יוטיוב הוא האתר השלישי בגודלו בעולם (רק אחרי גוגל ופייסבוק) ונחשב למנוע החיפוש הפופולארי אחרי גוגל (על אף שאינו מיועד בהכרח לזה אלא משמש כאתר וידאו) ובאופן טבעי בעלי עסקים רבים מנצלים את הפלטפורמה המצליחה לפרסם ולקדם את העסק שלהם, לבנות יחסי אמון עם הלקוחות שלהם, להרחיב את הקהל וכמות הלקוחות בעסק ולהגדיל את ההכנסות. הדרך רצופה בכוונות טובות אולם אם לא תבצעו את העבודה בצורה נכונה אתם תבזבזו כסף, זמן ומשאבים לחינם.

לפרטים על קידום ביוטיוב  בקרו באתר >>>

אז איך מתקדמים ביוטיוב?

העלאת סרטון בפני עצמו היא דבר אחד. צריך לחשוב על רעיון, להכין תוכן, לצלם, לערוך, להכין עיצובים גרפיים ואז להעלות את התוצר הסופי לערוץ היוטיוב שלכם. כעת הסרטונים יהיה זמין עבור הציבור אולם צריך שהוא ימצא אתכם. סביר להניח שיש סרטונים רבים דומים לשלכם ואם לא אז כנראה שאין הרבה חיפושים למה שאתם מצלמים עליו ולכן תצטרכו שיטה אחרת להגיע אל הקהל שאתם רוצים. במילים פשוטות – אתם רוצים לתת לסרטון פרטים ומאפיינים שונים כדי שהקהל ביוטיוב ימצא את הסרטון שלכם, בין אם בחיפוש ישיר דרך מנוע החיפוש ובין אם באמצעות סרטונים קרובים של קולגות או נושאים קרובים.

אופטימיזציה לסרטון ביוטיוב:

רוצים להתקדם ביוטיוב? ככה תעשו את זה נכון. לכל סרטון שלכם תבצעו אופטימיזציה. יש לכם אפשרות לערוך את כותרת הסרטון ותיאור הסרטון. בתיאור הסרטון תוכלו להשאיר גם לינק לאתר שלכם לצורך העניין אולם אל תחסכו במילים ובפירוט. השתדלו גם לתייג ביטויי מפתח רלוונטיים. הביטוי הראשי שהגולש עשוי לחפש חייב להיות בכותרת של הסרטון שלכם, כחלק מהכותרת עצמה. הכותרת גם צריכה להיות משכנעת ומעניינת. אם תצליחו לגרום לגולשים להישאר זמן רב בממוצע בצפייה בסרטון הרי שזה עשוי לתרום ליוטיוב להבין שמדובר בסרטון טוב ואיכותי ויעלו אותו בתוצאות החיפוש.

פרטים נוספים באתר: https://www.youhoo.co.il/

 

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *