ערוצים לשיווק באינטרנט

פתרון מקיף לשיווק באינטרנט

 

בעידן שלנו כשהאינטרנט והרשתות החברתיות משחקים תפקיד עיקרי בשיווק עסקים, לא מספיק כבר לפרסם את העסק בעיתון או בשלטי חוצות. כל עסק, גדול או קטן, צריך לקחת בחשבון שכדי לקבל הכרה ולהתפרסם הוא צריך להופיע בגוגל, כי אם הוא לא שם הוא פשוט לא קיים.

קיימים מספר דרכים לשווק את העסק שלנו באינטרנט, חלקם מותאמים יותר לעסקים כאלו או אחרים, ההבדלים הם בערוצים השונים ברשת, בתקציב השיווק שיש לכל עסק ובזמן והסבלנות שיש לו להשקיע.

קידום אורגני (SEO)

קידום אורגני או SEO (Search Engine Optimization) היא שיטה לקידום אתרים בגוגל המורכבת ממספר פרמטרים וכללים שיש לעשותם על מנת "למצוא חן בעיני גוגל", ליצור אמינות במנוע החיפוש ולקבל דירוג גבוה. תחילה יש לעשות מחקר מילות מפתח ולרכז את המילים העיקריות לקידום על פי נפחי החיפוש שלהן, הרלוונטיות שלהן לאתר וכמובן שיהיו מילים הגיוניות ותקניות לשפה העברית. הקידום מתחלק לעבודה פנימית בתוך האתר ועבודה חיצונית. בתוך האתר עושים אופטימיזציה (מיטוב) לטקסטים, מקפידים כי התוכן הוא עשיר ואיכותי והכי חשוב טבעי. יש להקפיד על כותרות מתאימות, טייטלים וכתובות friendly url בהתאם למילות הקידום שבחרנו. יש לבנות היררכיה מתאימה לאתר, קטגוריות ותת קטגוריות ולהעשיר את האתר בתוכן איכותי שנותן ערך מוסף לנושא.

הפעילות החיצונית של הקידום היא על ידי בניית קישורים ממקורות חיצוניים ברשת אל האתר – שימוש בפורומים ובקהילות, בלוגים, המלצות, פרסום מאמרים באתרים חזקים ויצירת שתפ"ים עם אתרים אחרים. יש לציין כי בקידום אורגני התהליך בו מתחילים לראות תוצאות הוא תהליך הדרגתי שלוקח זמן, בונים בסיס יציב שגדל לאט לאט ויכול להגיע למקומות גבוהים מאוד לאורך זמן – כמובן כל עוד משחקים לפי הכללים.

קידום ממומן (SEM)

קידום ממומן SEM (Search Engine Marketing) להבדיל מקידום אורגני, רואים תוצאות באופן מיידי ברגע שמתחילים את התהליך. חשוב לדעת לנהל את הקמפיין הממומן בצורה נכונה, כי אחרת הוא עלול לגרום להפסדים כספיים. קידום כזה יכול להתאים לעסקים קטנים וגדולים כאחד.

רשתות חברתיות

בעידן הפייסבוק והיוטיוב, הלינקדין והטוויטר – מי יכול להתעלם מהרשתות החברתיות שמשתלטות על העולם ובעזרתן ניתן להשיג פרסום רב והכרה נרחבת לעסק שלך. ברשתות החברתיות יש גישה חופשית, כל אחד יכול לפתוח פרופיל, דף, קבוצה, לצרף חברים ולפרסם שם כל מיני מידע ומבצעים על העסק. אפשר גם לשלב קמפיינים בפייסבוק ופרסומות – שזה כבר מצריך יותר ניסיון והשקעה, כסף וכמובן זמן. מסרטונים לתמונות המבחר הוא אינסופי, יצירת שיח גולשים, תגובות ולייקים כל מה שאפשר כדי להיות מוכר.

