דף נחיתה לאיסוף לידים

דף נחיתה לאיסוף לידים

כשמדובר על האינטרנט ועל שעות ארוכות של שוטטות בו ומדובר על המון אנשים שעושים את זה, למה שלא נמשוך את המשתמשים האלו אלינו לאתר? פתרון מעולה לדבר הוא דפי נחיתה. דף נחיתה נועד לאסוף מידע ובעיקר לידים (פניות) לעסק שלנו. כאשר קופץ לנו דף נחיתה מול העיניים על מסך המחשב או בסמארטפון, הוא יבקש מאיתנו למלא את הפרטים היבשים שלנו, למשל, שם מלא, מספר טלפון ואימייל. דפי הנחיתה יעילים בעיקר לפעולות האלו.

דף נחיתה לאיסוף לידים

משום שמדובר על עמוד אחד, הוא צריך להיות ברור מאוד, פשוט, יעיל ומושך את תשומת הלב ומעודד פעולה (במקרה הזה, למלא את הפרטים של אותם הלקוחות הפוטנציאליים). כאשר אנו בונים דף נחיתה משלנו, אנו חושבים על הצבעוניות של העמוד עצמו, על הפונטים שאנו רוצים להציג ומה משמעותם ובעיקר אנו נחשוב על איזה פרטים אנו רוצים להוציא ממלא דף הנחיתה.

לרוב דפי נחיתה יהיו כתוספת לאתר אינטרנט. כאשר המשתמש נכנס לאתר, אנו מציגים לו מידע שונה ואז אם הוא מעוניין, לרוב ילחץ על כפתור ואז יפתח דף הנחיתה על מנת שנוכל לאסוף את אותם הפרטים. לפעמים, הגולש אינו לוחץ על כלום ודף הנחיתה שלנו פשוט נפתח, ללא צורך בפעולה מקדימה. אין שום בעיה לתכנת את זה כך, רק שאולי נחשוב לפניכן כמה אנו מטרידים את הלקוחות, מעבר לכסף שאנו משקיעים בדפי נחיתה.

דף נחיתה יכול לשמש לעסק שלנו, לאתר שלנו ובעיקר, כפי שכבר ציינו – לאיסוף לידים. איסוף לידים בעינינו הוא הדבר החשוב ביותר לעסק. כדי שיהיו לנו לקוחות אנו צריכים אנשים המתעניינים בעסק שלנו. כאשר דף הנחיתה נוחת להם מול העיניים, אנו נדע בדיוק האם הם מתעניינים או סתם עוברי אורח. אם הם מתעניינים אמיתיים, הם ימלאו את ה"טופס" שהוא בעצם דף הנחיתה שלנו ואז יהיה לנו את הפרטים שלהם. מי שמילא את דף הנחיתה, הוא לקוח עם הפוטנציאל הכי גבוה לקנייה אצלנו. הוא באמת התעניין במוצר אותו אנו מציעים ויכול להוות דוגמא לשאר הלקוחות שלנו, ותיקים וחדשים כאחד.

כאשר אנו רוצים לבנות דף נחיתה לעסק שלנו, או נלך לאיש מקצוע שעושה זאת בצורה המקצועית ביותר וגם למעצב גרפי שיודע לתקשר עם אנשים אל מעבר למסך. צבעוני, חד וברור והכי חשוב, מושך את תשומת ליבם.

בלוג קידום אתרים שיווק באינטרנט שיווק עסקים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קישורים לקידום אתרים: איך זה עובד?
חלק זה ידון במקרים של שימוש בקישורים לקידום אתרים וכיצד הם יכולים לעזור לך באסטרטגיית השיווק המקוון...
קרא עוד »
יונ 09, 2022
מהמאפייה ישירות למטבח שלכם: איך לקבל אוכל תימני קרוב, טעים ובלי כאב ראש?
אם יש אוכל שיכול להפוך כל רגע בבית לחגיגה—זה אוכל תימני. תערובת הטעמים המתובלים, המזרח תיכוניים...
קרא עוד »
יול 27, 2025
מעל הנפצים: מסחר אלקטרוני וזכויות יוצרים – זירה של אתגרים והזדמנויות
עידן המסחר האלקטרוני הביא עמו לא רק אפשרויות בלתי מוגבלות לרכישת מוצרים ושירותים, אלא גם אתגרים...
קרא עוד »
אפר 10, 2025
שירותי ענן לארגונים – כך תייעלו את העסק שלכם
האם קרה שחיפשתם מסמך חיוני לעסק לצורך שליחה לשותף, לרשויות, עבור לקוח או ספק, ופשוט לא מצאתם אותו? עם...
קרא עוד »
אוק 17, 2019
מדוע מוצרים ידידותיים לסביבה הם גם מסלול לחדשנות?
הקידמה והקדמה מתקללות במציאות המערבית ובאים לידי ביטוי גם בעולם המוצרים הידידותיים לסביבה. לא מדובר...
קרא עוד »
ספט 16, 2024
10 סודות שלא ידעתם על עולם השיווק
המאמר באדיבות http://www.7doorsproductions.co.il הכל מתחיל בתכנון עליכם לדעת כי מסע שיווק טוב מתחיל ונגמר בתכנון...
קרא עוד »
מרץ 18, 2019
מי צריך לרכוש קישורים?
בניית קישורים הוא חלק בלתי נפרד מכל עבודת קידום אתרים אורגני. למעשה מדובר בחלק חשוב מאוד ואף קריטי....
קרא עוד »
אוק 07, 2021
גולשים בטיל: איך בוחרים ספק אינטרנט – שגם ייתן עבודה?
מחפשים ספק אינטרנט חדש? איך בוחרים ספק כזה, אשר יסייע לכם באופן הטוב ביותר בעבודה? אלה כמה נקודות מפתח,...
קרא עוד »
פבר 05, 2022
הפקת אנימציה – מה זה אומר?
אנימציה או 'הנפשה' היא דרך להעביר סיפור (קצר או ארוך) באמצעות פיקסילים ממוחשבים ואלמנטים גרפיים...
קרא עוד »
ספט 19, 2019
תמלול שימוע
שימוע לפני פיטורים הוא זכות חוקית של כל עובד בישראל. אבל בפועל - זכות זו לא תמיד ממומשת ואף ממומשת...
קרא עוד »
יול 29, 2022
מערכת לניהול תקציב מתקדמת שבתור בעל עסק אתה צריך להכיר!
אם אתם בעלי עסקים ואתם רוצים לשפר את תזרים המזומנים בעסק שלכם או להרוויח יותר, לנהל חשבונות של לקוחות,...
קרא עוד »
אוק 13, 2021
כל מיזם מצליח באינטרנט, זקוק לבניית אתר
כמעט בכל שבוע אנו נחשפים לכתבה על סטארט אפ חדש שנמצא כבר אחרי שלבי הפיתוח וגיוס המשקיעים ועומד לשנות...
קרא עוד »
ינו 20, 2016