מתי נכון להפיק סרט תדמית לעסק?
התדמית של עסק יכולה להשפיע עמוקות על התבססותו ועל הצלחתו לאורך זמן. השאלה מתי נכון להפיק סרט תדמית לעסק היא שאלה גדולה, וניתן לענות עליה בכמה דרכים. חלק מהתשובות שנציג לפניכם יהיו, בוודאי, רלוונטיות עבורכם.
בהקמת חברה חדשה שרוצה לכבוש נתח שוק
המשמעות של סרט תדמית די מובנת מאליה. לרוב, המטרה היא לעורר רושם חיובי בפני הצופה ולקשר את העסק עם דימוי חיובי, עם משהו נחשק, טוב, מתקדם וכדומה (בהתאם לערכי העסק והחזון שלו). מאוד נכון להפיק סרט תדמית לעסק עבור חברה חדשה, שרוצה לכבוש נתח שוק. הסרט בא להציג את החברה שאיננה מוכרת, בפני קהל היעד.
בזמן שעסק פורץ לשווקים חדשים
מאוד נכון להפיק סרט תדמית לעסק בזמן שבו עסק קיים מחליט לפרוץ לשווקים חדשים. עסק מקומי שפורץ לחו"ל או למשל עסק בתחום ההנעלה שרוצה לייצר גם פריטי לבוש אחרים, יפיקו תועלת רבה מסרט תדמית מצוין.
אולי יעניין אותך לקרוא גם על: סרטי גיוס מעסיק
כאשר עסק השלים פיתוח של מוצר מיוחד
עסק שהצליח לשלים פיתוח של מוצר מיוחד רוצה להודיע על כך לעולם. זהו פרק זמן מאוד נכון ללוות את ההשקה של המוצר, עם סרט תדמית. במקרה כזה, קידום התדמית הרצויה יכולה להיות על ידי מיקוד בעסק או במוצר החדש ואף בשניהם גם יחד.
בזמן משבר – לטובת יח"צ
גם חברות טובות נתקלות מפעם לפעם במשברים שונים. המשבר עשוי להיות נקודת מפתח שתביא לדעיכה או להפך, לפריחה מחודשת. עסק שחווה משבר לא צריך להתעלם ממנו, אך הוא צריך להעביר את המסרים שהוא חפץ בהם. בקיצור, ניתן להיחלץ ממשבר אמיתי או יחצ"ני, בעזרת תהליכים מסודרים, הכרה בטעויות והעברת מסרים באמצעות סרט תדמית מהוקצע.