בשנים האחרונות נוספו ספקיות סלולר חדשות והרוו את השוק בתחרות רבה, מה שעזר בין היתר ללקוחות ליהנות משירותים מוזלים ונרחבים יותר מאשר היו בעבר. עם זאת, יש עדיין לא מעט פרמטרים שאנו רוצים לבחון כאשר אנו בוחנים חברות סלולר שונות ואל מי נרצה להצטרף. חשוב לבדוק את שירות הלקוח, המחיר, התשתית ואיכות השיחה והקליטה במקומות השונים. ראו כאן השוואת ספקי סלולר!

כמו כן לוודא שלא מצרפים אתכם מבלי ידיעתכם לחבילה כזו שתצטרכו להתחייב אליה לזמן מסוים או לשאת בעלויות מקיפות יקרות יותר וכד'.

לאיזו תשתית מחוברים?

אחד הדברים החשובים שאתם רוצים לבדוק הוא לאיזו תשתית אתם מתחברים. חברות התקשורת המובילות בישראל מחזיקות ברישיון מלא לשימוש באנטנות תקשורת משלהן בעוד אחרות יעשו שת"פ עם החברות המובילות לשימוש באנטנות שלהן. לא כל חברה מאפשרת חיבור מהיר, נוח וחלק בכל רחבי הארץ/העולם ולכן צריך לבחון היטב עם איזו חברה אתם רוצים לעבוד וכל התשתיות שלה יציבות ונרחבות.

על מה אנחנו משלמים?

בבחירת ספק סלולר אתם רוצים לוודא מה הספק מציע לכם והאם הוא רק מחפש את הכסף שלכם או מסייע לכם לחסוך בעלויות. כמובן שהוא מחפש את הכסף שלכם ושתהיו לקוחות שלו, אולם חברות הוגנות יותר מנסות להגיע אל הלקוחות דווקא על ידי הוזלה ואמינות בעוד אחרות על ידי שיטות מפוקפקות, תחכום וחוסר אונים של הלקוח. ודאו היטב מה אתם מקבלים בחבילה שלכם וכמה זה עולה לכם.

התחייבויות מיוחדות שצריך לשים לב אליהן

בשל העובדה שחברות הסלולר לא יכולות להכריח היום אנשים להתחייב להן לזמן מסוים הרי שהן מנסות לעשות זאת בדרכים אחרות. לדוגמה: להעניק לכם טלוויזיה גדולה וחכמה במחיר מצחיק רק בתמורה לכך שתפרסו את התשלום ל-3 שנים. כמובן שלאורך השנים הללו אתם חייבים להיות לקוחות החברה כדי ליהנות מהמחיר המצחיק אחרת תצטרכו לשלם את המחיר המלא של הטלוויזיה אם תרצו לעזוב באמצע לחברה אחרת. ראו לדוגמה מבצעים בפלאפון!

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *