השלבים החשובים של פיתוח אפליקציות

 

בפיתוח אפליקציות ישנם מספר שלבים חשובים. השלב הראשון הוא צורך. זה יכול להיות צורך של בעל עסק שצריך אפליקציה ספציפית לעסק שלו וזה יכול להיות גם צורך ערטילאי כמו צורך בריגושים. משחק חדש במקום המשחק הישן, משחק שאף אחד לא חשב עליו או לחלופין ייתכן שכבר קיימת אפליקציה בנושא אך היא אינה מספקת, כמו פיתוח של וויז כשכבר היו בשוק תוכנות ניווט שונות. זה יכול גם לזהות צורך שעדיין אינו מורגש – כמו לנחש את הדבר הבא.

 

פיתוח אפליקציות לעסקים

מבחינת בעל העסק, הצורך יכול להיות רצון להתחרות בשוק עם עסקים המתחרים באותו תחום, הרצון ליצור ייחוד, למשוך לקוחות. זה יכול להיות שיפור מוצר קיים או העלאה של מוצר קיים בשוק ושדרוגו באמצעות פיתוח אפליקציות, כמו אפליקציה של עיתון שהיה עד כה מודפס בנייר. אפליקציה יכולה להיות מתן שירות ספציפי ללקוחות כמו דיווח על תאונה לחברת ביטוח, או כלי שיווקי גרידא שבו העסק נותן אפליקציה בחינם ויוצר לה קישורים לעסק שלו.

 

השלב החשוב בפיתוח אפליקציות

השלב השני בפיתוח האפליקציות הוא אפיון הצורך, הגדרת המטרה שהאפליקציה אמורה ליישם. בשלב זה יש להיות מאוד מדויקים כי היא הבסיס שעליו תפותח האפליקציה. כאן יש להגדיר את ההיקף שלה. כך למשל השאלה היא האם האפליקציה תכלול מידע כללי על העסק או רק גישה לאתר. האם אפשר יהיה לרכוש מוצרים באמצעות האפליקציה, האם יכללו תמונות של העסק וכדומה. בשלב זה המפתח ובעל העסק צריכים להגדיר צרכים בהתאם לתקציב ולייחד אותם באופן מקורי. למצוא נישה מיוחדת לעסק הספציפי. בשלב זה ייתכן שיתברר כי כבר קיימת אפליקציה בתחום ורק צריך להתאים אותה לעסק הקיים.

 

לאתר של שימארה אפליקציות:

http://www.shimara.co.il/

 

שלבי היישום והביצוע

בשלבים הבאים יש צורך להגדיר באיזו פלטפורמה תיושם האפליקציה. סמרטפון, אנדרואיד, האם היא תותאם לפלטפורמות אחרות כמו הטבלט, האייפד, המחשב הנייד, בלקברי וכדומה. לאחר מכן יש להגדיר כיצד האפליקציה תיראה מבחינה חזותית. לאחר שכל זה הוגדר ניגשים לשלב של פיתוח אפליקציות באמצעות הטכנולוגיה המתאימה ועל פי ההגדרות והצרכים שהוגדרו בין המפתח לבין בעל העסק. השלבים הבאים הם העלאת האפליקציה לחנות המתאימה ושיווק האפליקציה בצורה מקצועית.

בלוג קידום אתרים שיווק באינטרנט שיווק עסקים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך פרסום מאמרים משפיע על דירוג האתר שלך בגוגל?
קידום אורגני היא אחת מטכניקות השיווק המובילות באינטרנט כיום והיא מכילה עשרות ואולי אף מאות פרמטרים...
קרא עוד »
יול 11, 2017
עיצוב גרפי באינטרנט
אחד המקצועות המבוקשים ביותר בתעשייה זה מעצבים גרפים וגרפיקאים! אם אתם אוהבים את עולם העיצוב תמונות,...
קרא עוד »
אוג 20, 2018
המלצות על מוסכים עם שירות לקוחות מעולה – מתי שירות טוב שווה יותר מקור? 
תארו לכם שאתם נעמדים במוסך, מעליכם פריטי רכב, סביבכם מכונאים עסוקים וכל מה שבראש שלכם הוא, "אוף! למה...
קרא עוד »
ספט 29, 2024
כל מיזם מצליח באינטרנט, זקוק לבניית אתר
כמעט בכל שבוע אנו נחשפים לכתבה על סטארט אפ חדש שנמצא כבר אחרי שלבי הפיתוח וגיוס המשקיעים ועומד לשנות...
קרא עוד »
ינו 20, 2016
קידום סרטונים בגוגל
ישנן דרכים רבות לקדם את הסרטונים שלך בגוגל. אתה יכול לעשות זאת על ידי העלאת הסרטון ליוטיוב ולאחר מכן...
קרא עוד »
אוק 30, 2022
החשיבות של ביקורות חיוביות וניהול מוניטין בחנות אמזון מצליחה – למה זה כל כך משנה?
מי בכלל צריך ביקורות חיוביות? באמת, זה רק כמה מילים שרושמים אנשים בהזדמנות נדירה, לא? אז תחשבו...
קרא עוד »
אוק 14, 2025
פתרונות מחשוב לעסקים – כל הפתרונות
העסק שלכם לא צריך להישאר מאחור מבחינת התפקוד שלו כאשר שינוי קטן וניצול חכם של פתרונות מחשוב עשוי...
קרא עוד »
ספט 26, 2020
צילום סרטון תדמית
צילום סרטון תדמית, נועד כדי להעביר את המסר הרך והנכון ביותר לקהל היעד. דרך סרטון תדמית, אפשר לפרסם...
קרא עוד »
פבר 27, 2021
קידום אורגני או ממומן: מה מתאים לעסק שלי?
אין ספק כי המדיה המובילה כיום לפרסום עסקים היא האינטרנט. מנוע החיפוש של גוגל הוא ללא ספק פלטפורמת...
קרא עוד »
יונ 07, 2016
הגדלת המרות באתר אינטרנט
  המרות באתרי אינטרנט הן למעשה הפעולות שמבצעים הגולשים שנכנסים לאתר שמגשימות למעשה את המטרה העיקרית...
קרא עוד »
מאי 08, 2013
איך לבצע קידום אתרים לחנות חיות?
עבודת קידום אורגני היא עבודה סיזיפית הפועל על עשרות פרמטרים שונים המשפיעים על מיקום אתר במנוע...
קרא עוד »
אוג 18, 2021
חשיפת האוצרות הנסתרים: 4 יתרונות פחות ידועים בכתיבת ספר
כאשר אנו חושבים על כתיבת ספר, היתרונות הראשונים שעולים לנו לראש נעים לרוב סביב ביטוי יצירתי, שיתוף...
קרא עוד »
אוק 08, 2023