דף נחיתה לאיסוף לידים

דף נחיתה לאיסוף לידים

כשמדובר על האינטרנט ועל שעות ארוכות של שוטטות בו ומדובר על המון אנשים שעושים את זה, למה שלא נמשוך את המשתמשים האלו אלינו לאתר? פתרון מעולה לדבר הוא דפי נחיתה. דף נחיתה נועד לאסוף מידע ובעיקר לידים (פניות) לעסק שלנו. כאשר קופץ לנו דף נחיתה מול העיניים על מסך המחשב או בסמארטפון, הוא יבקש מאיתנו למלא את הפרטים היבשים שלנו, למשל, שם מלא, מספר טלפון ואימייל. דפי הנחיתה יעילים בעיקר לפעולות האלו.

דף נחיתה לאיסוף לידים

משום שמדובר על עמוד אחד, הוא צריך להיות ברור מאוד, פשוט, יעיל ומושך את תשומת הלב ומעודד פעולה (במקרה הזה, למלא את הפרטים של אותם הלקוחות הפוטנציאליים). כאשר אנו בונים דף נחיתה משלנו, אנו חושבים על הצבעוניות של העמוד עצמו, על הפונטים שאנו רוצים להציג ומה משמעותם ובעיקר אנו נחשוב על איזה פרטים אנו רוצים להוציא ממלא דף הנחיתה.

לרוב דפי נחיתה יהיו כתוספת לאתר אינטרנט. כאשר המשתמש נכנס לאתר, אנו מציגים לו מידע שונה ואז אם הוא מעוניין, לרוב ילחץ על כפתור ואז יפתח דף הנחיתה על מנת שנוכל לאסוף את אותם הפרטים. לפעמים, הגולש אינו לוחץ על כלום ודף הנחיתה שלנו פשוט נפתח, ללא צורך בפעולה מקדימה. אין שום בעיה לתכנת את זה כך, רק שאולי נחשוב לפניכן כמה אנו מטרידים את הלקוחות, מעבר לכסף שאנו משקיעים בדפי נחיתה.

דף נחיתה יכול לשמש לעסק שלנו, לאתר שלנו ובעיקר, כפי שכבר ציינו – לאיסוף לידים. איסוף לידים בעינינו הוא הדבר החשוב ביותר לעסק. כדי שיהיו לנו לקוחות אנו צריכים אנשים המתעניינים בעסק שלנו. כאשר דף הנחיתה נוחת להם מול העיניים, אנו נדע בדיוק האם הם מתעניינים או סתם עוברי אורח. אם הם מתעניינים אמיתיים, הם ימלאו את ה"טופס" שהוא בעצם דף הנחיתה שלנו ואז יהיה לנו את הפרטים שלהם. מי שמילא את דף הנחיתה, הוא לקוח עם הפוטנציאל הכי גבוה לקנייה אצלנו. הוא באמת התעניין במוצר אותו אנו מציעים ויכול להוות דוגמא לשאר הלקוחות שלנו, ותיקים וחדשים כאחד.

כאשר אנו רוצים לבנות דף נחיתה לעסק שלנו, או נלך לאיש מקצוע שעושה זאת בצורה המקצועית ביותר וגם למעצב גרפי שיודע לתקשר עם אנשים אל מעבר למסך. צבעוני, חד וברור והכי חשוב, מושך את תשומת ליבם.

בלוג קידום אתרים שיווק באינטרנט שיווק עסקים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טכניקות נשימה לשיפור הריכוז והמיקוד: איך להפוך את הנשימה לכלי עבודה סודי שלך?
מה אם הייתי אומר לך שהסוד למקסום התפוקה שלך וחדות המחשבה טמון בנשימה פשוטה? לא, זו לא קלישאה מזרחית...
קרא עוד »
אוק 30, 2025
קורס JavaScript
שפת תכנות JavaScript היא שפה תוכנה שמששת לפיתוח חזיתי, פיתוח אחורי ופיתוח אפליקציות לנייד. בנוסף JavaScript...
קרא עוד »
יול 01, 2022
10 סודות שלא ידעתם על עולם השיווק
המאמר באדיבות http://www.7doorsproductions.co.il הכל מתחיל בתכנון עליכם לדעת כי מסע שיווק טוב מתחיל ונגמר בתכנון...
קרא עוד »
מרץ 18, 2019
סרטי גיוס מעסיק – הדור החדש לגיוס עובדים
סרטי גיוס מעסיקים משמשים ככלי גיוס לדור החדש של עובדים. מעסיקים משתמשים כעת בסרטונים האלה כדי למשוך...
קרא עוד »
אפר 19, 2023
מדפים בעידן המודרני: המפתח להובלה ואחסון יעילים!
בעולם המהיר בו אנו חיים, הובלה ואחסון הפכו לאתגרים לא קטנים. מצבים שונים דורשים פתרונות שיכולים לשפר...
קרא עוד »
נוב 14, 2024
שיווק באמצעות תוכן
הגיע הזמן לדבר על תוכן, אותו תוכן שמניע לא מעט עסקים ומביא לא מעט לקוחות, אתם יכולים לכנות את זה תכנית...
קרא עוד »
מרץ 07, 2017
סירטוני תדמית- video head
  סירטוני תדמית הם הדרך החדשה לשווק מוצר או עסק חדש בצורה מיקצועית, אסתטית ואיכותית. סירטוני תדמית...
קרא עוד »
מרץ 18, 2013
ערוצים באינטרנט – להפוך את הטלוויזיה למחשב
יותר ויותר אנשים בישראל ובכלל בעולם, בוחרים להתנתק מ"העולם הישן" של חיבור לחברות טלוויזיה רב ערוצים,...
קרא עוד »
מאי 06, 2018
קידום אורגני או ממומן: מה מתאים לעסק שלי?
אין ספק כי המדיה המובילה כיום לפרסום עסקים היא האינטרנט. מנוע החיפוש של גוגל הוא ללא ספק פלטפורמת...
קרא עוד »
יונ 07, 2016
כלים וטכניקות באימון אישי לפיתוח עצמי – היכונו לשדרגו את עצמכם!
אימון אישי לפיתוח עצמי הפך לאחד הכלים הפופולאריים והמשמעותיים בעולם המודרני. בעידן שבו הכל משתנה כל...
קרא עוד »
אוק 03, 2024
מאגר תמונות ללא זכויות יוצרים חינם, יש חיה כזו
הקמתם אתר ואתם מעוניינים לבצע עבורו קידום בגוגל וברשתות החברתיות? אם כבר התחלתם בתהליך ואפילו שילמתם...
קרא עוד »
אוק 13, 2019
למה חשוב לבחור חברת ניקיון מומלצת
כיום ישנן מגוון חברות ניקיון שמציעות את השירותים שלהם לבעלי בתים פרטיים, מוסדות, עסקים ובניינים...
קרא עוד »
אוג 29, 2017