קידום אתרים בירושלים יהושע – איך עושים את זה נכון
תחום קידום אתרים מתחלק בגדול לשניים. קידום אתרים אורגני וקידום אתרים ממומן. כל מי שמתעסק בקידום אתרים וכל מי שמקבל שירות ממקדמי אתרים יודע את זה. אך ישנה עוד חלוקה של קידום אתרים, והיא על פי קידום כללי וקידום מקומי.
קידום כללי, הכוונה כלל ארצי, מבלי להתייחס למיקום כזה או אחר. לעומת זאת, קידום אתרים מקומי, הוא כזה שמתבסס על מקום ספציפי. למשל, קידום אתרים בירושלים יהושע . הרעיון הוא, כל גולש שמחפש בית עסק מסוים בירושלים, ייחשף תחילה לעסקים שזכו לקידום מקומי ספציפי. לעיתים זה אפילו יבוא על חשבון בתי עסק מקודמים באופן ארצי. למשל, אם חברת תיירות קידמה את עצמה יותר בירושלים מאשר באופן ארצי, אז היא תזכה לקידום וחשיפה בהיבט זה, על פני חברה שקידמה את עצמה באופן ארצי.
ההיגיון שעומד מאחורי קידום זה, הוא לפנות ישירות לקהל גולשים שמחפשים בתי עסקים ובעלי מקצוע באזור מסוים.
איך עושים את זה נכון?
בשביל לעשות את זה נכון, אנחנו צריכים להשתמש בביטויים מקומיים, אלה יכולים כלליים, כלומר ירושלים, אך אנחנו יכולים גם לעשות אותם מקומיים באופן ספציפי, למשל על בסיס שכונות בעיר או אזורים מיוחדים.
זה נכון לעשות את זה, הן כשאנחנו רוצים לקדם עסק באופן מקומי והן כשמדובר על עסקים שפועלים באזורים ספציפיים. למשל, מסעדות, בתי מלון, מועדונים וכדומה. במקרה כזה, מאחר ויכול להיות שהגולשים יחפשו את העסק באופן נקודתי, אז יהיה נכון גם לייצר מצב שהם יוכלו לחפש עסק על בסיס שכונה או אזור, במקרה של ירושלים זה גם יכול להיות על בסיס רובע. כך אנחנו מאפשרים למצוא אותנו בקלות רבה יותר.
>מעוניינים בקידום העסק שלכם? פנו אל שיווק באינטרנט יהושע