משמעות הלייקים בפייסבוק

 

העולם שבו אנחנו חיים היום הוא עולם שאפשר לאפיין אותו על ידי שני דברים עיקריים, והם: תחרותיות וטכנולוגיה. יש היום עסקים פרטיים לכל דבר ועניין, ומכל סוג יש הרבה עסקים פרטיים, ולגבי הטכנולוגיה, הרי כולנו יודעים שללא המחשב או ללא הטלפון הנידי שלנו לא היינו מחזיקים מעמד ולו חמש דקות.

התוצאה של ההתנהלות הזאת היא שכל עסק באשר הוא חייב להילחם על כל לקוח, ובימינו רוב המלחמה על הלקוחות נמצאת באתרי האינטרנט השונים וברשתות החברתיות כמו פייסבוק, והיא נעשית, בין היתר, על ידי קניית לייקים לפייסבוק.

למה לקנות לייקים

ראשית, נסביר כמובן שבמונח לייקים מתכוונים לאותם אנשים אשר סימנו בפייסבוק שהם אהבו את התמונה שהם ראו, את המסר שהם קראו, את האתר שאליו הם נכנסו או כל דבר אחר בסגנון זה.

אם לעסק מסוים יש עמוד פייסבוק עסקי והוא רוצה, ובצדק, לנצל את יכולות הפייסבוק כדי לקדם את האתר שלו, עליו להשיג כמה שיותר לייקים. כאשר לקוח פוטנציאלי חדש נכנס לעמוד האינטרנט של אותו העסק ורואה שיש לו רק 10 לייקים, סביר להניח שהוא ילך לחפש עמוד של עסק אחר אשר לו יש הרבה יותר לייקים. אחת מהשיטות להתמודד עם התופעה הזאת, היא על ידי קניית לייקים לפייסבוק.

העסק מתקדם

מדהים לראות שככל שיש יותר לייקים לעסק כלשהו, בין אם מדובר על עסק שהוא מסעדה או באר ובין אם מדובר על עסק בכל תחום אחר, אנשים נכנסים יותר ויותר לעמוד הפייסבוק של אותו העסק כדי להכיר אותו. הלייקים, שאולי נראים כמו משהו מאוד פשוט וחסר חשיבות, הם לפעמים מה שקובע האם עסק מסוים יצליח בגדול או לא ולכן זה משמעותי.

 

כללי קידום אתרים שיווק באינטרנט שיווק עסקים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קורס JavaScript
שפת תכנות JavaScript היא שפה תוכנה שמששת לפיתוח חזיתי, פיתוח אחורי ופיתוח אפליקציות לנייד. בנוסף JavaScript...
קרא עוד »
יול 01, 2022
כרטיסי ביקור – מוצר הכרחי לכל עסק
  כרטיסי ביקור אשר מלווים אותנו כבר שנים רבות הם אחד המוצרים החשובים ביותר עבור כל עסק מכל סוג, שכן...
קרא עוד »
פבר 24, 2014
פענוח ההתאמה של קידום ושיווק ברשתות חברתיות
ברוכים הבאים למסע של חקר לתוך העולם המסקרן של קידום ושיווק ברשתות חברתיות. כסמכות מוכרת בתחום זה, אני...
קרא עוד »
ינו 08, 2024