סקרי שביעות רצון – היבטים שחשוב לקחת בחשבון

סקרי שביעות רצון הם כלים חשובים לאיסוף משוב מלקוחות, עובדים או כל קבוצה שתרצו להעריך את רמות שביעות הרצון שלה. כדי ליצור סקר שביעות רצון יעיל, חשוב לשקול היבטים שונים ולפעול לפי שיטות עבודה מומלצות. 

ביצוע סקר שביעות רצון אינו מאמץ חד פעמי אלא תהליך מתמשך לאמוד ולשפר את רמות שביעות הרצון. מדידה קבועה ופעולה לפי משוב יכולה להוביל לתוצאות טובות יותר ולקהל מרוצה יותר.

איך עושים סקר? 

1. הגדר את היעדים שלך:

נסח בבירור את המטרות והיעדים של כל סקר שביעות רצון. מה אתה רוצה ללמוד או למדוד? האם אתה מעריך את שביעות רצון הלקוחות, מעורבות העובדים, משוב על המוצר או משהו אחר?

2. זהה את קהל היעד שלך:

קבע מי ישתתף בסקר. ודא שגודל המדגם שלך מייצג את הקהל שלך כדי לקבל תוצאות משמעותיות.

3. בחר שיטת סקר:

החלט על שיטת הסקר המתאימה ביותר לקהל שלך, שיכולה לכלול סקרים מקוונים, ראיונות טלפוניים, ראיונות אישיים או סקרים מבוססי נייר. 

4. פתח שאלות סקר:

צור שאלות ברורות ותמציתיות הקשורות ישירות ליעדים שלך. השתמש בשילוב של שאלות סגורות (רב ברירה, כן/לא) ושאלות פתוחות כדי לאסוף נתונים כמותיים ואיכותיים. ודא שהשאלות אינן משוחדות וניטרליות.

5. שקול את פורמט הסקר:

קבע את המבנה של הסקר שלך, כולל סדר השאלות, השימוש בלוגיקת דילוג (כאשר המשיבים מדלגים על שאלות מסוימות על סמך תשובותיהם הקודמות), והאורך הכולל של הסקר (לסקרים קצרים יותר יש שיעורי תגובה גבוהים יותר).

6. מבחן טייס את הסקר:

לפני שליחת הסקר לקהל היעד שלך, ערכו מבחן פיילוט עם קבוצה קטנה כדי לזהות בעיות עם בהירות השאלה, זרימת הסקר או תקלות טכניות.

7. נהל את הסקר:

הפיצו את הסקר לקהל היעד שלכם בשיטה הנבחרת. ודא שהתהליך יהיה פשוט וידידותי למשתמש.

8. שמור על סודיות ואנונימיות:

ודא שתשובות הסקר נשמרות בסודיות ואנונימיות במידת הצורך כדי לעודד משוב כנה.

לפרטים צרו קשר עם חברת מחקר

בלוג קידום אתרים שיווק באינטרנט שיווק עסקים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך מנהלים ומתחזקים חנות וירטואלית
יש לכם אתר אינטרנט ואתם רוצים להפיק ממנו את המירב? אנחנו מזמינים אתכם להכיר את האפשרויות העומדות...
קרא עוד »
מאי 19, 2022
מה זה digitalbox
אם אתם מחפשים כלי עזר שיספקו את הדרך הקלה לשווק דיגיטאלית כל מוצר ושירות, חשוב שתכירו אתר בשם digitalbox ....
קרא עוד »
יונ 27, 2019
התקדם ביוטיוב? ככה עושים את זה
יוטיוב הוא האתר השלישי בגודלו בעולם (רק אחרי גוגל ופייסבוק) ונחשב למנוע החיפוש הפופולארי אחרי גוגל...
קרא עוד »
אוק 20, 2021
תאורת חירום
בכל מבנה כיום, אנחנו יכולים למצוא תאורת חירום אשר מותקנת בחדרי המדרגות, מסדרונות, לובי, חניונים, נתיבי...
קרא עוד »
יונ 25, 2017
הפלא של תאי החמצן: איך טיפול בחמצן משנה חיים בתוך דקות
שוב, אנחנו כאן עם סיפור שמתחיל במקום לא צפוי - תאי חמצן. כן, שמעתם נכון! טיפול בחמצן הוא מהפכה במדע...
קרא עוד »
פבר 20, 2025
הנעליים שמשלימות כל הופעה ומשדרגות את המראה – הסוד שנעלם מהעין שלך?
נעליים – נושא שמזלזל בו הרבה, למרות שעבור המראה שלנו הן הדבר הראשון והאחרון שמשאיר רושם. לא סתם...
קרא עוד »
יול 27, 2025
כיצד סרטון תדמית יכול לסייע לכם עם קידום בגוגל
כל בעלי העסקים בימינו מתמודדים עם אותו הקושי: איך לגדול ולהרוויח יותר. העידן שבו אנחנו חיים מעודד...
קרא עוד »
אפר 26, 2017
אופניים לילדים: המדריך השלם לבחור את השניים הנכונים!
הנישואין בין הילד לאופניים – יש פוטנציאל לרומנטיקה! אך רגע, לפני שאתם משאירים את הילד שלכם לחזור...
קרא עוד »
אוק 30, 2024
כיצד פונטים מקוריים יכולים להשאיר רושם על המבקרים שלכם
אם בעבר הלא רחוק היצע הפונטים היה דל ולכן ההתייחסות לפונטים הייתה בהתאם, כיום יש היצע גדול של גופנים...
קרא עוד »
אוג 29, 2016
סרטי גיוס מעסיק – הדור החדש לגיוס עובדים
סרטי גיוס מעסיקים משמשים ככלי גיוס לדור החדש של עובדים. מעסיקים משתמשים כעת בסרטונים האלה כדי למשוך...
קרא עוד »
אפר 19, 2023
למה החיסכון שלך כבר לא בסכנה: איך להפוך כל אגורה לאוצר
אי לכך, החיסכון הפך מאתגר לפופולרי, אך איך להפוך כל שקל לאוצר? זהו הזמן שתחליט להוציא את מעבדות הכסף...
קרא עוד »
ספט 25, 2024
פענוח ההתאמה של קידום ושיווק ברשתות חברתיות
ברוכים הבאים למסע של חקר לתוך העולם המסקרן של קידום ושיווק ברשתות חברתיות. כסמכות מוכרת בתחום זה, אני...
קרא עוד »
ינו 08, 2024