כרטיסי ביקור – מוצר חובה או הוצאה מיותרת?

 

 

כרטיסי ביקור נפוצים מאוד בקרב עסקים גדולים וקטנים כאחד, ניתן למצוא כרטיסי ביקור גם בחברות ענק עם אלפי עובדים וגם לעצמאיים ולבעלי מקצועות חופשיים. מדוע אנשים עדיין מדפיסים כרטיסי ביקור בעידן בו לכל אחד יש טלפונים ניידים? משום שכרטיסי ביקור עושים עבורנו שירות גדול, הרבה מעבר למסירת מספר הטלפון שלנו ללקוח פוטנציאלי.

 

קודם כל, כרטיסי ביקור מעבירים מסר. באמצעות עיצוב גרפי מקצועי, כרטיסי ביקור יכולים ליצור תדמית עסקית נכונה ורושם טוב על הלקוח. כרטיסי ביקור שעוצבו באופן מקצועי ומקורי יתנו רושם של חברה מקצועית, ייחודית ואמינה, והרי הרושם הראשוני הוא חשוב ביותר בעיני הלקוח, שבוחר, לעיתים אף באופן לא מודע, בחברה אחת על פני המתחרים.

 

מעבר לעיצוב כרטיסי הביקור ומגוון היתרונות שהוא נותן לעסק, יש משהו במסירת כרטיסי ביקור שאין בשום מוצר שיווקי או פרסומי אחר. וזוהי תחושה של שירות אישי, שבעל העסק / המקצוע / העובד הספציפי שנתן לנו כרטיס ביקור, רוצה שניצור קשר אישי איתו, תוך הסכם בלתי רשמי כי הלקוח יקבל פה שירות אישי ומענה מיידי בכל עניין. זה המסר העיקרי שאנו מעבירים למעשה במסירת כרטיס ביקור המכיל את מספר הטלפון האישי שלנו. גם אם מופיע טלפון על גבי פליירים או מגנטים שהדפסנו, התחושה היא תחושה מסחרית ושיווקית, לעומת כרטיסי ביקור שנותנים תחושה של יחס אישי ללקוח כמו ששום מוצר לא יכול לתת.

 

אין להתעלם מהקידמה, וכדאי ואף מומלץ ביותר להדפיס על גבי כרטיסי הביקור שלכם גם ברקוד המאפשר ללקוח לסרוק ולשמור בקלות את כל פרטי יצירת הקשר בטלפון הנייד שלו. בכך אפשר לנצח בכל החזיתות – גם לתת יחס אישי, להעביר את המסר הרצוי באמצעות העיצוב הגרפי של כרטיסי ביקור, וגם לאפשר ללקוח לשמור את הטלפון שלנו באופן הכי פשוט ומהיר, דבר שיבטיח שפרטי הקשר שלנו לא יאבדו לעולם.

 

כרטיסי ביקור מודפסים לעולם לא יעלמו מהעולם, אין דרך פשוטה וטובה יותר מלהעביר ללקוח פוטנציאלי מסר של "אנחנו חברה רצינית ומקצועית, ואני כאן לשרותך באופן אישי לכל דבר שתרצה", מאשר להגיש לו כרטיס ביקור מעוצב.

 

כמובן אין להשקיע רק ביצירת גרפיקה מקצועית, אלא גם לבחור בבית דפוס שידפיס לנו כרטיסי ביקור איכותיים, עדיף שיהיו בציפוי למינציה על מנת להבטיח שכרטיסי הביקור שלנו ישמרו לאורך זמן רב. ציפוי למינציה שומר על הכרטיס במראה חדש ויפה גם לאחר שנים רבות, ומגן על הנייר מפני נזקי מים, רקיעה ובלאי. כרטיסי ביקור עם למינציה יכולים להגיע בגימור מט או מבריק לבחירתכם, וכדאי מאוד להתייעץ עם המעצב הגרפי שיצר את עיצוב כרטיסי הביקור בקשר לגימור המומלץ והמתאים ביותר עבור כרטיסי הביקור שלכם.

בלוג קידום אתרים שיווק באינטרנט שיווק עסקים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שירותי ענן לארגונים – כך תייעלו את העסק שלכם
האם קרה שחיפשתם מסמך חיוני לעסק לצורך שליחה לשותף, לרשויות, עבור לקוח או ספק, ופשוט לא מצאתם אותו? עם...
קרא עוד »
אוק 17, 2019
כיצד משרד שידוכים מצליח ליצור חיבורים עם ערכים משותפים ומטרות משותפות?
אה, עולם השידוכים. נראה לפעמים כמו משימת צלילה במעמקי ים של פגישות ופרופילים, אבל תאמינו לי, מאחורי כל...
קרא עוד »
דצמ 02, 2025
מהירות הגלישה באינטרנט בעידן המודרני
אם לפני חמישים שנה מישהו היה שומע על האפשרות של לעשות הכול בלי לצאת מהבית הוא בוודאי היה נדהם, כי איך...
קרא עוד »
יונ 16, 2016
איך נדע שהמאגר תמונות שלנו חוקי?
תמונות הם נכס לכל דבר ועניין. אמנם מדובר על קניין רוחני, אבל החוק קובע כי אין לעשות שימוש בתמונות שיש...
קרא עוד »
ספט 23, 2019
אחסון אתרי וורדפרס
ההבנה כי כל עסק חייב נוכחות אינטרנטית חלחלה אל עסקים רבים. ניתן לומר בפה מלא כי כיום כל עסק מבין כי הוא...
קרא עוד »
פבר 21, 2018
שיווק באינטרנט – דגשים חשובים
  רבים טוענים כי עסקים אשר אינם דואגים לשווק את עצמם באינטרנט הם עסקים מיושנים אשר ידעכו תוך פרק זמן...
קרא עוד »
מאי 23, 2013
עיצוב גרפי באינטרנט
אחד המקצועות המבוקשים ביותר בתעשייה זה מעצבים גרפים וגרפיקאים! אם אתם אוהבים את עולם העיצוב תמונות,...
קרא עוד »
אוג 20, 2018
הנגשת אתרי וורדפרס לא בעיה כל כך גדולה
אתרי אינטרנט רבים עוברים בשנים האחרונות שינוי מבורך והוא, הנגשתם לבעלי מוגבלויות. שינוי זה נובע הן...
קרא עוד »
נוב 19, 2017
10 סודות שלא ידעתם על עולם השיווק
המאמר באדיבות http://www.7doorsproductions.co.il הכל מתחיל בתכנון עליכם לדעת כי מסע שיווק טוב מתחיל ונגמר בתכנון...
קרא עוד »
מרץ 18, 2019
תובנות לגבי מוצרי גיימינג: מה שאתה צריך לדעת
כסמכות מובילה בתעשיית המשחקים, אני כאן כדי לשפוך אור על היבטים חיוניים שיש לקחת בחשבון לפני שצוללים...
קרא עוד »
מרץ 20, 2024
איך פרסום מאמרים משפיע על דירוג האתר שלך בגוגל?
קידום אורגני היא אחת מטכניקות השיווק המובילות באינטרנט כיום והיא מכילה עשרות ואולי אף מאות פרמטרים...
קרא עוד »
יול 11, 2017
מי צריך SEO?
השאלה שעומדת בכותרת המאמר, משולה במובנים מסוימים לשאלה, מי צריך פרסום ושיווק, מי צריך לפרסם את עצמו...
קרא עוד »
פבר 05, 2019