הפקת אנימציה – מה זה אומר?
אנימציה או 'הנפשה' היא דרך להעביר סיפור (קצר או ארוך) באמצעות פיקסילים ממוחשבים ואלמנטים גרפיים שיוצרים מגוון דמויות והנפשות. אנימציה שהחלה את דרכה בשנות ה 20 של המאה הקודמת. החל עם איורים של דמויות כמו 'מיקי מאס', 'דונלד דאק', 'דמבו' ושאר בעלי חיים שבאמצעות יצירת אלפי איורים קטנים: חוברו יחדיו למקשה של דמויות אשר זזות מדברות צוחקות ועושות כמעט הכול.
Boico מסבירים שכיום, עם התפתחות טכנולוגית מהירה במיוחד אפשר להנפיש ולהפיק אנימציה במגוון דרכים חכמות וכאלה אשר מיישמות את הקונספט או את הרעיון בצורה מופתית. בכך אפשר להפיק אנימציה דו ממדית, אפשר להפיק אנימציה בתלת מימד, לפתח ולעצב תווים, ליצור קומפוזיציה, אפקטים ושאר אלמנטים חזותיים. בעוד שמומחים בתחום יספקו, מלבד האיורים, גם את הדרך לביים, להפיק וליצור שאר תרחישים.
מי מבצע הפקת אנימציה?
מי שירצה לבצע הפקת אנימציה: יוכל להיעזר במומחים בתחום, כמו מאיירים, קופירייטרים, תסריטאים, אמנים מתכנתים, מדובבים, ואנמוטרים, בעוד שיש לבחור סטודיו אנימציה שיהיה מושלם עבור הצרכים שלכם או עבור הקונספט שאיליו אתם חותרים. אז כיצד בוחרים חברת אנימציה? הנה כמה דגשים שצריך לשים אליהם לב:
מקצועיות
בחרו סטודיו מקצועי אשר לו תסריטאים וקופירייטרים, אמני סטורי בורד, אנימטורים ושאר בעלי מקצוע דרושים וחיוניים לפרויקט.
התאמה
נסו לשים לב להתאמה בינכם לבין המקצועניים. בחרו סטודיו לו תיק עבודות אשר מוצא חן בעיניכם וסקרו בקפידה אתרי אינטרנט של חברות המציעות הפקת אנימציה מקצועיות.
מהירות
בחרו חברה שתוכל להפיק לכם במהירות את הפרויקט ותוכל לספק לכם את המוצר המוגמר במהירות, אך ללא פשרה על איכות.
תוצאות
חשוב לבחון את התוצאות מידי פעם תוך כדי התהליך ולשים לב לתיקונים ושינויים שיש לבצע על ידי המומחים.
המלצות
נסו לחפש חברה מומלצת שקיבלתם אודותיה המלצות טובות. באמצעות אתרי מקצוענים שעוסקים בתחום. בכך תוכלו להפיק בצורה טובה יותר כול רעיון, קונספט או קמפיין.