5 טיפים לכתיבה שיווקית בפייסבוק

אחד הדברים בכתיבה למדיה חברתית או פייסבוק זה להגיע לחתך הגדול ביותר שמבלה לא מעט במקום ומאפשר לאתר את כל הלקוחות שלכם שצריכים את השירות או המוצר שלכם וזקוקים למידע שאתם מביאים – הפעם באמצעות כתיבה. אז מה קודם למה ומה חשוב לעשות? במיוחד עבורכם 5 טיפים לכתיבה שמביאה יותר לקוחות הפעם באמצעות הפייסבוק. 

טיפ מס' 1 כמה שיותר חשיפה כך יותר טוב 

השלב הראשוני הוא החשיפה, לכן במסגרת כתיבת פוסטים לפייסבוק חשוב לשים לב לעניין החשיפה של העסק באמצעות פנייה מדויקת לבעיה עצמה. 

טיפ מס' 2 פנייה ראשונית לקהל היעד 

בכדי להבין את הבעיה של הלקוח, חשוב קודם כל למצוא את קהל היעד שלו ולכן, ההמלצה לפני הכתיבה היא לדבר עם הלקוח ולהבין את זה כדי להציף את הבעיה בכתיבה. 

טיפ מס' 3 כמו במכירה כך גם בכתיבה להגיע לליבו של הלקוח 

הרעיון בעניין הכתיבה הוא להבין במדויק את הבעיה ולצור את הקשר הטוב ביותר עם הלקוח במטרה להביא אותו למסקנה אחת, העסק שלכם הוא בהחלט המקום שיספק את הפתרון לבעיה. 

טיפ מס' 4 עקרון ההוכחה – כשכותבים חשוב להביא הוכחות ממחקרים 

הטיפ הרביעי מתייחס לעקרון ההוכחה בו אתם כותבים ללקוחות סימוכין ומחזקים את מה שאתם רוצים לומר, לשווק ולמכור. 

טיפ מס' 5 אל תשכחו לצ'פר את הלקוחות שלכם 

אחרון חביב הוא לתת ללקוחות שלכם תחושה שהם באמת אהובים ורצויים ולצ'פר אותם לפחות בתור התחלה במתנה קטנה שהיא הנחה מסוימת או אפילו מתנה בעת רכישת השירות או המוצר אותו אתם רוצים לשווק.

בסופו של דבר, כתיבת תוכן לאתר היא סוג של מוכרן ולכן, כשאתם כותבים חשוב שתהיו מוכנים וערוכים למה שקהל היעד של הלקוחות שלכם באמת צריך.

כללי קידום אתרים שיווק באינטרנט שיווק עסקים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
סרטוני תדמית – הסרטונים שיכולים לשנות את התדמית של העסק
הרבה מאוד עסקים מוצאים את עצמם, בשלב כזה או אחר, מתמודדים עם "תקשורת שלילית" ובמילים אחרות, יחסי ציבור...
קרא עוד »
פבר 20, 2021
זקוקים לשירותי מחשוב לעסקים קטנים?
שירותי מחשוב לעסקים כוללים מגוון רחב של היבטים שונים כגון: שירותי ענן, ציוד היקפי, הטמעת מערכות...
קרא עוד »
מאי 18, 2021
איך לבחור מקדם אתרים?
  [caption id="attachment_456" align="alignleft" width="300"] מקדם אתרים מקצועי ישפר משמעותית את העסק שלך[/caption] קידום האתר...
קרא עוד »
נוב 21, 2016