כרטיסי ביקור – מוצר חובה או הוצאה מיותרת?

 

 

כרטיסי ביקור נפוצים מאוד בקרב עסקים גדולים וקטנים כאחד, ניתן למצוא כרטיסי ביקור גם בחברות ענק עם אלפי עובדים וגם לעצמאיים ולבעלי מקצועות חופשיים. מדוע אנשים עדיין מדפיסים כרטיסי ביקור בעידן בו לכל אחד יש טלפונים ניידים? משום שכרטיסי ביקור עושים עבורנו שירות גדול, הרבה מעבר למסירת מספר הטלפון שלנו ללקוח פוטנציאלי.

 

קודם כל, כרטיסי ביקור מעבירים מסר. באמצעות עיצוב גרפי מקצועי, כרטיסי ביקור יכולים ליצור תדמית עסקית נכונה ורושם טוב על הלקוח. כרטיסי ביקור שעוצבו באופן מקצועי ומקורי יתנו רושם של חברה מקצועית, ייחודית ואמינה, והרי הרושם הראשוני הוא חשוב ביותר בעיני הלקוח, שבוחר, לעיתים אף באופן לא מודע, בחברה אחת על פני המתחרים.

 

מעבר לעיצוב כרטיסי הביקור ומגוון היתרונות שהוא נותן לעסק, יש משהו במסירת כרטיסי ביקור שאין בשום מוצר שיווקי או פרסומי אחר. וזוהי תחושה של שירות אישי, שבעל העסק / המקצוע / העובד הספציפי שנתן לנו כרטיס ביקור, רוצה שניצור קשר אישי איתו, תוך הסכם בלתי רשמי כי הלקוח יקבל פה שירות אישי ומענה מיידי בכל עניין. זה המסר העיקרי שאנו מעבירים למעשה במסירת כרטיס ביקור המכיל את מספר הטלפון האישי שלנו. גם אם מופיע טלפון על גבי פליירים או מגנטים שהדפסנו, התחושה היא תחושה מסחרית ושיווקית, לעומת כרטיסי ביקור שנותנים תחושה של יחס אישי ללקוח כמו ששום מוצר לא יכול לתת.

 

אין להתעלם מהקידמה, וכדאי ואף מומלץ ביותר להדפיס על גבי כרטיסי הביקור שלכם גם ברקוד המאפשר ללקוח לסרוק ולשמור בקלות את כל פרטי יצירת הקשר בטלפון הנייד שלו. בכך אפשר לנצח בכל החזיתות – גם לתת יחס אישי, להעביר את המסר הרצוי באמצעות העיצוב הגרפי של כרטיסי ביקור, וגם לאפשר ללקוח לשמור את הטלפון שלנו באופן הכי פשוט ומהיר, דבר שיבטיח שפרטי הקשר שלנו לא יאבדו לעולם.

 

כרטיסי ביקור מודפסים לעולם לא יעלמו מהעולם, אין דרך פשוטה וטובה יותר מלהעביר ללקוח פוטנציאלי מסר של "אנחנו חברה רצינית ומקצועית, ואני כאן לשרותך באופן אישי לכל דבר שתרצה", מאשר להגיש לו כרטיס ביקור מעוצב.

 

כמובן אין להשקיע רק ביצירת גרפיקה מקצועית, אלא גם לבחור בבית דפוס שידפיס לנו כרטיסי ביקור איכותיים, עדיף שיהיו בציפוי למינציה על מנת להבטיח שכרטיסי הביקור שלנו ישמרו לאורך זמן רב. ציפוי למינציה שומר על הכרטיס במראה חדש ויפה גם לאחר שנים רבות, ומגן על הנייר מפני נזקי מים, רקיעה ובלאי. כרטיסי ביקור עם למינציה יכולים להגיע בגימור מט או מבריק לבחירתכם, וכדאי מאוד להתייעץ עם המעצב הגרפי שיצר את עיצוב כרטיסי הביקור בקשר לגימור המומלץ והמתאים ביותר עבור כרטיסי הביקור שלכם.

בלוג קידום אתרים שיווק באינטרנט שיווק עסקים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תכשיטים אישיים לכלה: כיצד להוסיף נגיעה ייחודית ליום המיוחד שלך?
אז את מתכננת את אחד הימים החשובים בחייך? בין כל התכנונים, החל מהמקום המושלם ועד לתפריט שהאורחים יזכרו...
קרא עוד »
נוב 18, 2024
בובת מין – לא חייבים להישאר לבד
כבר מזה מאה שנה שגברים בוחרים מידי פעם חברה חדשה שתהיה שם עבורם בכל תקופה של "יובש" או בדידות. מדובר...
קרא עוד »
דצמ 14, 2021
סרטי הדרכה – לשם מה מכינים אותם וכיצד עושים זאת
אחד הכלים הפרקטיים ביותר לעבודה מול עובדים, לקוחות או כל גורם אחר, הוא יצירת סרט הדרכה שמסביר כיצד...
קרא עוד »
פבר 10, 2021
המלצות על מוסכים עם שירות לקוחות מעולה – מתי שירות טוב שווה יותר מקור? 
תארו לכם שאתם נעמדים במוסך, מעליכם פריטי רכב, סביבכם מכונאים עסוקים וכל מה שבראש שלכם הוא, "אוף! למה...
קרא עוד »
ספט 29, 2024
פתרונות ענן לעסקים קטנים וגדולים
פתרונות ענן הופכים פופולריים יותר ויותר בקרב עסקים קטנים וגדולים כאחד. הם מציעים מגוון רחב של...
קרא עוד »
מאי 17, 2023
עיצוב לוגו כחלק ממיתוג כולל
כל חברה חייבת לעבור תהליך של מיתוג, על מנת לבדל ולייחד את עצמה ביחס למתחרים. רוב הלקוחות היום מעדיפים...
קרא עוד »
מאי 18, 2020
בנק תמונות
בנק תמונות הוא למעשה מאגר שבו יש כמות גדולה של תמונות שמסודרות לפי קטגוריות על פי פרמטרים שונים, כמו...
קרא עוד »
יונ 07, 2022
כיצד לקבוע את הצלחה בשיווק לקורסים דיגיטליים – המסע אל המדידה הנכונה
הכנת קורס דיגיטלי היא משימה מרתקת, אך זה רק חצי מהמרחק. אחרי שהקורס שלכם מוכן, השאלה הגדולה היא: איך...
קרא עוד »
אוג 18, 2024
כתיבה שיווקית- חשיבותו של התוכן
תוכן הוא מה שמדבר אל כולנו, למרות המדיה המתפתחת וההספד התמידי על העיתונות המודפסת. אומנם כיום אנחנו...
קרא עוד »
אוק 10, 2016
סרטון תדמית – לשם מה אנחנו צריכים אותו?
חשיבות הפרסום בעסק שלך היא עצומה. בכדי שאנשים יכירו את העסק שלך בצורה הטובה ביותר אתה צריך לדאוג...
קרא עוד »
מאי 29, 2017
מה צריך לדעת לפני שבוחרים ספק סלולר?
בשנים האחרונות נוספו ספקיות סלולר חדשות והרוו את השוק בתחרות רבה, מה שעזר בין היתר ללקוחות ליהנות...
קרא עוד »
יול 12, 2021
מתי נצטרך מומחה וורדפרס
השאלה מתי נצטרך מומחה וורדפרס היא מאוד רחבה. שכן יש שורה של נקודות זמן בהן אנחנו יכולים להשתמש...
קרא עוד »
אוג 29, 2018