סרטי גיוס מעסיק – הדור החדש לגיוס עובדים
סרטי גיוס מעסיקים משמשים ככלי גיוס לדור החדש של עובדים. מעסיקים משתמשים כעת בסרטונים האלה כדי למשוך כישרונות ממגוון רחב של רקעים ותחומי עניין. השימוש בסרטי גיוס מעסיקים הופך פופולרי יותר ככל שיותר ויותר מעסיקים מבינים שהם יכולים להיות דרך אטרקטיבית לגייס כישרונות מובילים. סרטונים אלה שימשו חברות כמו גוגל, אמזון ופייסבוק כדי לגייס אנשים שמתלהבים מהעבודה שלהם. סרטונים אלו היו יעילים למשיכת כישרונות מכיוון שהם מציגים את תרבות החברה, הערכים וההזדמנויות לצמיחה שהחברה מציעה. זה מאפשר להם לבנות קשר חזק עם מועמדים פוטנציאליים עוד לפני שהם מגישים בקשה לעבודה או לראיון איתם.
היתרונות של סרטי גיוס מעסיקים:
סרטי גיוס מעסיקים הם הדור החדש של גיוס עובדים. הם לא רק דרך לפרסם את החברה שלך ואת היתרונות שלה, אלא גם דרך מצוינת להראות את הערכים שלך. סרטי גיוס מעסיקים הם דרך מצוינת למעסיקים להראות את התרבות והערכים של החברה שלהם. הם גם עוזרים להם למצוא את האנשים הטובים ביותר עבור החברה שלהם על ידי הדגשת כישורי מפתח שהם צריכים אצל העובדים שלהם. במאמר זה, נחקור כיצד סרטי גיוס מעסיקים התפתחו מלהיות רק קידום מכירות להפך לכלי רב עוצמה לגיוס עובדים. נדון במה שעשוי להיות עתיד סרטי גיוס מעסיקים ובכמה מהדרכים בהן מעסיקים יכולים להשתמש בהם ביעילות על מנת לגייס כישרונות מובילים.
למי פונים כדי לעשות סרטון גיוס מעסיק?
חברות רבות השתמשו בסרטים אלה כדרך לגייס עובדים חדשים. הם עוזרים למועמדים פוטנציאליים לדמיין איך יהיה יום העבודה שלהם בחברה, וזה שלב חשוב בתהליך הגיוס. הצמיחה של סרטי גיוס מעסיקים יצרה הזדמנות עבור סוכנויות דיגיטליות ליצור את הסרטונים הללו בשם חברות שאין להן זמן או משאבים לעשות זאת בעצמן.