איך לבחור מעצב אתרים מקצועי

עיצוב אתרים

נכון להיום יש בישראל כמות גדולה מאוד של מעצבי אתרי אינטרנט, חלקם עובדים בצורה פרטית וחלקם מהווים חלק מצוות של חברת בניית אתרים. אם החלטתם כי אתם מעוניינים בעיצוב אתרים בהתאמה אישית ולכן אתם מעוניינים לבחון האם מעצב החברה מתאים לכם או לבחור מעצב אתרים פרטי, חשוב שתקראו את הדברים הבאים.

מעצב אתרים- שייכות

הקמת אתרהדבר הראשון אותו יש לבחון הוא לאן אותו מעצב אתרים משתייך. האם מדובר על איש מקצוע שעובד כחלק מצוות בניית אתרים בחברה מסוימת או האם מדובר על מעצב שעובד בצורה עצמאית. חשוב  לדעת כי יש הבדל משמעותי בין השניים. בדרך כלל מעצב אתרי אינטרנט שעובד כשכיר בחברה יעבוד בהתאם לכללי החברה ולחבילת העיצוב אותה היא מספקת לכלל לקוחותיה. העלות של מעצב פרילנס בדרך כלל יקרה יותר. יש גם חברות שעובדות בשיתוף פעולה עם מעצבי אתרים ולכן הם יכולים לספק ללקוחותיהם הצעות מחיר אטרקטיביות ועיצוב בהתאמה אישית.

עיצוב אתרים ותיק עבודות

הצעד החשוב ביותר בעת בחינת מעצב אתרים הוא תיק העבודות שלו. זוהי ההוכחה הטובה ביותר לטיב העבודה שלו. בנוסף, הלקוח יוכל לראות האם הוא אכן מתחבר לעיצוב הסגנוני של אותו מעצב אתרים. רוב מעצבי אתרים מפרסמים את הפורטפוליו שלהם באתר האינטרנט שלהם ולכן ניתן לפנות ישירות אל האתר ולהתרשם. בהתם, ניתן להחליט האם אותו מעצב הוא איש המקצוע בו אתם מעוניינים ומהם אותם אתרים שהרשימו אתכם בתיק העבודות שלו.

פרמטרים נוספים

  • ניסיון- ניסיון הוא אחד הפרמטרים החשובים ביותר בעת בחירת מעצב אתרים. כלל שלמעצב יש יותר ניסיון כך מובטחות ללקוח פחות טעויות ויותר מקצועיות. חשוב לוודא כי אותו ניסיון בא לידי ביטוי בעיצוב אתרים ולא בעיצוב באופן כללי. יש הבדל בין השניים.
  • שיטת עבודה- חשוב לברר עם המעצב מהי שיטת העבודה שלו. האם הוא עובד לבד ולאחר מכן מציג את הסקיצות בפני הלקוח או שמא הוא עובד בשיתוף פעולה מלא עם הלקוח לאורך כל התהליך. מה כמות הסקיצות אותן הוא מחויב להראות ללקוח והאם הוא מחויב לעבוד אחת לאחת על פי האפיון של הלקוח.
  • עלות- חשוב ביותר לדעת מראש מהם המחירים ולוודא כי התקציב שלכם אכן מספיק.

מידע נוסף על עיצוב ובניית אתרים: http://www.iestudio.co.il/about.html

בלוג קידום אתרים שיווק באינטרנט שיווק עסקים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הצטרפות למועדוני לקוחות וקבוצות רכישה – איך להקפיץ את סיכויי הזכייה שלך לשמיים
בשוק ההתרוצץ של היום, כולנו מחפשים את הקסם שיגדיל את הסיכוי שלנו לזכות במתנות, טובות הנאה והטבות בלתי...
קרא עוד »
ספט 08, 2025
מי צריך SEO?
השאלה שעומדת בכותרת המאמר, משולה במובנים מסוימים לשאלה, מי צריך פרסום ושיווק, מי צריך לפרסם את עצמו...
קרא עוד »
פבר 05, 2019
האינטרנט טס? זה לא חלום: ספק אינטרנט ITC הולך להפתיע אתכם
אינטרנט מהיר, הוא כיום כלי עזר חשוב ביותר. זאת, הן לעסקים והן לאנשים פרטיים. מה זה אומר בעצם? ומה חברת ITC...
קרא עוד »
פבר 05, 2022
אחסון אתרי וורדפרס – מידע חשוב
וורדפרס היא מערכת ה-CMS הפופולרית ביותר שיש. היא נמצאת בשימוש על ידי יותר ממחצית מאתרי האינטרנט והיא...
קרא עוד »
מרץ 22, 2023
איך ליצור אפליקציה
מאמא זה בבלוג ישתף כמה טיפים כיצד ליצור אפליקציה. נתחיל בהסתכלות על שלושת הסוגים העיקריים של...
קרא עוד »
אפר 03, 2022
שגעון בחלל – חללי עבודה משותפים – למה זה פתרון מצוין לפרילנסרים
מה הם חללי עבודה משותפים ומדוע הם כל כך אידיאליים לפרילנסרים? במאמר הבא נסביר הכל על חללי עבודה...
קרא עוד »
יול 15, 2017
מתחיל פרסום בפייסבוק? אלו הן 3 הטעויות הנפוצות שכולם עושים
כל אחד שמתחיל לפרסם בפייסבוק חייב לבדוק לפחות את התחום ולראות כיצד הוא יכול לייעל את ניהול הקמפיין...
קרא עוד »
ינו 11, 2017
סרטון תדמית – לשם מה אנחנו צריכים אותו?
חשיבות הפרסום בעסק שלך היא עצומה. בכדי שאנשים יכירו את העסק שלך בצורה הטובה ביותר אתה צריך לדאוג...
קרא עוד »
מאי 29, 2017
מתי נכון להפיק סרט תדמית לעסק?
התדמית של עסק יכולה להשפיע עמוקות על התבססותו ועל הצלחתו לאורך זמן. השאלה מתי נכון להפיק סרט תדמית...
קרא עוד »
ינו 11, 2022
סרטי תדמית – צריכים להיות מרשימים
על מנת ליצור סרטי תדמית שישאירו אפקט ותועלת רבה עבור העסק שלכם תהיה צריכים לשים לב כי אתם בוחרים...
קרא עוד »
אוק 17, 2021
בניית אסטרטגיית שיווק לעסק
בניית אסטרטגיית שיווק לעסק כוללת עיצוב וריאציות שונות של מודעות, מיקוד בקהל יעד, מיקומי מודעות...
קרא עוד »
יונ 27, 2023
תהליך ניהול מוניטין
לפעמים אזכור אחד שלישי שמבוסס על שמועה או שקר יכולים להגיע לדף הראשון בגוגל וכך להרוס את תדמיתו של...
קרא עוד »
יול 24, 2016