עיצוב חלון ראווה שמסובב ראשים ומשאיר את הלקוחות בלי להפסיק להיכנס

אתם בטח מכירים את זה: הולכים ברחוב, מביטים על חנויות – חלקן פשוט נעלמות ברקע, אבל יש חלונות ראווה שגורמים לנו לעצור, להתרכז, בנאדם אפילו מרגיש כאילו הבעיה היחידה שלו בעולם היא מה לקנות. זה בדיוק מה שצריך לעשות עיצוב חללים מסחריים עם אורי ביטון ועיצוב חלון הראווה שלכם – לתפוס את תשומת הלב, לסקרן, להכניס את הלקוח אל תוך חוויית הקנייה עוד לפני שנכנס למבנה. ואם אתם חושבים שזה עניין של פלייליסט טוב וריח מתוק באוויר – תישארו איתי, פה עומק מיוחד שיסביר לכם איך עושים את זה ברמה הכי גבוהה.

 

למה בכלל להשקיע כל כך הרבה מחשבה בחלון הראווה?

 

קל לשכוח, אבל חלון הראווה הוא ה"פרסומת" הכי חשובה שיש לעסק קטן או גדול. זה המקום שבו המותג מדבר בשקט, מסתכל על האנשים ועושה להם "הצעה שאי אפשר לסרב לה". יותר מכך: מחקרים מראים ש-70% מההחלטות להיכנס לחנות מתקבלות בשניות הראשונות של המבט הראשון על חלון הראווה.

 

אז לא סתם כדי לסדר קצת מוצרים ולהדביק פוסטר – פה מדובר במציאות עסקית שמשפיעה על כל הכנסות העסק. ועכשיו – איך עושים את זה נכון?

 

5 עקרונות בסיסיים שיביאו את חלון הראווה לעידן החדש

 

  1. הקונספט הוא המלך – אל תשאירו את זה במקרה

   לא משנה אם אתם מוכרים בגדים, תכשיטים, או אפילו מוצרי נוחות לבית – החליטו על נושא חזק וחכם שיעביר מסר אחד ברור. זה יכול להיות סיפור, תחושה, או ערך שאתם רוצים להעביר – ואל תתבלבלו, פחות זה יותר.

 

  1. צבעים שחיים ומושכים את העין

   אל תנמיכו את עצמכם לגווני "בטוח", הצבעים שלכם צריכים לצעוק על העוברים והשבים "בואו אליי!". בהם משתמשים בקונטרסטים חדים, גווני יסוד עזים ואפילו שינוי גוון לפי תאורת היום.

 

  1. תנועה לעיניים – אלמנטים חיים שקוראים לפעולה

   לא, לא חייבים מסכי LED (אבל אם אתם רוצים – למה לא!), רק להכניס אלמנטים שנעים – למשל מנורות שמהבהבות בעדינות, בדים זזים, או משחקי אור וצל שיוצרים עומק.

 

  1. מינימליזם בלי לוותר על ה"וואו"

   לא צריכה להיות צפיפות או עומס. לעיתים, פחות פריטים ומוצר אחד או שניים מוצגים בצורה מושקעת יכולים לספר סיפור אלף מילים.

 

  1. שכבות עומק – לעגן את הלקוח

   חייבים לארגן את המוצרים והאלמנטים החל ממרחק, כך שהצופה יקבל תחושה של גודל וחיים. עומק הוא מה שגורם לעין להישאר, לבלבל בין קיר לפריט וליצור את התחושה שצריך לבוא לראות מקרוב.

 

7 טיפים קטנים שקטרגו את כל העולם העסקי

 

– אל תחששו להשתמש באנשי מקצוע – מעצב חזותי, פסל קניות של עיצוב, מומחה תאורה.

– התאימו את החלון לעונות השנה ולחגים – ככל שתהיו פרואקטיביים כך תגדילו את תחושת החדשנות.

– אל תזניחו את האווירה מחוץ לחלון – נקיון, סדר, הפרשי גובה טובים של המוצרים.

– חדרו לסיפור המותג שלכם: מדוע כדאי ללקוח דווקא לקנות אצלכם?

– מעקב אחרי המגמות: מה חדש בעולם עיצוב חלונות הראווה עם אורי ביטון עיצוב מסחריעכשיו? תהיו שם ראשונים!

– שחקו עם סקאלת מחירים במה שיוצג. הראווית צריכה להציע גם פריטים שנראים נגישים וגם פריטים יוקרתיים.

– שקלו אינטראקטיביות: חיישנים לתנועה, QR קודים לקטלוגים, מסכי מגע לקבלת מידע.

 

שאלות חמות שעולות מלקוחות שעשו את זה בגדול

 

מה הכי מושך את הלקוח בחלון ראווה?  

התשובה היא שילוב בין מסר ברור, צבעים חזקים ושימוש בתאורה חכמה. וזה עובד בשילוב עם סיפור המותג.

 

כמה משתלם להשקיע בעיצוב חלון ראווה?  

תמחור נכון יכול להחזיר את ההשקעה תוך חודשים ספורים, במיוחד אם עיצוב החלון מעלה את תנועת הלקוחות.

 

האם אפשר לעצב חלון ראווה לבד או צריך מעצב מקצועי?  

אפשר להתנסות לבד, אבל העלות של טעות או סתם החלון ש"לא תופס" יכולה להיות יקרה. לכן מומלץ לפחות להתייעץ.

