רבים טוענים כי עסקים אשר אינם דואגים לשווק את עצמם באינטרנט הם עסקים מיושנים אשר ידעכו תוך פרק זמן קצר. נכון להיום שיווק באינטרנט נושא תפקיד יותר ויותר. מאמר זה יסביר תפקיד זה והאם הטענה שרשמנו בתחילת המאמר אכן נכונה.

 

שיווק באינטרנט- חשיבות

חשוב להבין כי היום העולם מונע על ידי האינטרנט. רוב הילדים אשר נולדו בחמש השנים האחרונות מתוודעים אל מחשבים בשנותיהם הראשונות וכל בן נוער חושב שהוריו עובדים עלי כאשר הם מדברים על כך שהם חיו בתקופה בה עדיין לא המציאו את המחשב. נכון להיום המחשב והחיבור לאינטרנט הם חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו ומהוויה האנושית בכללותה. לכן, כל עסק או עצמאי אשר מעוניינים לשווק את המוצר או השירות החדש שלהם מפרסמים אותו בצורות שונות באינטרנט.

 

שיווק באינטרנט- סוגים שונים

נכון לשנת 2013 כמעט כל אדם אשר מעוניין במידע אודות מוצר, שירות וכל דבר אחר, פותח את המחשב שלו ומחפש את אותו דבר בו הוא מעוניין באמצעות מנוע החיפוש. רבים מחפשים את המוצר או השירות באמצעות הסמארטפונים. שיווק באינטרנט נחלק לתחומים רבים וחברות רבות משווקות סוגים שונים של שיווק ואף מסעות פרסום אשר מהווים סל כלים שיווקים באינטרנט. חלק מסוגי השיווק הפופולאריים ביותר היום הם:

  • כתיבה שיווקית- כאן מדובר על מלל אטרקטיבי ביותר המציין את כל התועלות של המוצר ומביא את הקורא למצב בו הוא מבין כיצד גם הוא יוכל ליהנות מהמוצר באם הוא ירכוש אותו. כתיבה שיווקית תמיד תמתג את המוצר, השירות או החברה עליהם היא כותבת ולאחר תניע את הקורא לפעולת קניית המוצר.
  • מסעות פרסום- כאן מדובר על שירותים הניתנים על ידי חברות מקצועיות כאשר המטרה של החברה היא לקדם את אתר למקומות הראשונים במנוע החיפוש של גוגל, לפרסם את המוצר או השירות של האתר דרך כלי פרסום שונים אשר הוכיחו את עצמם, לרשום מאמרים שונים הכוללים את המוצר כאשר השורה התחתונה היא יחסי ציבור ברשת על ידי מקצוענים.
  • רשתות חברתיות- דרך נוספות ליהנות מקהל חדש המתוודע אל המוצר או השירות שלכם היא שיווק באינטרנט באמצעות דף מוצר ברשתות החברתיות המוכרות ביותר.

למידע נוסף על תחום השיווק באינטרנט, הינכם יכולים ליצור קשר עם דרור אלון, מנכ"ל חברת אומני פרזנט.

 

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *