כיצד פונטים מקוריים יכולים להשאיר רושם על המבקרים שלכם

פונטים מקוריים

פונטים מקוריים
אם בעבר הלא רחוק היצע הפונטים היה דל ולכן ההתייחסות לפונטים הייתה בהתאם, כיום יש היצע גדול של גופנים מסוגים שונים וכל גופן מצליח להשפיע על הקורא בצורה שונה, קרי, ליצור חוויית משתמש אחרת. במאמר זה נסביר מה ההבדל בין פונטים מקוריים לבין פונטים שאינם מקוריים ומה היתרונות של פונטים אלו בכל הקשור אל השארת רושם על המבקרים באתר האינטרנט בו משתמשים בהם.

הפונטים המקוריים

נכון להיום יש מעצבים גרפיים שמקדישים את היכולות והכשרון שלהם ליצירת ליטוגרפיה חדשה בדמות פונטים חדשים, מקוריים ויצירתיים. מעצבים אלו ידועים בתור מעצבי אותיות והם מציעים את הפונטים שלהם ללקוחות פוטנציאליים באופן פרטי או באמצעות פלטפורמה של מעצבי ליטוגרפיה נוספים שמציעים את מרכולתם. יצירת פונטים מקוריים מושפעת לרוב מתחומים שונים ונוצרת מתוך מטרות שונות.

יצירתם של פונטים נעשית לאחר עבודת איפיון מקיפה ופעמים רבות הם נוצרים בהתאמה אישית לבקשותיו של הלקוח והעלות שלהם היא בהתאם. למרות זאת ניתן גם למצוא פונטים מסוג זה שעוצבו על ידי חובבי ליטוגרפיה למטרה מסוימת וליצירת אווירה מסוימת ללא קשר להזמנה אישית של לקוח זה או אחר. רוב מעצבי פונטים רבים מושפעים מהקשרים שונים כאשר הם עובדים על יצירת פונטים מקוריים, כמו למשל עולם הארכיטקטורה, ספרי הילדים, עולם הפרסום והשיווק, עולם המיתולוגיה ועוד. יש גופנים שאידיאליים לטקסט של ספרות ילדים ויש גופנים שאידיאליים לפרוזה, ברושורים שיווקיים, פוסטים, כתבות מגזין ועוד. כל סדרת פונטים והמטרה העיקרית שלה.

מאפייני הפונט ובחירתו

טרם בחירת פונט זה או אחר חשוב להבין מהם המאפיינים של אותו פונט. מאפייני הפונט יבואו לידי ביטוי בצורה של הפונט, בצבע שלו, בצללים, קווי המתאר, ההדגשה, המרווח שנוצר בעת כתיבת האותיות השונות והמראה של הפונט על המסך בעת הקלדתו. בחירת פונט תמיד תיעשה בהתאם למסר אותו מעוניינים להעביר לגולש. כלומר, משרד עורכי דין או משרד ציבורי ממשלתי תמיד יבחרו בפונט סולידי שישדר יציבות ורצינות. משרד קופירייטינג ומשרדי פרסום בדרך כלל יבחרו בפונטים ציוריים מעוגלים שיקרינו אווירה שובבה ויצירתית.

פונטים מקוריים או לא מקוריים?

נכון להיום יש אתרי אינטרנט שמציעים סוגים שונים של ליטוגרפיה בהתאם לקטגוריות שונות וכך קל יותר לבחור את אותם פונטים שמתאימים לאותה מטרה בה מעוניינים. יש פונטים המתאים לסוגים שונים של מדיה, פונטים שמתאימים לאפליקציות, פונטים לכרזות, לוגואים, מגזינים, שילוט ועוד. טרם הבחירה של הגופנים תמיד מומלץ להחליט האם מעוניינים לבחור גופנים מקוריים שיהיו ייחודיים לכם או שמא מעוניינים בסדרת פונטים קיימים שמשמשים גם בעלי אתרי אינטרנט אחרים.  באם אתם מחליטים לקנות פונטים מקוריים בעברית קיימים או פונטים (מקוריים) בהתאמה אישית בוודאי תשמחו לדעת שהמטרה המרכזית של הפונטים היא השארת מסר או חוויה מסוימת על המבקרים באתר האינטרנט שלכם או בבלוג שלכם.

פונטים מקורייםמשאירים רושם על המבקרים

באם יש לכם אתר אינטרנט שעיקרו בתחום מסוים בו עוסקים אתרים רבים נוספים, חשוב ליצור בו  בידול מסוים וזאת על מנת שהגולשים יבחרו לבקר באתר האינטרנט שלכם על פני אתרים מתחרים אחרים ולחזור אליו כל אימת שהם מעוניינים לקרוא על נושא מסוים או לרכוש מוצר או שירות מסוים אותו אתם מוכרים. בחירת פונטים מקוריים בהתאמה אישית לאתר האינטרנט שלכם יצליחו להותיר רושם בל ימחה על המבקרים שלכם. כעת, כל שנותר לכם לעשות הוא להיפגש עם מעצב גרפי ולהסביר באילו פונטים אתם מעוניינים או לבחור את הפונטים בעצמכם מתוך קטלוג הפונטים המקוריים הקיימים ולצפות בהנאה באפקטים של הפונטים לאחר שאתם מעלים אותם לאתר האינטרנט שלכם. בהצלחה!

כללי קידום אתרים שיווק באינטרנט שיווק עסקים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אופניים לילדים: המדריך השלם לבחור את השניים הנכונים!
הנישואין בין הילד לאופניים – יש פוטנציאל לרומנטיקה! אך רגע, לפני שאתם משאירים את הילד שלכם לחזור...
קרא עוד »
אוק 30, 2024
למה מכירות באינטרנט שוות את ההשקעה?
אם תנסו לדבר עם בעלי עסקים אחרים ולראות מאיפה מגיעים אליהם בחודשים האחרונים לקוחות חדשים, אתם תראו...
קרא עוד »
אפר 09, 2021
קישורים לקידום אתרים: איך זה עובד?
חלק זה ידון במקרים של שימוש בקישורים לקידום אתרים וכיצד הם יכולים לעזור לך באסטרטגיית השיווק המקוון...
קרא עוד »
יונ 09, 2022