מי צריך SEO?

קידום אתרים אורגני

השאלה שעומדת בכותרת המאמר, משולה במובנים מסוימים לשאלה, מי צריך פרסום ושיווק, מי צריך לפרסם את עצמו בשלטי חוצות, בתקשורת מקומית או בכלים אחרים. באופן טבעי, לא כל עסק ולא כל חברה ובעל מקצוע צריכים לפרסם את עצמם בטלוויזיה או ברדיו, אך הם כל אחד מהם צריך לפרסם את עצמם באיזה מקום ולשווק את עצמם בצורה כזו או אחרת. זו גם התשובה ל-SEO.

קידום אתרים אורגני

כל אחד שיש לו אתר אינטרנט צריך לבצע לו SEO, זאת בהנחה והוא רוצה לקבל חשיפה, זאת בהנחה והוא רוצה ליהנות מכמות גדולה של גולשים. אם אנחנו רוצים להישאר על אש קטנה, אם אנחנו לא מחפשים חשיפה, אז אנחנו לא נעשה SEO, אבל אז עולה שאלה, לשם מה הקמנו אתר, לשם מה השקענו כסף וזמן?

באופן עקרוני כל מי שיש לו אתר אינטרנט, גדול או קטן, ירצה בוודאי שגולשים יגיעו אליו, ייחשפו לאתר, ייקראו את התכנים שמפורסמים בו, וסביר להניח שהוא גם ירצה שהם יבצעו הזמנות ורכישות כאלה ואחרות. לכן הוא יצטרך לבצע SEO ובכלל זה קניית קישורים.

יהיו כאלה שירצו לעשות את זה בעצמם, כך הם יחסכו כסף, כך הם גם יוכלו ללמוד את הנושא, ולא פחות חשוב, הם יוכלו לנהל את האתר שלהם כמו שהם רואים לנכון. אך חברות ובעלי מקצוע רציניים, בסופו של דבר, ירצו להעסיק חברה או מומחה לקידום אתרים אורגני, בשביל להשיג את התוצאות הטובות ביותר, מה עוד שלמרות ההוצאה הכספית, הרי שהם רק יחסכו מכך, זמן ואפילו כסף, בכל מה שקשור להכשרה ובכל מה שקשור לנושאים אחרים.

צריך להדגיש, יש מקרים בהם אין צורך בביצוע תהליכי SEO, והכוונה למקרים ספציפיים בהם אנחנו בונים אתרים שאי אפשר לקדם אותם, למשל, אתרי סאב דומיין או אתרים בעלי מבנה מסוים שלא ניתן לקדם אותם. ובכל זאת, חשוב לדעת כיצד לשווק ולפרסם אותם ברשת, על מנת כן להביא להם חשיפה וגולשים שייכנסו לאתר, יתעניינו בו, יבצעו רכישות, הזמנות וכל שאר הדברים שהאתר מציע לגולשים ולשם כך יהיה צורך במומחה בתחום.

כללי קידום אתרים שיווק באינטרנט שיווק עסקים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קישורים לקידום אתרים: איך זה עובד?
חלק זה ידון במקרים של שימוש בקישורים לקידום אתרים וכיצד הם יכולים לעזור לך באסטרטגיית השיווק המקוון...
קרא עוד »
יונ 09, 2022
קידום אורגני או ממומן: מה מתאים לעסק שלי?
אין ספק כי המדיה המובילה כיום לפרסום עסקים היא האינטרנט. מנוע החיפוש של גוגל הוא ללא ספק פלטפורמת...
קרא עוד »
יונ 07, 2016
שיווק משפיענים
שיווק משפיענים שיווק משפיענים הוא אסטרטגיה שיווקית הכוללת רכישת מוצרים ושירותים מאנשים שיש להם...
קרא עוד »
אוק 30, 2022