דף נחיתה לאיסוף לידים

דף נחיתה לאיסוף לידים

כשמדובר על האינטרנט ועל שעות ארוכות של שוטטות בו ומדובר על המון אנשים שעושים את זה, למה שלא נמשוך את המשתמשים האלו אלינו לאתר? פתרון מעולה לדבר הוא דפי נחיתה. דף נחיתה נועד לאסוף מידע ובעיקר לידים (פניות) לעסק שלנו. כאשר קופץ לנו דף נחיתה מול העיניים על מסך המחשב או בסמארטפון, הוא יבקש מאיתנו למלא את הפרטים היבשים שלנו, למשל, שם מלא, מספר טלפון ואימייל. דפי הנחיתה יעילים בעיקר לפעולות האלו.

דף נחיתה לאיסוף לידים

משום שמדובר על עמוד אחד, הוא צריך להיות ברור מאוד, פשוט, יעיל ומושך את תשומת הלב ומעודד פעולה (במקרה הזה, למלא את הפרטים של אותם הלקוחות הפוטנציאליים). כאשר אנו בונים דף נחיתה משלנו, אנו חושבים על הצבעוניות של העמוד עצמו, על הפונטים שאנו רוצים להציג ומה משמעותם ובעיקר אנו נחשוב על איזה פרטים אנו רוצים להוציא ממלא דף הנחיתה.

לרוב דפי נחיתה יהיו כתוספת לאתר אינטרנט. כאשר המשתמש נכנס לאתר, אנו מציגים לו מידע שונה ואז אם הוא מעוניין, לרוב ילחץ על כפתור ואז יפתח דף הנחיתה על מנת שנוכל לאסוף את אותם הפרטים. לפעמים, הגולש אינו לוחץ על כלום ודף הנחיתה שלנו פשוט נפתח, ללא צורך בפעולה מקדימה. אין שום בעיה לתכנת את זה כך, רק שאולי נחשוב לפניכן כמה אנו מטרידים את הלקוחות, מעבר לכסף שאנו משקיעים בדפי נחיתה.

דף נחיתה יכול לשמש לעסק שלנו, לאתר שלנו ובעיקר, כפי שכבר ציינו – לאיסוף לידים. איסוף לידים בעינינו הוא הדבר החשוב ביותר לעסק. כדי שיהיו לנו לקוחות אנו צריכים אנשים המתעניינים בעסק שלנו. כאשר דף הנחיתה נוחת להם מול העיניים, אנו נדע בדיוק האם הם מתעניינים או סתם עוברי אורח. אם הם מתעניינים אמיתיים, הם ימלאו את ה"טופס" שהוא בעצם דף הנחיתה שלנו ואז יהיה לנו את הפרטים שלהם. מי שמילא את דף הנחיתה, הוא לקוח עם הפוטנציאל הכי גבוה לקנייה אצלנו. הוא באמת התעניין במוצר אותו אנו מציעים ויכול להוות דוגמא לשאר הלקוחות שלנו, ותיקים וחדשים כאחד.

כאשר אנו רוצים לבנות דף נחיתה לעסק שלנו, או נלך לאיש מקצוע שעושה זאת בצורה המקצועית ביותר וגם למעצב גרפי שיודע לתקשר עם אנשים אל מעבר למסך. צבעוני, חד וברור והכי חשוב, מושך את תשומת ליבם.

בלוג קידום אתרים שיווק באינטרנט שיווק עסקים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
האם התחלתם אי פעם לחשוב איך העתיד של טכנולוגיית הסלולר יכול לשנות את כללי המשחק?
עם eSIM, המהפכה כבר כאן – והספקים לא יכולים להשאר מאחור. אז מה בדיוק eSIM עושה לנו ולספקי הסלולר? בואו...
קרא עוד »
אוג 12, 2024
השוואת ברי מים – מה חשוב לדעת?
במהלך השנים האחרונות, ברי מים הפכו לאחד ממכשירי החשמל הנפוצים ביותר במטבחים ובבתי עסקים. המודעות...
קרא עוד »
ספט 26, 2024
התקדם ביוטיוב? ככה עושים את זה
יוטיוב הוא האתר השלישי בגודלו בעולם (רק אחרי גוגל ופייסבוק) ונחשב למנוע החיפוש הפופולארי אחרי גוגל...
קרא עוד »
אוק 20, 2021
מאגר תמונות ללא זכויות יוצרים חינם, יש חיה כזו
הקמתם אתר ואתם מעוניינים לבצע עבורו קידום בגוגל וברשתות החברתיות? אם כבר התחלתם בתהליך ואפילו שילמתם...
קרא עוד »
אוק 13, 2019
תרומתם המפתיעה של מיכלים וצנרת איכותיים לשדרוג איכות מוצרי הפלסטיק שלכם
כשמעבדים פלסטיק – זה לא רק חום, לחץ וצביעה. תחשבו על זה כמו בישול של מנה גורמה: לא מספיק רק המרכיבים...
קרא עוד »
מאי 13, 2025
מערכת לניהול עובדים
מערכות ניהול עובדים הופכות לאחד הכלים החשובים ביותר עבור חברות לשימוש על מנת להגדיל את...
קרא עוד »
אוג 03, 2022
ניווט שיווק וקידום ברשתות חברתיות ובאינטרנט
בנוף הדיגיטלי המהיר של היום, הבנת המורכבות של שיווק וקידום ברשתות חברתיות ובאינטרנט חיונית לעסקים...
קרא עוד »
ינו 29, 2024
בניית פרופיל מקצועי מנצח למשרות נחשקות בתחום הביוטק – איך להוציא את עצמך מהמתחרים לשולחן הראיונות?
הביוטק היא לא סתם תחום – זו מגרש המשחקים של המדע העתידי, המקום שבו תגליות מחוללות מהפכות, ולעיתים גם...
קרא עוד »
ספט 25, 2025
UX UI – אפיון חווית המשתמש
בכל פעם שמקימים אתר או אפליקציה חדשים, יש להביא בחשבון את חווית המשתמש והגורמים שיכולים להשפיע לטובה...
קרא עוד »
יונ 14, 2021
פרסום מאמרים בתשלום – האם שיתוף הפעולה בין בעלי אתרים מת?
כאשר אנחנו רוצים לפרסם תכנים שלנו באינטרנט עומדות בפנינו כמה אפשרויות. אנחנו מכירים את התוכן המקודם...
קרא עוד »
יול 18, 2017
טכנולוגיות מתקדמות בגנרטורים: צעדים לעתיד ירוק יותר
בימינו, כשכולם מדברים על שמירה על כדור הארץ והצורך לעבור לאנרגיה מתחדשת, לא ניתן להתעלם מהתפתחויות...
קרא עוד »
נוב 19, 2024
כל מה שכדאי להכיר על הדמיית אפליקציות ליזמים
בעידן שאנו חיים בו כיום אפליקציות תופסות חלק מרכזי וחשוב בחיים של כל אחד מאתנו. אפליקציות הן לא רק...
קרא עוד »
ינו 12, 2022