 

כמה זמן מחליפים עיצוב בחלון ראווה?  

מאד תלוי בעסק ובמוצר. כמעט בכל חודש יש עדכון קטן, אבל שינוי יסודי יכל להיות כל כמה חודשים לפי עונתיות.

 

האם תאורה יכולה לשנות את החווייה?  

כל כך! תאורה טובה היא מהפכת החושים בחלון הראווה. היא מדגישה ומדגישה פריטים, מתאימה את האווירה, ומושכת למראה תלת מימדי.

 

אם כל כך חשוב, למה לא כל החלונות מעוצבים טוב?  

כי זה דורש חשיבה, משאבים ואומץ לחדשנות. בעלי עסקים שמבינים את זה בהחלט יוצאים לדרך עם יתרון ברור.

 

לסיום – למה עיצוב חלון ראווה זה האמנות הכי מתגמלת שלכם?

 

כי אתם יוצרים את הרושם הראשוני הבלתי נשכח, וזה פותח דלתות (ופשוטות יותר למכור). כל רעיון מצחיק, כל נגיעה של צבע זוהר, כל פרט שמשחק עם האור, מוסיף להגדיל את הסיכוי של הלקוח להיכנס ולהישאר.

 

אז תחשבו על זה: השקעה טובה בעיצוב חלון הראווה זה לא עוד הוצאה. זו דרך לחזק את הקשר בין הלקוח למותג שלכם, להבליט את המוצרים בצורה מקסימלית ולהגדיל מכירות בלי לעלות על המדרכה בעצמכם.

 

עם כל הכלים האלה ביד – אתם בהחלט במקום הנכון להפוך ל"פוסטים רוטטי גבהים" בשוק החנויות. כי בסוף כל הסיפור הוא פשוט: מי שתופס את העין, שולט במשחק.

בלוג קידום אתרים שיווק באינטרנט שיווק עסקים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה זה תוכנת CRM
תוכנת CRM היא סוג של תוכנה המסייעת לחברות לנהל את קשרי הלקוחות שלהן. זה משמש עסקים כדי לעקוב אחר...
קרא עוד »
ינו 13, 2023
צילום מוצרים לאמזון – כי הגולשים קונים עם העיניים
ריבוי העסקים הקטנים שפותחים אתר, חנות אונליין או דף מכירות במדיה החברתית הולך וגדל. האתרים המסחריים...
קרא עוד »
אוג 29, 2017
פענוח ההתאמה של קידום ושיווק ברשתות חברתיות
ברוכים הבאים למסע של חקר לתוך העולם המסקרן של קידום ושיווק ברשתות חברתיות. כסמכות מוכרת בתחום זה, אני...
קרא עוד »
ינו 08, 2024
מאגר תמונות
האינטרנט הוא נוף עצום ומשתנה ללא הרף. זהו מקום בו נוצרים כל יום טרנדים ותכנים חדשים. אחת הדרכים הטובות...
קרא עוד »
ספט 16, 2022
סרטי הדרכה – לשם מה מכינים אותם וכיצד עושים זאת
אחד הכלים הפרקטיים ביותר לעבודה מול עובדים, לקוחות או כל גורם אחר, הוא יצירת סרט הדרכה שמסביר כיצד...
קרא עוד »
פבר 10, 2021
סרטי גיוס מעסיק – הדור החדש לגיוס עובדים
סרטי גיוס מעסיקים משמשים ככלי גיוס לדור החדש של עובדים. מעסיקים משתמשים כעת בסרטונים האלה כדי למשוך...
קרא עוד »
אפר 19, 2023
עיצוב גרפי באינטרנט
אחד המקצועות המבוקשים ביותר בתעשייה זה מעצבים גרפים וגרפיקאים! אם אתם אוהבים את עולם העיצוב תמונות,...
קרא עוד »
אוג 20, 2018
מקדם אתרים
מקדמי אתרים: כיצד הם יכולים לעזור לך להגביר את הנוכחות המקוונת שלך עבור כל עסק, המפתח להצלחתו בטווח...
קרא עוד »
אוק 27, 2022
מהם הסיכונים בעבודה עם בטון וכיצד להימנע מהם – המדריך המלא לבטיחות!
בטון – השפה הגלויה של הנדסה, האחראי על יציבות המבנים והמתקנים שסביבנו. חומרים נהדרים, נכון? אבל מה...
קרא עוד »
מרץ 20, 2025
סירטוני תדמית- video head
  סירטוני תדמית הם הדרך החדשה לשווק מוצר או עסק חדש בצורה מיקצועית, אסתטית ואיכותית. סירטוני תדמית...
קרא עוד »
מרץ 18, 2013
שירות מקצועי ואמין לפינוי רכבים ישנים מכל מקום ובכל מצב: הכול שאתה צריך לדעת
כולנו מתמודדים עם הרגע שבו הרכב הישן שלנו כבר לא מחזיק מעמד. הוא תופס מקום בחנייה, מזכיר לכולנו את...
קרא עוד »
יונ 23, 2025
תאורה עם טוויסט: הכוונה עדכנית למוצרים המהפכניים בשוק!
אם נחשוב על זה לרגע, תאורה היא הרבה יותר מאור מלאכותי; היא הדרך בה אנחנו חווים את החלל. בשנתיים...
קרא עוד »
נוב 23, 2024