למרבית...
קרא עוד »
אוק 29, 2018
למה מכירות באינטרנט שוות את ההשקעה?
אם תנסו לדבר עם בעלי עסקים אחרים ולראות מאיפה מגיעים אליהם בחודשים האחרונים לקוחות חדשים, אתם תראו...
קרא עוד »
אפר 09, 2021