שירותי ענן לארגונים – כך תייעלו את העסק שלכם
האם קרה שחיפשתם מסמך חיוני לעסק לצורך שליחה לשותף, לרשויות, עבור לקוח או ספק, ופשוט לא מצאתם אותו? עם יד על הלב, כמה זמן מהיום שלכם אתם מקדישים לארגון המסמכים, ואתם עוד מוצאים את עצמכם חושבים כיצד לייעל את המערכת עבורכם ועבור העובדים – למרות שכבר חשבתם על כך שלוש פעמים רק מהבוקר?
אם אתם חושבים על כך יותר מדי ואתם מוצאים את עצמכם עוסקים בכך במשך זמן רב מדי מהיום, או שלחלופין אתם מתחילים לשים לב כי אתם מוותרים על משימות חיוניות אחרות במטרה "לעשות סדר" כל הזמן, כנראה שהגיע הזמן לחשוב על פתרון התייעלות רב מערכתי.
מהם שירותי ענן לארגונים?
אם לסכם את המונח 'שירותי ענן' בביטוי אחד מתומצת, הרי שההנחה המדויקת ביותר תהיה 'פתרונות אחסון'. אלא שזוהי למעשה הגדרה חלקית בלבד, ובמיוחד כאשר מדברים על שירותי ענן לארגונים. אז מה כל כך מיוחד בשירותים הללו כאשר הם מופנים לקהל העסקי? מעבר לריכוז וכן ניהול מסמכים במקום אחד, שירותי הענן מספקים גם ממשק אחיד לכל העובדים בשלל פעולות יומיומיות: החל מכניסת משתמשים לפי פרופיל עובד (לא רק לצורך חתימת כניסה ויציאה מהעבודה, אלא גם לצורך מעקב עבודה והנפקת נתונים), דרך מערכת מסרים פנים ארגונית בין פרופילי העובדים, ועד לחתימה על טפסים דיגיטליים – הכל כמובן דרך ניהול מרובה ממשקים, בהתאמה אישית לצרכי הארגון שלכם.
לסדר את שולחן העבודה
יותר ויותר מומחים וחוקרים בעולם מצביעים על האתגר הגדול של העידן הטכנולוגי וריבוי המידע: מיון וסידור כל המידע בצורה נכונה, וחשוב לא פחות מכך, באופן נגיש. למעשה לא רק במגזר העסקי אלא בכל תחום העובר דיגיטציה – החל מארכיוני תמונות ועד לחיפוש יעיל באינטרנט (מישהו אמר גוגל?), כולנו נצרכים לארגון וסידור נכון של הדברים. אז מה הפלא שעסקתם בכך בלי סוף עד עכשיו?
אך כעת, בזכות חדירתן של יותר ויותר חברות המציעות שירותי ענן לארגונים, וכמובן גם בעברית אם יש בכך צורך, תוכלו להיות רגועים ולדעת כי ממשקי העבודה והזכרון שלכם שמורים באופן מסודר, נגיש ויעיל – וכמובן באופן מאובטח לחלוטין.