פרסום בגוגל – האם זה משתלם לנו?

מתחילת שנות האלפיים נכנס לעולם הפרסום שחקן חדש, גוגל שמו. מרביתנו מכירים את גוגל בזכות מנוע החיפוש שלו, תיבת המייל ומוצרים אחרים של החברה מהם אנחנו יכולים ליהנות, במקרים רבים בחינם. 

אך המוצר החשוב והעיקרי של גוגל היא מערכת הפרסום שלה. מדובר במערכת שמיועדת לעסקים קטנים וגדולים, בעלי מקצוע ולמעשה לכל אדם שרוצה לפרסם מוצר, שירות, אירוע או כל דבר אחר. המערכת עובדת הן במנוע בחיפוש והן ברחבי האינטרנט דרך אתרים שמקושרים לרשת הפרסום של גוגל.

הרעיון הוא מאוד פשוט. אנחנו נרשמים למערכת, מעלים פרסום בגוגל שאמור להוביל לקישור באתר שלנו או לדף נחיתה שאנחנו בונים, מבססים את הפרסום פר ביטויים מסוימים, קהלים אליהם נרצה להגיע, שעות פרסום ועוד. אנחנו יכולים להחליט האם נרצה שהפרסום ירוץ בכל רחבי האינטרנט או רק במנוע החיפוש, וכך הוא יתבצע.

התשלום מתבצע על פי סוג של מכרז. כלומר, אנחנו משלמים ביחס לערך הכספי של הביטוי כפי שגוגל קובעת, בהתאם לפופולאריות שלו, כאשר מי שמשלם יותר מקבל פרסום נרחב יותר.

 

האם משתלם לנו לפרסם בגוגל?

התשובה היא חד משמעית כן. גם אם הגולשים לא ייכנסו לקישור שלנו, עדיין, הם ייחשפו אלינו ואל מה שאנחנו רוצים לשווק, מה שאנחנו מפרסמים.

מעבר לכך, הרי שמערכת הפרסום של גוגל, עוזרת לנו לבצע פרסום בצורה איכותית וטובה. בין אם זה אומר שהיא מעניקה ציונים לפרסומים שלנו, היא נותנת לנו הדרכה כיצד לעשות את זה בצורה נכונה, וכן היא עוזרת לנו ליהנות ממיקוד, הן בקרב סוג קהל, אזורים או כל דבר אחר. כך הפרסום שלנו יגיע לאנשים שבאמת מעוניינים במוצרים כמו שלנו ולא לכלל הגולשים.

כללי קידום אתרים שיווק באינטרנט שיווק עסקים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מי צריך SEO?
השאלה שעומדת בכותרת המאמר, משולה במובנים מסוימים לשאלה, מי צריך פרסום ושיווק, מי צריך לפרסם את עצמו...
קרא עוד »
פבר 05, 2019
כיצד לקבוע את הצלחה בשיווק לקורסים דיגיטליים – המסע אל המדידה הנכונה
הכנת קורס דיגיטלי היא משימה מרתקת, אך זה רק חצי מהמרחק. אחרי שהקורס שלכם מוכן, השאלה הגדולה היא: איך...
קרא עוד »
אוג 18, 2024
סרטי תדמית – צריכים להיות מרשימים
על מנת ליצור סרטי תדמית שישאירו אפקט ותועלת רבה עבור העסק שלכם תהיה צריכים לשים לב כי אתם בוחרים...
קרא עוד »
אוק 17, 2021