 

לסיכום

יש המון ערוצים באינטרנט דרכם ניתן לשווק את העסק שלנו, מומלץ לערוך מעין תוכנית שיווקית ולחשוב תחילה על התקציב שאנחנו מעוניינים להשקיע בשיווק, הכלים והזמן שיש לרשותנו ואז לבחור בערוץ המתאים לנו ביותר, או לחילופין לשלב בין כמה שיטות לשיווק באינטרנט ואז להשיג את התוצאות המירביות ביותר.

 מידע נוסף: קידום אתרים לעסקים

בלוג קידום אתרים שיווק באינטרנט שיווק עסקים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קניית לייקים לדף עסקי
אין ספק כי העמוד העסקי שלכם בפייסבוק או באינסטגרם, מהווה את אחד הגורמים החיוניים ביותר לקידום העסק....
קרא עוד »
מאי 20, 2020
העצמת מחקרים ועבודות אקדמיות עם תמלילים ברורים ומפורטים – הפנקס הסודי של ההצלחה האקדמית
למה תמלילים ברורים הם הכוח שמאחורי מחקר מעולה?   תחשוב רגע – עשית מחקר מטורף, מוזמנים עודף,...
קרא עוד »
מאי 18, 2025
אילו איכויות חשוב שיהיו למעצב UI UX
על חשיבותו העצום של עיצוב ונראות האתר, קיימים ספרים ומאמרי רשת רבים אשר מביאים בפנינו את הסודות...
קרא עוד »
נוב 07, 2019
כתיבת עבודה סמינריונית – איך עושים את זה נכון
ישנם כמה דרכים שבהם תוכלו לכתוב את עבודת הסמינריון שלכם, וזה לא חייב להיות יותר מידי קשה כמו שחושבים....
קרא עוד »
יונ 04, 2020
הדפסה על מוצרים לעסקים קטנים – כיצד להבריק על התקציב הקטן?
אם אתה בעל עסק קטן, יתכן שאתה מכיר את התחושה המרגשת כאשר אתה רואה את המותג שלך מתגשם בסחורה, מוצרים...
קרא עוד »
דצמ 08, 2024
השפעת הטכנולוגיה החכמה על מוצרי חשמל בבית – לא רק לסמארטפונים!
בעשור האחרון, הטכנולוגיה החכמה עשתה צעדים גדולים בכל הנוגע למכשירים החשמליים הביתיים שלנו. אם בעבר...
קרא עוד »
ספט 01, 2024
קניית דומיין ישראלי
אם תהיו מעוניינים לרכוש דומיין ישראלי, קריאת המאמר הבא יסייע לכם רבות. ניתן לומר כי הדומיינים מעסיקים...
קרא עוד »
יול 14, 2016
מיתוג דיגיטלי: איך לבנות אתר מקצועי שימשוך את תשומת הלב של כולם?
בעידן הדיגיטלי שבו אנחנו חיים, האתר שלך הוא כרטיס הביקור שלך. אם אתה לא שם, אתה כנראה לא קיים. על מנת...
קרא עוד »
אוג 28, 2024
תהליך ניהול מוניטין
לפעמים אזכור אחד שלישי שמבוסס על שמועה או שקר יכולים להגיע לדף הראשון בגוגל וכך להרוס את תדמיתו של...
קרא עוד »
יול 24, 2016
דף נחיתה לאיסוף לידים
כשמדובר על האינטרנט ועל שעות ארוכות של שוטטות בו ומדובר על המון אנשים שעושים את זה, למה שלא נמשוך את...
קרא עוד »
אוק 28, 2018
מה צריך ללמוד כדי לעבוד בסייבר?
1. היכרות עם עולם אבטחת הסייבר אבטחת סייבר הוא אחד התחומים המבוקשים והרווחיים ביותר בשוק העבודה של...
קרא עוד »
מאי 17, 2023
איך מוסיפים תמונה לתוצאות בגוגל
וידאו עם קישור למדריך בו תלמדו צעד אחר צעד כיצד להטמיע תמונה בתוצאות של גוגל. צפייה מהנה! איך...
קרא עוד »
יול 15, 2013