בשנים האחרונות הרשתות החברתיות, הן אלו שנותנות את הטון בכל מה שקשור לשיווק ולהצלחת המכירה של מוצר זה או אחר.

 

ניהול וקידום עמודי פייסבוק

הזמן שמבלה כל אדם ברשתות החברתיות הוא מאד ארוך בכל יום. חברת השיווק הדיגיטלי ממנפת את הסיטואציה הזו לטובתה. היא יוצרת פרסומים כמו פוסטים, תמונות, סרטונים או דפי נחיתה בעלי גרפיקה שבולטת לעין וזאת כדי ליצור אינטראקציה עם הגולשים כדי להפוך אותם ללקוחות פוטנציאליים.

 

שיטות מתוחכמות כדי להגיע לקהל היעד

בשיטות השיווק החדשניות שפותחו בשנים האחרונות, מבצעים קידום של עמודי פייסבוק כדי להגיע באופן ממוקד לקהל הרלוונטי. בהתאם לסקרים ולנתונים הרבים מפלח איש הפרסום את קהל היעד וכאשר הוא מפרסם מוצר חדש, או רוצה ליצור אינטראקציה מעניינת עם הלקוחות, הוא לא פונה לכל הגולשים בפייסבוק אלא רק לקהל שמתעניין במוצר הספציפי לאור גילו, תחום העיסוק שלו, מקום המגורים שלו, ההתעניינות שלו בנושא המסוים ופרמטרים נוספים.

הלקוחות שמקבלים את הפניה בפייסבוק בדרך כלל מביעים התעניינות, הם קוראים את כל המידע ובדרך כלל צוללים פנימה ומגיעים לאתר האינטרנט של החברה. זו בדיוק הייתה המטרה של אנשי השיווק, לגרות אותם, לתת להם על קצה המזלג את המידע הרלוונטי וכך לגרום להם לראות באתר האינטרנט את כל הקטגוריות, כל הנתונים וכל האפשרויות לרכוש פריטים שנחוצים להם, גם אם הם לא תכננו לרכוש אותם.

 

הגעה לאתר המקוון של החברה

בסוף הדרך, המטרה של ניהול וקידום עמודי הפייסבוק היא לזכות בלקוחות חדשים. כדי להגיע לכך מושכים את הגולשים לאתר האינטרנט המקוון, שם הם נחשפים להיצע גדול של סחורה ונותר להם רק לבחור ולשלם בכרטיס האשראי או בדרך אחרת.

 

לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר הכנסו לאתר שלנו: https://upper.co.il/.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *