כתיבה שיווקית- חשיבותו של התוכן
תוכן הוא מה שמדבר אל כולנו, למרות המדיה המתפתחת וההספד התמידי על העיתונות המודפסת. אומנם כיום אנחנו נמשכים לוויזואליות לפני שאנחנו קוראים את התוכן, אבל הוא זה שישכנע אותנו להישאר ולהמשיך לקרוא ולא התמונה. אם אתם בעלי עסק קטן או גדול ואתם מתקשים בשיווק המוצרים שלכם לקהל הצרכנים, כדאי להשקיע בתוכן איכותי, כזה שידבר אל הלקוח בגובה העיניים, יספק עבורו את הצרכים שלו ויעניק לו פתרונות. אין ספק כי הכול נובע מהגישה שלכם אל הלקוח ומהמילים שבחרתם בכדי להציג לו את המוצרים שלכם. קופירייטר הוא גאון של מילים, כזה שיתמצת סיפור חיים שלם למשפט אחד קצר, משפט שכל מי שיקרא יוכל לדמיין את הסיפור השלם בראשו.
מה היא כתיבה שיווקית?
כתיבה שיווקית היא חלק נכבד מקידום של עסק וכן של כל מוצר, היא לא מהווה אך ורק תוכן איכותי ויפה, אלא גם תוכן שאמור למכור, לשווק בצורה הכי נעימה ונוחה את המוצר שאתם מציעים או את השירותים שלכם. יחד עם הקופירייטר תוכלו ליצור רעיונות יצירתיים, לשרטט קווים ברורים של קונספט ייחודי שתואם את העסק שלכם. ברגע שהקופירייטר ילמד להכיר אתכם ויפענח את אופי המוצר, הוא יוכל לשייך אותו לקהל יעד מסוים, כך שהמסר אותו הוא יפיץ ייחשף לכמה שיותר קהלים רלוונטיים.
תשווקו, אל תמכרו
אומנם חשוב ליצור תוכן שיווקי שימכור את המוצר כפי שאמרנו, אך בו בעת חשוב לעשות זאת באופן מקצועי בלבד, כי מילים יש לשקול ומילים יכולות להרוס ברגע אחד שנים של שיווק איכותי. לפני הכול אסור לשווק את המוצר באופן אגרסיבי ולהפגין מול הלקוח כי כל מה שאתם מעוניינים זה למכור לו. עליכם להציג את המוצר או את השרות ככלי יעיל ומספק, שיוכל לסייע ללקוח שלכם, אך לא בהכרח ככלי אותו הוא חייב לרכוש. כתיבה שיווקית איכותית תכיל את היתרונות של המוצר/השירות אך תעשה זאת בחן ולא באופן גאה ומתפלסף. הגיע הזמן שגם אתם תלמדו להכיר מהי כתיבה שיווקית אמתית ולא כזו שנכתבת בשקל וחצי בפוסט בפייסבוק, מתחננת ללקוחות, אך לא משיגה אותם.