בכל עסק מצטבר מידע רב שהוא תולדה של פעילויות מגוונות המתבצעות כל העת. סביר להניח שגם מערכת המחשבים שלכם עמוסה במסמכים, מיילים, הצעות מחיר, חשבוניות, דפי פרסום וחומרים רלוונטיים נוספים. יכולת הקיבולת ביחידות הזיכרון של המחשב מוגבלת, ובנוסף, תמיד קיים החשש לאובדן מידע בדרך כזאת או אחרת.

חלק בגלל טעויות אנוש, אחר בגלל חדירה לא חוקית של האקרים ובגלל סיבות אחרות. כדאי לכם לדאוג למניעת אסונות מהסוג הזה. את זה כדאי לכם לעשות בעזרת חברה חיצונית המספקת שירותי ענן לעסקים ופתרונות לנושאי ובעיות תקשורת מגוונים.

הדגשים שעליכם לחשוב עליהם

בחירת החברה נותנת השירות נעשית על פי הצרכים שלכם ועל פי היכולת שלה לתת מענה טוב. כך על פי כמות הנתונים לאחסון, התקציב שלכם, מיקום שרתי החברה. (מיקום קרוב משפר רבות את ביצועיה). בנוסף, רמת האבטחה של השירות.

צריך לקחת בחשבון שהחברה גם מגבה את החומר הקיים למקרים של אובדן, מספקת שירותי תחזוקה ותיקונים על ידי שליטה מרחוק ובאמצעות שליחת טכנאי מחשבים למקום העסק ועוד. החברה הנבחרת אמורה לתפקד אוטומטית בעת תקלות, ויחד עם זה, מסוגלת במיידית לשלוח מומחים לטיפול בבעיות מורכבות יותר.

התנהלות מחושבת

עסקה עם חברה כזאת אמורה להיות גמישה. כלומר הרחבת או צמצום החבילה הניתנת בהתאם לצורך. כך עם הגדלת הפעילות או צמצומה מסיבות כלשהן. על פי אלו גם ייקבעו המחירים.

כדאי לכם לבדוק על החברה, לקבל המלצות עליה, להיכנס לאתר שלה ולבדוק את השירותים המוצעים, וכמובן, להיפגש עם נציגיה כדי לדון על עימם על החבלה הרלוונטית והמתאימה מכל השיקולים והבחינות. כך תוכלו להיות רגועים יותר בנוגע לחומרים המצויים במערכות המחשוב שלכם.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *