קישורים חיצוניים – למה צריך אותם?
מי ש נכנס לעובי הקורה בכל הנוגע לקידום אתרי אינטרנט ובכלל לקידום און ליין – יודע כי ישנה שיטה נפוצה באמצעותה מקדמים אתרים. כיום, כל בעל מקצוע, אמן ,שחקן, דמות ציבורית, בעלים של חברה, פוליטיקאי או כל יזם וארגון – יכולים לקדם את האינטרסים שלהם באמצעות קידום מקצועי באינטרנט. פעולה זאת נעשית בעיקר על ידי מקדמי אתרים מקצועיים אשר יודעים כיצד לשתול קישורים בתוך תוכן, כדי לקדם את מי שקורא את התוכן: אל עמוד אחר/ אל דף נחיתה/ אל ערך חדש, ואל שאר יעדים. לכן שתילת קישורים במאמרים, באתרים, בפוסטים של רשתות חברתיות, בסרטונים שרצים ברשת ועוד – הפכו לדרך הנכונה ביותר לשווק ולקדם כל אלמנט, קראו עוד בכתובת הזו.
אבל מה זה קישורים חיצוניים?
קישור חיצוני הוא בדרך כלל כזה שנועד לקשר תכנים אל אתרי אינטרנט של ארגונים, חברות, אנשי עסקים, יזמים ועוד. את הקישורים החיצוניים שותלים מקדמי אתרים באתרי תשתית שנבנו בעיקר עבור צורך זה, או באמצעות שתילת קישור חיצוני בפלטפורמה אחת שמובילה לדף תוכן אחר. ההעברה של הגולש נועדה כדי לייצר פעילות גדולה יותר בעת הגלישה שתוביל בסופו של דבר ליצירת קשר, קבלת מידע, ביצוע רכישה ועוד.
דוגמא לקישורים חיצוניים ניתן למצוא בדפים של ערכי ויקיפדיה בהם שתולים לא מעט קישורים בכול ערך שמובילים לאינפורמציה נוספת. לעיתים ניתן למצוא קישורים שטמונים בתוך מילות מפתח בפורטלים של בעלי מקצוע או בפוסטים שעולים ברשתות החברתיות. בכול מקרה, המהלך נעשה כדי לקרב את הגולש אל המטרה של מי שמשלם עבור קישורים.
כיצד שותלים קישורים חיצוניים?
לפני שנפרט אודות הדרך לשתול נכון קישור, חשוב לדעת כי הקישורים החיצוניים מטרתם לספק ערך נוסף ללקוח. לכן עליו להיות רלוונטי לנושא או לשלב בין שני אתרים או נושאים אחרים בצורה חכמה. בשל הצורך במקצועיות: רבים בוחרים להיעזר בשירות של מקדם אתרים מקצועי לקידום כל מטרה שמציע בין היתר שירות בניית קישורים. כיום אפשר לרכוש חבילות של קישורים באתרים שעוסקים בקידום ובכך לקדם בצורה נוחה אתר, מוצר, שירות, יוזמה או כל מטרה אחרת. בהצלחה!