שיווק באמצעות תוכן
הגיע הזמן לדבר על תוכן, אותו תוכן שמניע לא מעט עסקים ומביא לא מעט לקוחות, אתם יכולים לכנות את זה תכנית עסקית. הגיע הזמן לגלות לכם איך תוכן טוב יכול לחולל שינוי כחלק מאותה תוכנית עסקית שיש לכם בראש, אבל קודם, קבלו כמה טיפים כיצד למרק ולנקות מה שלא באמת צריך ועלול להעיב על התכנית. במיוחד עבורכם אספנו כמה טיפים שיעזרו לכם לנקות וליישם תוכן שמוכר יותר כחלק מאותה תכנית עסקית מתאימה. מוזמנים לקרוא, ליישם וכמובן לשתף עם מי שצריך.
השינוי שלכם בפתח וזה הזמן גם לברור את התוכן שמזמן כבר לא משרת את המטרה באתר שלכם, הנה כמה טיפים מועילים שיעזרו להחזיר את הנוכחות האינטרנטית שלכם.
טיפ מס' 1: לא צריכים? וותרו על תוכן ישן
את אוהבים לכתוב וזה בסדר, אבל כאן המקום לגלגל רעיונות שיווקיים נכון כחלק מאותה תכנית עסקית שייעדתם לעצמכם. המחשבות מובילות, הרעיונות בלתי פוסקים אבל הכתיבה המרובה עלולה לגרוע יותר מלתרום- האמינו לנו.
אז מה כדאי לעשות?
- עזבו את המילים המיותרות, המכבידות, עזבו תארים כפולים ומשפטים מסורבלים שמרחיקים את הלקוחות שלכם מהמסר השיווקי.
- הידעתם? סוד הקסם בשיווק הוא להעביר מסרים קצרים, ממוקדים ולעניין. הכי חשוב? שזה יהיה מובן לכלל האנשים.
גדולי המשוררים או הסופרים היו מלבישים זאת בדימוי של "להרוג את המעודד" הכוונה כאן לא לתת למי שמתלהב יתר לשלוט על האפקטיביות של התוכן שלכם. עכשיו, הגיע הזמן לזרוק את התוכן שפחות מתאים וסתם מכביד.
טיפ מס 2: בססו שיווק על תוכן קצר וקולע
מה תדעו לעשות? מה לזרוק ומה להשאיר? מה יכול להיחשב עיקר ולא טפל? הגיע הזמן לכוון מטרות.
מה זה אומר בעצם?
- פשוטו כמשמעו, לייעד מטרת תוכן – לדעת מה המסר של המטרה.
- לבדוק מה הנושא המרכזי של התוכן- מן הסתם, לכל מסר יש רק ציר תוכן אחד שהוא מרכזי.
- לא לחרוג יתר על המידע ולא לשבש אפקטיביות של מסר.
- מגלים מסר פחות מוצלח? זה בסדר לנקות ולהיפטר והעיקר שלא יגרע מהמטרה של התכנון העסקי שלכם- להשיג כמה שיותר לקוחות בזמן קצר.
בסיכום, בססו את השיווק שלכם על תוכן מאוד חודר וקולע- ללקוחות שלכם אין זמן, הם צריכים את המוצר כאן ועכשיו בלי יותר מדי הסברים מסורבלים. מוכנים? גשו להגשים את המטרה העסקית – בתנאי שאתם לא שוכחים את התוכן מאחור.